درمان و رفع چروک دور چشم با بوتاکس یا لیزر

سلامت

درمان و رفع چروک دور چشم با بوتاکس یا لیزر

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه درمان و رفع چروک دور چشم با بوتاکس یا لیزر را ببینید.

صورت شما اولین معرف ظاهری شماست که دیگران در اولین مشاهده شاهد آن هستند. داشتن چهره‌ای شاداب و جوان آرزوی هر شخصی است که برای رسیدن به این آرزو می‌بایست اقداماتی را چه در دراز مدت و چه در مدت زمان کم انجام دهد تا صورت خود را از شر خطرات مختلف بیرون حفظ کند. مراقبت از پوست و عضلات صورت از جمله مراقبت‌های حساسی است که به توجه زیاد و مستمری نیازمند است.

از آنجا که پوست صورت نسبت به سایر نقاط بدن بیشتر در معرض دید دیگران است اکثر مردم توجه ویژه‌ای به چهره‌ی خود نسبت به سایر نقاط بدن خود می‌کنند. اما عوامل مختلفی میتوانند به صورت طبیعی و بدون دخالت شما روی پوست و ظاهر صورت شما تاثیر بگذارند.

درمان و رفع چروک دور چشم با بوتاکس یا لیزر

عواملی، چون بالا رفتن سن یا وراثت میتوانند باعث دور شدن ظاهر چهره‌ی شما از جوانی شوند. چروک‌های دور چشم از جمله مشکلاتی است که زیبایی صورت شما را زیر سوال می‌برد و باعث بیشتر شدن سن ظاهری شما می‌شود. اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که به این مشکل دچار هستند و آرزوی چهره‌ی جوان و سابق خود را دارند، در ادامه این مطالب با ما همراه باشید تا روش‌های درمانی چروک‌های دور چشم را با هم بررسی کنیم.

چروک دور چشم چیست و چرا به وجود می‌آید؟

خطوطی که در مدت زمان طولانی و عمدتا در اثر فرایند طبیعی پیری روی پوست صورت شما و در منطقه دور چشم ایجاد می‌شوند، از جمله علت‌های اصلی بالا رفتن سن ظاهری شما هستند که امروزه به کابوسی برای بیشتر مردم تبدیل شده‌اند. با بالاتر رفتن سن تولید کلاژن و الاستین در پوست کاهش می‌یابد و در نتیجه پوست به تدریج خاصیت نرمی و یکنواختی خود را از دست می‌دهد. البته عاملی مانند وراثت می‌تواند باعث شود چرک‌های دور چشم در سنین پایین‌تر یعنی بین ۲۰ تا ۳۰ سالگی نیس قابل رویت باشند و حتی در بعضی از موارد در دوره نوجوانی نیز رویت شوند.

همچنین پلک زدن مداوم، حرکت زیاد چشم و عادت‌های غلط حرکتی چشم باعث ایجاد چروک‌های دور چشم در سنین جوانی می‌شوند. عوامل بیرونی دیگر مانند نور خورشید و استفاده از دخانیات می‌توانند باعث بیشتر شدن خطر چروک دور چشم شوند. همانطور که میبینید علت‌های بروز چروک زیر چشم بسیار زیاد هستند که فقط به بخشی از آن‌ها در این مطالب اشاره شد. اما نکته قابل توجه که باید بیشتر به آن توجه شود طریقه درمان چروک‌های دور چشم است که در کنارهم به آن‌ها خواهیم پرداخت.

درمان و رفع چروک دور چشم با بوتاکس یا لیزر

راه‌های درمانی چروک دور چشم چیست؟

به دلیل اهمیت این موضوع چروک دور چشم در زیبایی و جوانی شما، روش‌های درمانی فراوانی در تمام نقاط جهان کشف شده و یا در مرحله امتحانی هستند. چروک‌های دور چشم نقش تایین کننده‌ای در سن ظاهری شما دارند بنابراین مشخص است که شما نیز به دنبال روشی تضمینی و مطمئن هستید تا برای همیشه با چروک‌های دور چشم خود خداحافظی کنید. اما کدام راه برای این کار بهتر است؟!

درمان و رفع چروک دور چشم با بوتاکس یا لیزر

درمان‌های سنتی مانند رفع چروک دور چشم با سیب زمینی و استفاده از کرم‌ها برای رفع چین و چروک صورت میتوانند در درازمدت و با استفاده مستمر چروک‌های دور چشم را کمتر کنند. به دلیل تضمینی نبودن و دائمی نبودن این روش‌ها، امروزه اکثر مردم روش‌های همراه با جراحی را ترجیح میدهند و برای درمان چروک دور چسم به پزشکان متخصص زیبایی مراجعه می‌کنند. اما در این مسیر همواره دوراهی‌ای وجود دارد که هر کسی ممکن است با آن رو به رو شود. دو راهی انتخاب بین کدام عمل زیبایی شاخص یعنی انتخاب بین استفاده از روش درمانی به کمک لیزر یا استفاده از روش درمانی بوتاکس. با ما همراه باشید کتا به بررسی مزای هر دو روش پی ببرید و بهرین انتخاب را برای خود رقم بزنید.

مزایای درمان چروک دور چشم با لیزر

در روش‌های جوان‌سازی پوست با لیزر با کمک انرژی نوری لایه‌های زیرین پوست که از عمر بالا و خاصیت کم برخوردار هستند حذف می‌شوند. هر چه توانایی بیمار بیشتر باشد حذف لایه‌های عمیق‌تر ممکن‌تر است. استفاده از لیزر و حذف شدن بافت‌های قدیمی پوست باعث می‌شود پوست شما از قوتی دوباره برخوردار شود و در روند ساخت کلاژن و الاستین بهتر و قوی‌تر عمل کند. در نتیجه‌ی این قوت دوباره، تیرگی‌های پوست شما رفع و چروک‌های شما کاملا از بین می‌روند.

درمان و رفع چروک دور چشم با بوتاکس یا لیزر

مزایای درمان چروک دور چشم با بوتاکس

بوتاکس یا سم بوتولیوم بیشتر مواقع برای درمان چروک‌های پوستی در منطقه پیشانی یا دور چشم و خط اخم استفاده می‌شود که روشی سریع و بی خطر است. این روش بدون نیاز به بی حسی موضعی و درد کم انتخاب بیشتر مراجعه کنندگان برای درمان چروک دور چشم است. لازم به ذکر است که استفاده از روش بوتاکس باید در چند جلسه با فاصله زمانی ۳ الی ۴ ماه انجام شود و تا از بین رفتن کامل چروک‌های دور چشم ادامه یابد. علاوه بر رفع چروک‌های دور چشم، تزریق بوتاکس میتواند از ایجاد چروک‌های جدید نیز جلوگیری کند و نوعی پیشگیری برای فرایند پیری باشد. با تزریق بوتاکس شما می‌توانید با کمترین هزینه و ایمن‌ترین راه به زیبایی و جوانی پوست خود دست یابید و از آن در دراز مدت لذت ببرید.

درمان و رفع چروک دور چشم با بوتاکس یا لیزر

هزینه‌ی درمان و رفع چروک دور چشم با لیزر یا بوتاکس

در روش درمانی لیزر به دلیل وجود دستگاه‌های فوق پیشترفته با انرژی نوری هزینه‌های درمان بالاتر است چرا که استفاده از این دستگاه‌ها هزینه و انرژی بیشتری نیازمند است. اما اگر به دنبال روشی مقرون به صرفه‌تر با نتیجه‌ای خوب و دائمی هستید، تزریق بوتاکس می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. البته باید دقت کنید که فریب قیمت‌های خیلی پایین را نخورید و از کیفیت تزریق خود مطمئن باشید.

درمان و رفع چروک دور چشم با بوتاکس یا لیزر

درمان و رفع چروک دور چشم با بوتاکس یا لیزر

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره درمان و رفع چروک دور چشم با بوتاکس یا لیزر با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

سلامت
رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب

رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب را ببینید. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که رژیم غذایی افراد می‌تواند بر خطر اختلال خواب موسوم به آپنه انسدادی خواب تأثیر بگذارد. بر …

سلامت
کاشت پای مصنوعی

کاشت پای مصنوعی سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه کاشت پای مصنوعی را ببینید. کاشت پای مصنوعی به معنای جایگزینی پای از دست رفته به کمک یک پروتزپا یا پای مصنوعی است. این روش به بیمارانی که به دلیل عوامل مختلفی مانند تصادفات، سوانح یا بیماری‌ها قطع عضو …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا