دغدغه های خرید سمعک برای افراد

سلامت

دغدغه های خرید سمعک برای افراد

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه دغدغه های خرید سمعک برای افراد را ببینید.

ممکن است در گذشته وقتی کسی می گفت به دنبال خرید سمعک هستم ، پیش خود فکر می کردیم که این فرد سمعک را برای پدر بزرگ و مادربزگ و یا پدر و مادر خود خریداری می کند و هیچ درکی از این موضوع نداشتیم که مشکلات شنوایی هم می تواند سبب استفاده از سمعک شود و تنها کهولت سن عاملی برای خرید این دستگاه های شنوایی نیست. پس گاهی جوان ها نوجوان ها و حتی نوزادان ناچار به استفاده از یک دستگاه کمک شنوایی هستند. اگر می خواهید در مورد سمعک ها بیشتر بدانید، پیشنهاد می کنیم که چند دقیقه ای را همراه ما باشید و مقاله ی ما را مطالعه نمایید، تا سوالات شما در این زمینه رفع گردد.

 

چه کسانی ممکن است نیاز به استفاده از سمعک پیدا کنند؟

اگر بخواهیم دسته بندی مختصری در این زمینه داشته باشیم که کدام افراد ممکن است بیشتر از افراد دیگر نیاز به استفاده از سمعک پیدا کنند، باید به موارد ریز اشاره کنیم:

  • افرادی که به دلیل کهولت سن شنوایی آنها کاهش یافته است
  • افرادی که دچار حادثه شده اند، برای مثال انفجاری در نزدیکی آنها صورت گرفته که شنوایی آنها را تحت تاثیر قرار داده است
  • کودکانی که مادرزادی با کم شنوایی به دنیا می آیند
  • افرادی که گوش آنها مدام در معرض رطوبت قرار می گیرد
  • افرادی که محل کار آنها به گونه ای است که دائما در معرض صداهایی گوش خراش قرار می گیرند.

 

دغدغه ی پدر مادر ها در خصوص کودکان کم شنوا

می دانیم که یاد گیری در کودکان از طریق شنوایی صورت می گیرد. در نوزادی، کودکان تنها نظاره گر اطراف خود هستند و صدا ها را می شنود و کم کم به واسطه ی همین شنیدن می توانند یاد بگیرند تا صداها را تقلید کنند و به زبان بیایند. حال اگر نوزاد مشکل شنوایی داشته باشد دغدغه ای بزرگ برای پدر مادر ها پیش می آید که سرنوشت شنوایی فرزند من چه خواهد شد. باید دانست که به واسطه ی سمعک های شنوایی می توان این دغدغه را تا حدوی برطرف کرد. تنها لازم است با یک مرکز شنوایی معتبر در ارتباط باشید که بتوانید بعد از معاینه و انجام تست های شنوایی مختلف بهترین نوع سمعک را برای فرزند خود در نظر بگیرد از بهترین و معتبرترین این مراکز در تهران می توان به مرکز شنوایی سمعک قلهک اشاره کرد که با قدمت چندین ساله توانسته به کم شنوایان زیادی خدمات حرفه ای را با بهترین قیمت ارائه دهد.

 

کدام برند را انتخاب کنم ؟

اگر شما هم به دنبال خرید سمعک شنوایی هستید، حتما در میان تنوع سمعک ها سردرگم شده اید. پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید حتما با متخصص شنوایی خود مشورت کنید. درست است که سلیقه و بودجه می تواند دو عامل بسیار مهم برای خرید این دستگاه های کمک شنوایی باشند، اما نوع کم شنوایی شما عامل مهم دیگری است که نادیده گرفتن آن منطقی نخواهد بود. برای اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت می توانید به مرکز شنوایی قلهک مراجعه نمایید و یا به سایت این مرکز شنوایی مراجعه نمایید و در صورت نیاز از مشاوران آنها برای خرید کمک بگیرید.

 

برند های سرشناس و شناخته شده ی سمعک

موارد زیر از مهم ترین برند هایی هستند که می توانند به کم شنوایان کمک کنند زندگی عادی مانند سایر افراد داشته باشند و به راحتی وارد جامعه شوند.

  • سمعک زیمنس
  • سمعک ویدکس
  • سمعک برنافون
  • سمعک اتیکن
  • سمعک استارکی
  • سمعک رکستون
  • سمعک فوناک
  • سمعک اینترتون
  • و …

باید دانست که نوع تکنولوژی به کار رفته در هر سمعک می تواند عاملی مهم در تعیین قیمت آن  سمعک باشد که باید متناسب نوع کم شنوایی و میزان آن برای خرید اقدام کرد.

 

دغدغه های خرید سمعک برای افراد

منبع : سایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره دغدغه های خرید سمعک برای افراد با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه

۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه ۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه را ببینید. کار کردن از خانه، در تمام روز و هر روز، ممکن است برای برخی‌ها ترسناک به نظر برسد. اما ایده‌ی اینکه بتوانید از هر …

سلامت
با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید

با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید را ببینید. زمانی که به نوش جان کردن مرغ خوش‌مزه فکر می کنید، به احتمال زیاد سینه، ران، بال و یا پاها را تجسم می کنید، …

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا