زیباترین فروشگاه های اپل در سراسر دنیا + تصویر

زیباترین فروشگاه های اپل در سراسر دنیا + تصویر

لطفا در ادامه را زیباترین فروشگاه های اپل در سراسر دنیا + تصویر را ببینید.

زیباترین فروشگاه های اپل در سراسر دنیا + تصویر

فروشگاه های اپل در سراسر دنیااپل را معمولا بیش از همه با سیب گاز زده آن یا محصولات آن میشناسند. جایی که موضوع صحبت اپل باشد به تعداد همه محصولات آن موضوع برای صحبت کردن وجود دارد.

اما در مورد اپل مسائل جذاب دیگری نیز برای بحث کردن هست که اغلب به دلیل جذابیت های دیگر، چندان مورد توجه قرار نمیگیرد. مسائلی مانند فروشگاه های عجیب و جذاب اپل در سراسر دنیا.

قطعا با اسم کوچک کوچک و رسمی که اپل از ابتدای شروع به کار خود به عنوان یک کمپانی کوچک به هم زده و به مرور زمان توسعه و گسترش یافته می باشد، فروشگاه های این شرکت نیز در اقصی نقاط جهان باید در خور این اسم کوچک کوچک و رسم بزرگ باشد.

البته تا حد زیادی نیز این گونه می باشد و حتی گاهی با نمونه هایی از فروشگاه های این شرکت مواجه میشویم که تلفیقی ای هنر و معماری را برای ایجاد یک جذابیت بدست داده اند.

۱- خیابان پنجم، نیویورک سیتی
این فروشگاه که در GM Plaza در منهتن واقع شده، از نمای بیرونی شبیه به یک مکعب شیشه ای غول پیکر خالی می باشد. در داخل اما یک پلکان مارپیچ مشتریان را به فروشگاه اصلی که در زیر زمین می باشد هدایت میکند. این فروشگاه در سال ۲۰۰۶ تاسیس شده:

زیباترین فروشگاه های اپل در سراسر دنیا

۲- خیابان Regent در لندن
این فروشگاه در سال ۲۰۰۴ در بنایی مربوط به عصر خاندان ادوارد و جایی که زمانی آژانس مسافرتی توماس کوک بود، راه اندازی شده. نور پردازی براق و تابان داخل فروشگاه تا حد زیادی حال و هوای لندن همیشه ابری را عوض میکند و البته در سال جاری میلادی این فروشگاه مدتی تعطیل شد تا با تغییراتی در بنای آن نور طبیعی بیشتری به داخل فروشگاه تابیده شود:

زیباترین فروشگاه های اپل در سراسر دنیا

۳- ترمینال Grand Central نیویورک سیتی
این فروشگاه در سال ۲۰۱۱ افتتاح شده می باشد و در واقع در بالکن های شمالی و شمال شرقی ترمینال واقع شده که نمایی مشرف به کل ایستگاه را در اختیار مشتریان قرار میدهد:

زیباترین فروشگاه های اپل در سراسر دنیا

۴- West Lake در هانگژو چین
این فروشگاه در سال ۲۰۱۵ افتتاح شده و در حال حاضر بزرگترین فروشگاه اپل در آسیا محسوب میشود. یکی از ویژگیهای منحصر به فرد در طراحی این ساختمان این می باشد که علیرغم ارتفاع ۵۰ متری، هیچ ستون قابل رویت ندارد.

پنل های به کار رفته در نمای شیشه ای این سازه بدون هیچ انقطاعی مستقیم تا سقف به پیش رفته اند و طبقه دوم این فروشگاه به گونه ای طراحی شده که گویی در ها معلق می باشد:

زیباترین فروشگاه های اپل در سراسر دنیا

۵- مرکز مالی بین الملل شانگهای
این فروشگاه در مرکز خود یک سازه استوانه ای شیشه ای دارد که اپل برای آن رد سال ۲۰۱۳ یک حق امتیاز انحصاری را برنده شد. این سازه پلکانی شیشه ای را در بر دارد که مستقیما مشتریان را به فروشگاه اصلی میبرد و در کل طراحی آن به گونه ای می باشد که یک نوع احساس روحانی را به مشتریان القا میکند:

زیباترین فروشگاه های اپل در سراسر دنیا

۶- بخش مرکزی هنگ کنگ
اولین فروشگاه اپل در هنگ کنگ در سال ۲۰۱۱ افتتاح شد. این فروشگاه بر روی پلی مخصوص که دو سوی پیاده روی مرکز مالی بین الملل را به هم متصل میکند و با نمایی شیشه ای طراحی شده می باشد. این فروشگاه از معدود نمونه هایی می باشد که مکان مخصوص به کودکان را دارد:

زیباترین فروشگاه های اپل در سراسر دنیا

۷- چرخ و فلک لوور، پاریس، فرانسه
این فروشگاه نیز اولین فروشگاه اپل در فرانسه بود. مکان آن در زیر موزه لوور می باشد و ورودی آن به شکلی سمبلیک یک هرم وارونه را که در واقع یک نور گیر می باشد در بر دارد:

زیباترین فروشگاه های اپل در سراسر دنیا

۸ – Taikoo Li Sanlitun پکن
این فروشگاه در سال ۲۰۱۲ و در یکی از مراکزتجاری پکن بازگشایی شده و در طراحی آن مجموعه ای از اشکال و الگوها استفاده شده می باشد:

زیباترین فروشگاه های اپل در سراسر دنیا

۹ – بخش Wangfujing پکن
یکی دیگر از فروشگاه های اپل در چین که در سال ۲۰۱۲ بازگشایی شده می باشد در منطقه ای بنا شده می باشد که برای ۸۰۰ سال پیاپی بازار شبانه بوده می باشد. این فروشگاه سومین نمونه دارای پلکان شیشه ای در آسیا می باشد و گفته میشود که ۲ کافی شاپ با نمای ۳۶۰ درجه دارد:

زیباترین فروشگاه های اپل در سراسر دنیا

۱۰- خیابان Kufurstendamm در برلین
این فروشگاه در سال ۲۰۱۳ در یک ساختمان قدیمی تئاتر که بازسازی شده بود، افتتاح شد. معماری این سازه با ستون های قوی و پنجره های بلند شبیه به معماری های یونان باستان می باشد و برای هماهنگی این نما با ماهیت ساختمان، طبقات بالایی فروشگاه با فرش قرمز در پلکان و چلچراغ مزین شده و تالاری برای برگزاری کنسرت را نیز در بر دارد:

زیباترین فروشگاه های اپل در سراسر دنیا

تابناک

The post زیباترین فروشگاه های اپل در سراسر دنیا + تصویر appeared first on جذاب.

گردآوری و ویرایش : وبسایت پورتال ۱

با نظر دادن خود درباره پست زیباترین فروشگاه های اپل در سراسر دنیا + تصویر ما در جهت فعالیت بهتر وبسایت تشویق نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا