سفر درروزهای آخر تابستان

سفر درروزهای آخر تابستان

سایت اجتماعی پورتال یک:شهریور ماه برای دانشجویان و دانش آموزان آخرین فرصت سفر تابستانی هست، پس بهتر هست دست به کار شوید و قبل از اینکه مهر ماه کار شروع شود، یکی از ۵ مقصد زیر را انتخاب کنید و به سفر بروید.

 شهریور ماه برای دانشجویان و دانش آموزان آخرین فرصت سفر تابستانی هست، پس بهتر هست دست به کار شوید و قبل از اینکه مهر ماه کار شروع شود، یکی از ۵ مقصد زیر را انتخاب کنید و به سفر بروید. این پیشنهادها طوری انتخاب شده اند تا نه تنها گرمای تابستان مانع از سفر شما نشود بلکه حتی هوای خنک مقصد هم خستگی سفر را از تن شما در کند. توضیحاتی که برای هر یک از مقاصد گردشگری نوشتیم، تلگرافی هست. شما می توانید با جستجو در گوگل اطلاعات بیشتری هم از آنها به دست بیاورید.
۱- آبشار اسپه او

روزهای آخر تابستان به کجا سفر کنیم؟

آبشار اسپه او در استان مازندران در نزدیکی روستای پاسند در نکا واقع هست. این روستا پر از جنگل سرسبز و این آبشار تنها یکی از جاذبه های طبیعی آن هست. آبشار به صورت پلکانی و کاسه ای هست و بیش از ۳۰ متر ارتفاع دارد. پیاده روی طولانی برای رسیدن به آبشار و همچنین عبور از رودخانه ای که آبشار از آن می گذرد، مفرح هست.


۲- مازیچال

روزهای آخر تابستان به کجا سفر کنیم؟

دهکده مازیچال که نزدیک کلاردشت قرار دارد یک یاز زیباترین جاذبه های طبیعت گردی ایران هست. این روستا چشم اندازی وسیع از رامسر تا چالوس دارد و پر از ابرهای زیباست. این قسمت با آب و هوای بسیار مطبوعش مقصد خوبی برای سفر در تابستان هست.


۳- اورامان

روزهای آخر تابستان به کجا سفر کنیم؟

روستای اورامان از زیباترین مناطق استان کردستان هست که در دامنه کوه قرار گرفته. این قسمت پر پیچ و خم با آب و هوای کوهستانی بسیار زیباست ولی در فصل سرما بارش برف، دسترسی به آن را غیرممکن می کند.


۴- مرگور

روزهای آخر تابستان به کجا سفر کنیم؟

روستای مرگور در شهرستان ارومیه واقع شده هست. این روستا دارای تنوع گونه های مختلف گیاهی و پر از آبشارهای طبیعی، رود، باغ و دره های سرسبز هست. چشمه های آب معدنی زیادی هم دارد.


۵- روستای تخت سلیمان

روزهای آخر تابستان به کجا سفر کنیم؟

در استان آذربایجان غربی واقع شده هست. مجموعه بناهای تاریخی تخت سلیمان در اطراف دریاچه ای طبیعی ساخته شده اند که زیباست. آثار دوره های اشکانیان و ساسانیان در این محل قرار دارند. مجموعه تاریخی تخت سلیمان پر از تاریخ ایرانیان، مغول و ایتالیایی هاست که تماشا آنها هر انسانی را به ذوق می آورد. گنج هایی هم در این دریاچه مدفون هست.

سفر درروزهای آخر تابستان

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره سفر درروزهای آخر تابستان با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا