عکس و مصاحبه با مدل بین المللی ارسلان حسن زاده

عکس و مصاحبه با مدل بین المللی ارسلان حسن زاده

با توجه به بازار داغ و تب مدلینگ این روزها بین جوانان به سراغ یکی از مدل های قدیمی و حرفه ای ایران رفتیم و چند دقیقه ای را با ایشان سپری کردیم.

جناب آقای حسن زاده از چه زمانی و کجا وارد دنیای حرفه ای مدلینگ شدید و اولین پروژه حرفه ای شما چه بود؟

در دوران نوجوانی تشویق دیگران من را متوجه استعدادم در این زمینه کرد، با افراد زیادی صحبت کردم و از آنجاییکه جایگاه حرفه ای برای شروع فعالیت در ایران پیدا نکردم

مجبور به همکاری کردن با برند ها و آژانس های مادلینگ خارج ازکشور شدم و فعالیت حرفه ای ام را با یک برند ترکیه ای آغازکردم و پس ازآن پیشنهاد های دیگری از چند برند در مالزی و دبی داشتم که با تعدادی از آن ها همکاری کردم.

عکس و مصاحبه با مدل بین المللی ارسلان حسن زاده

با توجه به اینکه این روزها جوانان زیادی به این حرفه علاقه مند هستند و دوست دارند که حتی برای یکبار دنیای این شغل را تجربه کنند شما درآمد حاصل از این حرفه را چگونه ارزیابی میکنید؟

به گزارش پارس ناز درآمد حاصل از شغل مدلینگ در ایران و خارج از کشور بستگی به شرایط مدل و میزان حرفه ای بودن مدل دارد.دنیای حرفه ای مدلینگ ایران در مقایسه با کشورهای غربی کاملا متفاوت هست

و تا رسیدن به استاندارد های دنیا و هماهنگ کردن این استانداردها با کشور اسلامی مسیر زیادی را باید طی کنیم.هر مدل بر اساس شرایط ظاهری و فیزیکی خود و سبکی که ابداع میکند به درجه های مختلفی رتبه بندی میشود و بر اساس رتبه و سطح خود میزان درآمدش هم تغییر دادن میکند.

متاسفانه در بین جوانان جا افتاده که مدل بودن کار راحتی هست و هر کس با داشتن چهره و اندام متناسب میتواند یک مدل حرفه ای شود و به راحتی کسب درآمد کند ولی در واقع مدل بودن کار سختی هست و تا رسیدن به درآمد و حرفه ای شدن مسیر سختی باید طی شود.

عکس و مصاحبه با مدل بین المللی ارسلان حسن زاده

این مسیر سخت و طولانی که فرمودید شامل چه مراحلی هست و شما به عنوان یک مدل حرفه ای و بین المللی چه کارهایی را در طی روز انجام میدهید؟

یکی از دغدغه های مهم من ورزش و رژیم غذایی هست.از ابتدای زمانی که شروع به فعالیت حرفه ای در این زمینه کردم حدودا ۱۰ سال هست که محدودیت غذایی دارم و بسیاری از غذاها را که برای سلامتی بدن مضر هست مصرف نمیکنم.

همینطور عدم استعمال دخانیات یکی از فاکتورهایی هست که به شدت به آن پایبند هستم و تحت هیچ شرایطی نه تنها مصرف نمیکنم بلکه در معرض دود مصرف دیگران هم قرار نمیگیرم

همچنین ۵ روزدر هفته بصورت کاملا جدی به ورزش فیتنس مادلینگ مشغول هستم و شاگردان زیادی در این زمینه دارم که برنامه ی تمرین شان را از من تامین میکنند.

عکس و مصاحبه با مدل بین المللی ارسلان حسن زاده

تحصیلات شما در چه زمینه ای هست و شغل اصلی تان چیست؟

من مهندسی صنایع دارم ولی در زمینه ی مد و فشن در خارج از کشور و طراحی لباس داخل کشور فعالیت دارم و به آن مشغول هستم.

یک تیم تخصصی طراحی لباس راه اندازی کرده ام که در آن طراحی انواع لباس هم برای خانم ها و هم برای آقایان در سنین مختلف بصورت کاملا حرفه ای توسط طراحان مجرب و خلاق انجام میدهیم.

عکس و مصاحبه با مدل بین المللی ارسلان حسن زاده

تیم تخصصی طراحی لباس من سعی دارد با طراحی لباس های تماما ایرانی و تلفیق آن با سبک مدرن و فشن و توجه به پوشیدگی  شکیل بودن و راحتی و جنس پارچه سبکی جدید از پوشاک را به مردم عزیزمان ارائه دهد.

و اما حرف آخر؟

حرف آخر اینکه مدل بودن فقط به ظاهر نیست ؛ یک مدل تنها نبایه ظاهر آراسته داشته باشد بلکه باید روح و روان آراسته ای نیز داشته باشد.

اختصاصی پارس ناز

عکس و مصاحبه با مدل بین المللی ارسلان حسن زاده

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره عکس و مصاحبه با مدل بین المللی ارسلان حسن زاده با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا