زندگی عجیب یک دختر ۲۳ ساله در قطار + تصاویر

زندگی عجیب یک دختر ۲۳ ساله در قطار + تصاویر

لطفا در ادامه را زندگی عجیب یک دختر ۲۳ ساله در قطار + تصاویر را ببینید.

زندگی عجیب یک دختر ۲۳ ساله در قطار + تصاویر
یک دختر آلمانی بعد از سر و کله زدن با صاحبخانه کج خلقش، تصمیم گرفت خانه اجاره ای اش را رها کند و به جای آن در مترو زندگی کند.

همه چیز از اختلاف «لئونی مولر» ۲۳ ساله  با صاحبخانه اش شروع شد تا لئونی مطمئن شود که دیگر دلش نمی خواهد بیشتر از این در خانه اش زندگی کند.

پس از آن لئونی فهمید که می تواند یک بلیط قطار ویژه خریداری کند که به او اجازه می دهد هر قطاری در آلمان را بدون پرداخت هزینه اضافی سوار شود و هزینه این کار برایش ماهانه ۳۵۰ دلار تمام می شود در حالی که برای آپارتمان اجاره ای باید ماهانه حدود ۴۸۰ دلار پرداخت می کرد.

زندگی عجیب یک دختر 23 ساله در قطار

لئونی در حال حاضر همواره در قطار حمام می کند، غذا می خورد، می خوابد و حتی عادت کرده که تکالیفش را در سرعت ۸۰ کیلومتر در ساعت بنویسد. در زمان توقف قطارهم از ایستگاه غذایش را سفارش می دهد و می خورد.

لئونی ۲۳ ساله می گوید: «واقعا احساس می کنم در خانه خودم هستم و در این جا می توانم آدم های مختلف و شهرهای زیادی را ببینم. زندگی در قطار به گونه ای می باشد که انگار همیشه در تعطیلات هستم. می توانم دائما بخوانم و بنویسم و از پنجره به بیرون دیدن کنم.»

زندگی عجیب یک دختر 23 ساله در قطار

این نوع زندگی عجیب و غریب باعث شده که لئونی بتواند پول‌هایش را پس انداز کند. حالا تمام وسایل او که شامل چند دست لباس، یک کامپیوتر، تبلت، اسناد دانشگاه و کیسه ای حاوی لوازم بهداشتی می باشد در یک کوله پشتی جا می شود و این کوله پشتی همه جا همراه اوست.

لئونی می گوید برخی از دوستانش این کار او را تحسین می کنند اما با این حال این کار عجیب و غریب بیشتر با پورتال یک های منفی روبرو شده می باشد.

لئونی اتفاقات این زندگی عجیب و غریب را  در وبلاگش نوشته می باشد و قصد دارد تجربیاتش را به عنوان مقاله دوره کارشناسی ارائه دهد.

 باشگاه خبرنگاران

The post زندگی عجیب یک دختر ۲۳ ساله در قطار + تصاویر appeared first on جذاب.

گردآوری و ویرایش : وبسایت پورتال ۱

با نظر دادن خود درباره پست زندگی عجیب یک دختر ۲۳ ساله در قطار + تصاویر ما در جهت فعالیت بهتر وبسایت تشویق نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا