شال‌های رنگین کمانی به سبک ایرانی

شال‌های رنگین کمانی به سبک ایرانی

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه شال‌های رنگین کمانی به سبک ایرانی را ببینید.

وبسایت اجتماعی پورتال ۱: وقتی حتی غربی‌ها هم مبهوت این نقش و نگارهای زیبا می‌شوند، حیف نیست به لباس‌های خود این همه کم‌لطف باشیم؟! بیایید سری به مجموعه طرح های برند ویتی بزنید.

کارهای فارسی‌نویس، چند سالی می باشد در بازار پوشاک- از مانتو تا لباس- مرسوم شده‌اند اما این بار برای شما نمونه‌هایی پیدا کردیم که در کنار فارسی‌نویسی، بویی هم از فرهنگ ایرانی دارد.

رضا محمودی، بنیانگذار ویتی ۱۵ سال می باشد که در این زمینه فعالیت دارد ولی به گفته ایشان از دو سال پیش با توجه به نیاز بانوان ایرانی برند ویتی سعی در خلق طرح های تازه برگرفته از سنت، اصالت و زیبایی هنر ایرانی کرده می باشد. بزرگ بودن این شال‌ها دست‌تان را باز می‌گذارد تا بتوانید آنها را به مدل‌های مختلف سر کنید.

تهران قدیم

شال‌های فرهنگی

به نظر برسد از دور فکر کنید روی این روسری مجموعه‌ای از نقوش درهم و شبیه نقاشی کوبیسم کار شده، اما درواقع تصویری خطی از تهران قدیم می باشد. اگر مانتوی سفید یا نارنجی برای خود انتخاب کرده اید، برای تکمیل آن به این شال احتیاج دارید.


شاهنامه‌خوانی

شال‌های فرهنگی

جنس لطیف و رنگ سبز- آبی شال آن را تبدیل به نمونه‌ای مناسب کرده می باشد. طرح روی شال هم برگرفته از شاهنامه می باشد که بازی چوگان را نمایش می‌دهد. این شال را با مانتویی که حاشیه‌دوزی سنتی مثل ترمه دارد، همراه کنید.


زیر باران

شال‌های فرهنگی

ترکیب رنگ‌های شاد در این شال می‌تواند در کنار هر مانتوی ساده ای، یک ست خاص برای شما فراهم کند. تصویر روی این شال، یک روز بارانی را نشان می‌دهد. تنوع رنگی این شال دست شما را باز می‌گذارد تا با مانتوهایی به رنگ‌های سفید، زرشکی، زرد، آبی و. . . آن را ست کنید.


مشکی نباید ساده باشد

شال‌های فرهنگی

همه خانم ها شال مشکی را ساده سر می کنند اما رنگ هایی مثل طلایی روی مشکی خودشان را خیلی خوب نشان می دهند. حاشیه های این شال با پارچه مخمل می باشد تا به راحتی نقوش طلایی روی مخمل سوزن دوزی شود.


زنده باد ایران

شال‌های فرهنگی

تلفیق خوشنویسی و نقوش قاجاریه در کارهای مدرن زیاد دیده می‌‌شود؛ مثلا در یک خانه مدرن می‌توانید تابلویی با چنین نقشی ببینید. این روسری را کنار یک مانتوی کتی ساده بپوشید و ببینید تلفیق طراحی سنتی و مدرن چه ست زیبایی خلق می‌کند.


یادگارهای ایرانی روی شال

شال‌های فرهنگی

اگر شما از کسانی هستید که در ست‌های‌شال تان سراغ رنگ‌های تند و شاد نمی‌روند، این شال با رنگ‌های ملایمش مناسب شماست. این شال به دلیل استفاده از الیاف طبیعی در ۴ فصل قابل استفاده می باشد.


عروسی هندوستان

شال‌های فرهنگی

برای کسانی که از طیف قهوه‌ای مانتو دارند، این شال را پیشنهاد می‌کنیم. نقوش قهوه‌ای با زمینه کرم رنگ که در این شال کار شده، روایتگر مراسمی سنتی در هندوستان می باشد که طراح با اضافه کردن نقوش هخامنشی، زیبایی آن را دوچندان کرده می باشد.

شال‌های رنگین کمانی به سبک ایرانی

لطفا نظر خود را درباره شال‌های رنگین کمانی به سبک ایرانی با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا