علی صادقی : تهیه کننده و کارگردان به جوانان تازه‌ کار نقش فروخته‌ اند

علی صادقی : تهیه کننده و کارگردان به جوانان تازه‌ کار نقش فروخته‌ اند

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه علی صادقی : تهیه کننده و کارگردان به جوانان تازه‌ کار نقش فروخته‌ اند را ببینید.

علی صادقی : تهیه کننده و کارگردان به جوانان تازه‌ کار نقش فروخته‌ اند

مسعود فرخنده طینت تهیه کننده سریال «سیگنال موجود می باشد» چند هفته پیش در گفت‌وگو با آی سینما اتهام‌هایی را به علی صادقی وارد کرده و غیبت او را یکی از دلایل مشکلات این سریال دانسته بود. حالا صادقی در پاسخ به این تهیه‌کننده، اتفاق‌هایی از پشت صحنه تولید این سریال را شرح می‌دهد که عجیب و قابل توجه می باشد.

به گزارش سرویس فرهنگی روز از نو، علی صادقی درباره بخشی از صحبت های فرخنده طینت که گفته بود این بازیگر در اواسط ضبط سریال «سیگنال موجود می باشد»، نقش اش را نیمه کاره رها کرده و به خارج از کشور رفته می باشد، گفت: «من همان ابتدا با مهدی مظلومی طی کردم و قرار گذاشتم که فقط یک ماه زمان دارم تا بتوانم در این مجموعه بازی کنم. اگر می توانید تا این تاریخ سکانس های مرتبط با من را بگیرید که قرارداد ببندیم و اگر هم که نمی توانید من کار شما را «زخمی» نکنم و شما با بازیگر دیگری قرارداد ببندید. اما آنها سفت و محکم گفتند که می توانیم کار را در یک ماه ببندیم. من هم رفتم قرارداد بستم و در آن قرارداد تاریخ را ذکر کردیم که من تا آن زمان می توانم سر صحنه حاضر شوم. اما ناگهان در اواسط ضبط سکانس‌های من، کار خوابید و شبکه به این سریال ایراد گرفت و اجازه ساخت به آنها نداد.»

علی صادقی در ادامه به اتفاقات عجیبی اشاره می کند که در آستانه ساخت این سریال افتاد. این بازیگر می گوید که تهیه کننده و کارگردان این سریال به جوانان تازه‌کار نقش فروخته‌اند: «آرش اسد که با او در دو تله فیلم همبازی بودم، روزی پیش من آمد و گفت که برای بازی در نقش اول «سیگنال موجود می باشد» می‌گویند ۵۰۰ میلیون تومان به ما بده. من به او گفتم آرش این نقش واقعا ۵۰۰ میلیون تومان نمی ارزد! اما در نهایت ۵۰۰ میلیون تبدیل شد به ۱۵۰ میلیون و در آخر هم ۸۰ میلیون تومان از آرش اسد گرفتند که در این سریال نقش اول را بازی کند. اما بعد از اینکه او این پول را برای آنها واریز کرد، آنها این نقش را به او ندادند و پولش را هم پس ندادند. چون شخصی دیگری آمد و این نقش را ۱۵۰ میلیون خرید و به اسد هم گفتند برای یک کار دیگر به تو بازی می دهیم. این شخصی که نقش اول «سیگنال موجود می باشد» را ۱۵۰ میلیون تومان خریده بود، نمی توانست حتی حرف بزند! اما او را کنار من و مهران غفوریان گذاشتند. ابتدا مهران کمی ناراحت شد و اعتراض کرد ولی من گفتم: بی خیال شو مهران! مهدی مظلومی رفیق ماست. الان هم می خواهد کار کند. بیا ما کار خودمان را انجام دهیم.»

بازیگر «خانه به دوش» درباره وقفه ای که در اواسط ساخت این سریال به وجود آمد، می گوید: «بعد از سه هفته که از ضبط این سریال می گذشت از شبکه آمدند و متوجه شدند که نقش اول این کار فروخته شده و کار را خواباندند و بعد آن هم مدت زمان قرارداد من به پایان رسید. من چند ماه قبل از این اتفاق، کارهای ویزا را انجام داده بودم و پول هتل و هواپیما را پرداخت کرده بودم، چون می خواستم به خارج از کشور بروم. به مهدی مظلومی گفتم که من در قرارداد طی کرده بودم که تنها تا این تاریخ می توانم بازی کنم و بعد آن به خارج از کشور می روم. ولی چون من اهل زخمی کردن کار نیستم، گفتم که من خیلی خرج بلیت و ویزا و هتل کردم اگر می‌خواهید کار کنم، دستمزد را طوری پرداخت کنید که اگر من به مسافرت نرفتم، ضرر نکنم. اما فرخنده طینت گفت: نخیر! ما پول همان قرارداد را پرداخت می کنیم و بیشتر نمی دهیم. من هم چون دیدم خودشان بحث قرار داد را پیش کشیدند، گفتم حالا پس بروید با بازیگر جدیدی این کار را از سر بگیرید. جالب می باشد بدانید برخی از بازیگران «سیگنال موجود می باشد» به دلیل چک‌های بی‌محلی که تهیه کننده این کار کشید، حکم جلب او را دارند اما ایشان فعلا خودش را پنهان کرده و کسی از او سرگرمی ندارد.» البته صادقی در حالی به پنهان شدن تهیه‌کننده اشاره می‌کند که مسعود فرخنده طینت پیش از این با خبرنگار آی سینما گفت‌وگو کرده بود.

صادقی درباره شکایت فرخنده طینت از او می گوید: «وقتی از مسافرت برگشتم، دیدم فرخنده طینت وارد فاز شکایت کردن شده. من هم رفتم قراردادم را از کشوی منزلمان درآوردم و وقتی برای چندمین بار به تاریخ ذکر شده آن دیدن کردم، به خودم با فراغ بال گفتم حالا با خیال راحت برود شکایت کند. من که بچه دبستانی نیستم که بتوانند سرمان را کلاه بگذارند، این آقا از اول هم دنبال حاشیه بود و نمی خواست سریال بسازد. حاشیه ها و اشخاصی را که به بهانه‌های مختلف سر کار می آورد، ما می دیدیم و فهمیدیم که این آقا دغدغه سریال ساختن ندارد و دنبال کارهای دیگری می باشد.»

بازیگر سریال «بزنگاه» درباره مصاحبه تهیه کننده «سیگنال موجود می باشد» گفت: «الان این آقا می‌خواهد طوری در رسانه ها القا کند که علی صادقی از آن دسته بازیگرانی می باشد که کارش را نصفه و نیمه رها می‌کند. شما از هر کارگردانی که با من همکاری داشته بپرسید که من چطور برای یک کار تمام انرژی خودم را می گذارم. بعد از این که ساخت این سریال متوقف شد، دو هفته در خانه نشسته بودم و زنگ می زدم به مهدی مظلومی که آقا برویم ضبط کنیم. اما به من می‌گفتند که مشکل متن داریم و به زودی قرار می باشد سر کار برویم. بعد کاشف به عمل آمد که چون کیفیت این سریال به حد نصاب نرسیده و شبکه متوجه فروش نقش اول شده بود، جلوی فیلمبرداری را گرفته اند و اجازه نمی دادند کار ضبط شود.»

image
علی صادقی : تهیه کننده و کارگردان به جوانان تازه‌ کار نقش فروخته‌ اند

علی صادقی که چند روز پیش با مانی حقیقی برای بازی در «پنجاه کیلو آلبالو» قرار داد بسته می باشد، درباره پیشنهاد سروش صحت برای بازی در سریال «شبکه» می گوید: «من قبل از عقد قرارداد با آقای حقیقی، می خواستم در سریال «شبکه» سروش صحت بازی کنم. چون وقتی فیلمنامه آن را خواندم، متوجه شدم واقعا دیالوگ‌ها و اکت‌های بسیار قوی دارد و خیلی از آن خوشم آمد. به تهیه کننده کار که آقای جودی بودند گفتم به خاطر رفاقت با سروش صحت و متن بسیار خوب این سریال، مبلغ قرار دادی را که سه سال پیش با آقای رضوی و ده نمکی برای «معراجی‌ها» بسته بودم، می گیرم و آنها هم قبول کردند. اما وقتی قراردادها به شبکه رفت، آنها گفتند ما ۵۰ میلیون تومان اختلاف حساب داریم و بازیگری نباید با این رقم قرارداد امضا کند، من هم گفتم این مبلغ را من سه سال پیش از خود صداوسیما گرفتم، حالا بعد از گذشت سه سال ۵۰ میلیون تومان اختلاف داریم؟! تا آن جایی که من می دانم، تورم از کلمه «ورم» می آید، یعنی قیمت ها بالا می رود. ولی انگار برای صداوسیما تورم به شکل دیگر معنی پیدا کرده و سیر آن نزولی می باشد. به من می گفتند همین رقم را بگیر و برو خوشحال باش که حداقل ده ما سر کار هستی. آخر مگر من در این کشور پناهنده هستم که ده ماه بخواهم در یک کار سنگین بازی کنم و مبلغی که بگیرم اصلا رضایت نداشته باشم؟!»

نوشته علی صادقی : تهیه کننده و کارگردان به جوانان تازه‌ کار نقش فروخته‌ اند اولین بار در روز از نو پدیدار شد.

علی صادقی : تهیه کننده و کارگردان به جوانان تازه‌ کار نقش فروخته‌ اند

منبع : پورتال ۱

لطفا نظر خود را درباره علی صادقی : تهیه کننده و کارگردان به جوانان تازه‌ کار نقش فروخته‌ اند با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا