رابط منافقین در شبکه من و تو را بشناسید (تصویر)

رابط منافقین در شبکه من و تو را بشناسید (تصویر)

اخبار گوناگون ، رابط منافقین در شبکه من و تو را بشناسید: نکته حائز اهمیت آن هست که مقصودی در محل شورای حقوق بشر خود را به عوامل سازمان نزدیک نمی‌نمود ، ولی در بیرون شورا، به‌صورت دائم با تیم سازمان حضور داشت.

 شبکه من و تو،منافقین،شبکه ماهواره ای


به گزارش پورتال۱ به نقل از افکار نیوز، نحوه همکاری و همراهی شبکه های ماهواره ای ضد انقلاب با گروهک هایی همچون منافقین یکی از مولفه هایی هست که می تواند در شفاف سازی ماهیت این شبکه ها برای مخاطبینشان بسیار موثر باشد و این امر را بازگو کند که جریان ضد ایرانی ای که کارویژه آنها تاثیرگذاری بر نحوه سبک زندگی ایرانیان هست، قصد دارند فضایی روانی را مدیریت کند که جامعه ایران جنایت های منافقین را از یاد ببرند و بعضا در مستندهای سفارشی شان حتی این ادعا را طرح می کنندکه نقش جریان منافقین در انقلاب حتی بیش از روحانیت بوده هست.

در این گزارش یکی از عوامل سازمان منافقین را معرفی می کنیم که برای شبکه من و تو به ساخت مستند می پردازد.

وی در حاشیه نشست اخیر شورای حقوق بشر سازمان ملل به همراه تعدادی از مجریان من و تو در منظقه ژنو حاضر شد و ضمن گذراندن اوقات خود با مامورین منافقین و عناصر تشکیلات بهائیت، در پی ساخت مستندی با موضوع حقوق بشر در ایران بود.

عامل منافقین با تحت اسم “مقصودی” از روز ابتدایی شورای حقوق بشر سازمان ملل ادعای ساخت یک مستند را داشت و با همین ادعا نیز به سراغ سمن‌های ایرانی می‌رفت و درخواست مصاحبه با ایشان را داشت.

شبکه من و تو،منافقین،شبکه ماهواره ای

مقصودی در محل شورای حقوق بشر

نکته حائز اهمیت آن هست که مقصودی در محل شورای حقوق بشر خود را به عوامل سازمان نزدیک نمی‌نمود ، ولی در بیرون شورا، به‌صورت دائم با تیم سازمان حضور داشت.

حال باید از مدیران شبکه ماهواره ای من و تو این سوال را پرسید که علنی کردن ارتباطشان با منافقین چه مفهومی می تواند داشته باشد؟

رابط منافقین در شبکه من و تو را بشناسید (تصویر)

تهیه و گردآوری : گروه پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا