سلامت خانواده با مکمل‌های غذایی شرکت نیکان فارمد مهر

سلامت

سلامت خانواده با مکمل‌های غذایی شرکت نیکان فارمد مهر

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه سلامت خانواده با مکمل‌های غذایی شرکت نیکان فارمد مهر را ببینید.

بدن انسان روزانه علاوه بر دریافت ویتامین‌ها و مواد معدنی از طریق غذا، به مکمل‌های غذایی هم احتیاج دارد. مکمل‌ها در حجم کم و به صورت خالص به بدن می‌رسند و جذب آسان‌تری دارند. شر­کت نیکان فارمد مهر، یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه ارائه انواع مکمل‌های غذایی است. در ادامه قصد داریم ضمن بیان چند مورد از مکمل‌های مفید برای بدن، به معرفی چند محصول این شرکت بپردازیم.

چرا بدن انسان به مکمل غذایی نیاز دارد؟

امروزه با توجه به کاهش ارزش غذایی مواد خوراکی و استفاده از ترکیبات نگهدارنده در صنایع غذایی، در بسیاری از موارد علی رغم داشتن رژیم غذایی متعادل و سالم، افراد به مصرف مکمل ‌های تغذیه ای نیاز دارند. مکمل‌های غذایی قادر هستند کمبود ویتامین، املاح و مواد معدنی بدن را به صورت ساده و سریع جبران کنند.

به طور مثال بانوان در سنین باروری و در طی دوران بارداری و شیردهی، افراد مسن، کودکان در سن رشد، افراد گیاهخوار و افرادی که به دلایل مختلف دچار مشکلات پوست و مو هستند، نیاز به مصرف مکمل‌های تغذیه‌ای دارند.

مکمل برای چه کسانی مناسب است؟

در هر برهه از زندگی، فرد باید مکمل‌های مخصوص خود را دریافت کند. انسان در سنین کودکی و نوجوانی برای رشد مناسب جسمی به مکمل‌های غذایی نیاز دارد. خانم ها در سنین باروری و در طی دوران بارداری و شیردهی، به مواد مغذی نظیر اسید فولیک، ید و آهن احتیاج دارند. با افزایش سن ریسک ابتلا به برخی از بیماری‌ها نظیر پوکی استخوان افزایش می‌یابد و افراد برای افزایش استحکام استخوان‌ها نیاز به مصرف برخی از مکمل‌ها دارند. در ادامه با چند مکمل شاخص از برند  ایکس مارت  متعلق به شرکت نیکان فارمد مهر، بیشتر آشنا می‌شویم.

مکمل جوانسازی پوست

کلاژن یکی از مهم‌ترین پروتئین‌های موجود در بدن می‌باشد، که وظیفه استحکام بافت‌ها را بر عهده دارد. با افزایش سن میزان کلاژن در بدن کاهش می‌یابد. این امر زمینه ساز بروز چین و چروک‌های پوستی می‌باشد. اگر خواهان پوستی شاداب، جوان و زیبا هستید، هرگز نباید از انجام مراقبت‌های پوستی غافل شوید.

مصرف مکمل‌های کلاژن، باعث افزایش کلاژن سازی در پوست می‌گردد و به جوانسازی پوست کمک می‌کند.

مکمل رویال کلاژن ایکس مارت به واسطه داشتن ۸۳۳ میلی گرم کلاژن هیدرولیز شده نوع یک و سه در هر قرص، یک مکمل جوانساز و ضد چروک است و موجب شادابی و درخشندگی پوستتان می‌گردد.

ویتامین C

ویتامین ث به دلیل آنتی اکسیدان بودن، در تقویت سیستم ایمنی و جلوگیری از بیماری‌هایی نظیر سرماخوردگی و آنفولانزا موثر است. ویتامین C، علاوه بر کمک به سلامت قلب و عروق، به سلامت سیستم دستگاه عصبی هم کمک می‌کند.

ویتامین ث یک ویتامین محلول در آب است و امکان ذخیره آن در بدن وجود ندارد؛ از این رو ضرورت دارد با مصرف مکمل‌ها و مواد غذایی دیگر، ویتامین C بدنتان تامین گردد.

ویتامین ث ۵۰۰ میلی گرم ایکس مارت، ویتامین C مورد نیاز بدن شما را با بالاترین کیفیت تامین می‌کند.

مکمل پوست، مو و ناخن

سلامت و زیبایی پوست و ناخن برای خانم ها بسیار حائز اهمیت است. بسیاری از خانم‌ها از سرعت کند رشد ناخن‌ها و شکنندگی آنها رنج می‌برند. فاکتورهای بسیاری در سلامت پوست و ناخن اثر گذارند. یکی از مهم‌ترین موارد، تغذیه مناسب می‌باشد. در این میان مصرف برخی از مواد مغذی نظیر ویتامین سی، زینک ، بیوتین، سلنیوم، مس و منگنز، به حفظ سلامت وشادابی پوست و افزایش استحکام ناخن‌ها کمک می‌کند. مکمل پرفکت نیل اند اسکین ایکس مارت، یکی از شاخص‌ترین محصولاتی است که برای تقویت پوست و ناخن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یکی از بهترین ویژگی‌های این محصول علاوه بر داشتن کلاژن هیدرولیز شده، غنی بودن از سایر ویتامین‌ها و مواد معدنی است که می‌تواند به حفظ سلامت پوست و ناخن کمک کند.

مکمل روی یا زینک

روی در دسته میکرومینرال‌های مهم برای بدن محسوب می‌شود که کمبود آن می‌تواند مشکلات جدی ایجاد کند. یکی از مشکلاتی که در بدن برای دریافت زینک وجود دارد، این است که این ماده معدنی در بدن تولید نمی‌شود. از این رو لازم است که روزانه میزان زینک بدن خود را از طریق رژیم غذایی و مصرف مکمل دریافت کنیم.

مکمل زینک، تأثیر بسزایی در سلامت پوست، مو و ناخن دارد.

این مکمل در افزایش تعداد و تحرک اسپرم موثر است. بسیاری از اورولوژیست‌ها مصرف مکمل زینک را برای بهبود باروری آقایان توصیه می‌کنند. مکمل روی هم چنین از بیماری‌های کبدی جلوگیری می‌کند و می‌تواند با دارا بودن خاصیت شبه انسولینی‌اش، در درمان دیابت مفید واقع شود.

مکمل زینک ۳۰ میلی گرم ایکس مارت متعلق به شرکت نیکان فارمد مهر، به واسطه داشتن ۳۰ میلی گرم زینک خالص در هر قرص، می‌تواند انتخاب مناسبی برای مکمل زینک باشد.

مکمل ریزش مو

ریزش مو یکی از شایع‌ترین مشکلات در بین خانم‌ها و آقایان می‌باشد. به‌طور کلی، از دست دادن روزانه بین ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو، کاملاً طبیعی است؛ اما اگر این مقدار بیشتر شود، جای نگرانی دارد و باید به فکر درمان باشید.

روش‌های گوناگونی جهت درمان ریزش مو وجود دارد، که هر فرد با توجه به سن، شرایط جسمی و نوع ریزش مو می‌تواند یکی از این روش‌ها را انتخاب کند. مصرف مکمل مو، از اثر بخش ترین، کم هزینه‌ترین و کم ریسک‌ترین روش‌های درمان ریزش مو می‌باشد.

مکمل تخصصی مو هیرونیک به واسطه داشتن ۳۰ میلی گرم زینک خالص، ۱۰۰۰ میکروگرم بیوتین، ۶۰ میلی گرم ویتامین B5 (بپانتین)، ویتامین B6  و کوکیوتن، در تقویت فولیکول مو و قطع ریزش بسیار موثر است.

شرکت نیکان فارمد و ارائه بهترین مکمل‌های غذایی

شرکت نیکان فارمد مهر، با بهره‌گیری از تجربه متخصصان و پزشکان با ارائه مکمل‌های مناسب برای هر رده سنی، سعی در ارتقا سلامت جامعه نموده است. مکمل‌های این شرکت در سه دسته قرار دارند. این محصولات، طیف وسیعی از نیازهای اعضای خانواده در سنین مختلف را برطرف می‌کنند. محصولات ایکس مارت، در کشور سوئیس فرموله شده‌اند و دارای استانداردهای بین‌المللی هستند.

برای دریافت اطلاعات لازم درباره مکمل‌های غذایی هر برند و دانلود کاتالوگ مربوط به هر کدام از آن‌ها، به صفحه محصولات شرکت نیکان فارمد مهر مراجعه نمایید.

سلامت خانواده با مکمل‌های غذایی شرکت نیکان فارمد مهر

منبع : سایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره سلامت خانواده با مکمل‌های غذایی شرکت نیکان فارمد مهر با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه

۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه ۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه را ببینید. کار کردن از خانه، در تمام روز و هر روز، ممکن است برای برخی‌ها ترسناک به نظر برسد. اما ایده‌ی اینکه بتوانید از هر …

سلامت
با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید

با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید را ببینید. زمانی که به نوش جان کردن مرغ خوش‌مزه فکر می کنید، به احتمال زیاد سینه، ران، بال و یا پاها را تجسم می کنید، …

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا