عجیب ترین فروشگاه های دیدنی اپل در دنیا (عکس)

عجیب ترین فروشگاه های دیدنی اپل در دنیا (عکس)

لطفا در ادامه را عجیب ترین فروشگاه های دیدنی اپل در دنیا (عکس) را ببینید.

نگاهی به عجیب ترین فروشگاه های دیدنی شرکت اپل

قطعا با اسم کوچک و رسمی که اپل از ابتدای شروع به کار خود به عنوان یک کمپانی کوچک به هم زده و به مرور زمان توسعه و گسترش یافته می باشد، فروشگاه های این شرکت نیز در اقصی نقاط جهان باید در خور این اسم کوچک و رسم بزرگ باشد. البته تا حد زیادی نیز این گونه می باشد و حتی گاهی با نمونه هایی از فروشگاه های این شرکت مواجه می شویم که تلفیقی از هنر و معماری را برای ایجاد یک جذابیت به دست داده اند.

کمپانی اپل در  اکثر کشور های جهان دارای مراکز فروش و پشتیبانی مححصولاتش می باشد که  هرکدام طراحی و معماری خاص خودشان را دارند در این مطالب تصمیم داریم با عجیبترین فروشگاه های اپل آشنا شویم.

۱- خیابان پنجم، نیویورک سیتی

عجیب ترین فروشگاه های دیدنی اپل در دنیا (عکس)

 

 

این فروشگاه که در GM Plaza در منهتن واقع شده، از نمای بیرونی شبیه به یک مکعب شیشه ای غول پیکر خالی می باشد. در داخل اما یک پلکان مارپیچ مشتریان را به فروشگاه اصلی که در زیر زمین می باشد، هدایت می کند. این فروشگاه در سال ۲۰۰۶ راه اندازی شده.

۲- خیابان Regent در لندن

عجیب ترین فروشگاه های دیدنی اپل در دنیا (عکس)

 

 

این فروشگاه در سال ۲۰۰۴ در بنایی مربوط به عصر خاندان ادوارد و جایی که زمانی آژانس مسافرتی توماس کوک بود، راه اندازی شده. نور پردازی براق و تابان داخل فروشگاه تا حد زیادی حال و هوای لندن همیشه ابری را عوض می کند و البته در سال جاری میلادی این فروشگاه مدتی تعطیل شد تا با تغییراتی در بنای آن نور طبیعی بیشتری به داخل فروشگاه تابیده شود.

۳- ترمینال Grand Central نیویورک سیتی

عجیب ترین فروشگاه های دیدنی اپل در دنیا (عکس)

 

 

این فروشگاه در سال ۲۰۱۱ افتتاح شده و در واقع در بالکن های شمالی و شمال شرقی ترمینال واقع شده که نمایی مشرف به کل ایستگاه را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

۴- West Lake در هانگژو چین

عجیب ترین فروشگاه های دیدنی اپل در دنیا (عکس)

 

 

این فروشگاه در سال ۲۰۱۵ افتتاح شده و هم اکنون بزرگترین فروشگاه اپل در آسیا محسوب می شود. یکی از ویژگی های منحصر به فرد در طراحی این ساختمان این می باشد که به زغم ارتفاع ۵۰ متری، هیچ ستون قابل رویت ندارد. پنل های به کار رفته در نمای شیشه ای این سازه بدون هیچ انقطاعی مستقیم تا سقف به پیش رفته اند و طبقه دوم این فروشگاه به گونه ای طراحی شده که گویی درها معلق می باشد.

۵- مرکز مالی بین الملل شانگهای

عجیب ترین فروشگاه های دیدنی اپل در دنیا (عکس)

 

 

این فروشگاه در مرکز خود یک سازه استوانه ای شیشه ای دارد که اپل برای آن در سال ۲۰۱۳ یک حق امتیاز انحصاری را برنده شد. این سازه پلکانی شیشه ای را در بر دارد که مستقیم مشتریان را به فروشگاه اصلی می برد و در کل طراحی آن به گونه ای می باشد که یک نوع احساس روحانی را به مشتریان القا می کند.

۶- بخش مرکزی هنگ کنگ

عجیب ترین فروشگاه های دیدنی اپل در دنیا (عکس)

 

 

نخستین فروشگاه اپل در هنگ کنگ در سال ۲۰۱۱ افتتاح شد. این فروشگاه روی پلی مخصوص که دو سوی پیاده روی مرکز مالی بین الملل را به هم متصل می کند و با نمایی شیشه ای طراحی شده می باشد. این فروشگاه از معدود نمونه هایی می باشد که مکان مخصوص به کودکان را دارد.

۷- چرخ و فلک لوور، پاریس، فرانسه

عجیب ترین فروشگاه های دیدنی اپل در دنیا (عکس)

 

 

این فروشگاه نیز اولین فروشگاه اپل در فرانسه بود. مکان آن در زیر موزه لوور می باشد و ورودی آن به شکلی سمبلیک یک هرم وارونه را که در واقع یک نور گیر می باشد در بر دارد.

۸ – Taikoo Li Sanlitun پکن

عجیب ترین فروشگاه های دیدنی اپل در دنیا (عکس)

 

 

این فروشگاه در سال ۲۰۱۲ و در یکی از مراکز تجاری پکن بازگشایی و در طراحی آن مجموعه ای از اشکال و الگوها استفاده شده می باشد.

۹ – بخش Wangfujing پکن

عجیب ترین فروشگاه های دیدنی اپل در دنیا (عکس)

 

 

یکی دیگر از فروشگاه های اپل در چین که در سال ۲۰۱۲ بازگشایی شده، در قسمت ای می باشد که برای ۸۰۰ سال پیاپی بازار شبانه بوده می باشد. این فروشگاه سومین نمونه دارای پلکان شیشه ای در آسیاست و گفته می شود، دو کافی شاپ با نمای ۳۶۰ درجه دارد.

۱۰- خیابان Kufurstendamm در برلین

عجیب ترین فروشگاه های دیدنی اپل در دنیا (عکس)

 

 

این فروشگاه در سال ۲۰۱۳ در یک ساختمان قدیمی تئاتر که بازسازی شده بود، افتتاح شد. معماری این سازه با ستون های قوی و پنجره های بلند شبیه به معماری های یونان باستان می باشد و برای هماهنگی این نما با ماهیت ساختمان، طبقات بالایی فروشگاه با فرش قرمز در پلکان و چلچراغ مزین شده و تالاری برای برگزاری کنسرت را نیز در بر دارد.

The post عجیب ترین فروشگاه های دیدنی اپل در دنیا (عکس) appeared first on ایران ناز.

گردآوری و ویرایش : وبسایت پورتال ۱

با نظر دادن خود درباره پست عجیب ترین فروشگاه های دیدنی اپل در دنیا (عکس) ما در جهت فعالیت بهتر وبسایت تشویق نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا