داعشی‌ها برای تعطیلات کجا می‌روند؟

مطالب تفریحی

داعشی‌ها برای تعطیلات کجا می‌روند؟

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه داعشی‌ها برای تعطیلات کجا می‌روند؟ را ببینید.

داعشی‌ها،تکفیری‌ها
جزایر ترینیداد و توباگو یکی از اهداف اصلی تکفیری‌ها برای جذب نیرو است

فرادید| تکفیری‌ها برای جذب نظامیان بیشتر به جزیره‌های کوچک حوزه دریای کارائیب می‌‎روند؛ اتفاقی که به گفته مقامات می‌تواند موثر باشد.
 
به گزارش فرادید به نقل از اکسپرس، گفته می‌شود که اعضای گروه تروریستی داعش برای به دام انداختن مردان جوان برای عضویت در این گروه به نقاط پر گردشگر می‌روند.
 
بر اساس گزارش‌ها، تاکنون ۱۰۰ مرد اهل ترینیداد و توباگو به عضویت داعش درآمده و برای شرکت در جنگ راهیِ سوریه شده‌اند. همچنین گفته می‌شود که تکفیری‌ها برای جبران کاهشِ جذب جنگجویان خارجی از سال ۲۰۱۴ به کشورهای کوچکتر مانند موریس و مالدیو سفر می‌کنند.
 
گفتنی است با افزایش امنیت در سوریه از شمار شهروندان اروپایی که برای عضویت در داعش به سوریه سفر کرده‌اند، کاسته شده است.
 
بر اساس گزارش دیلی استار، از توان نظامی داعش به دلیل افزایش حملات هوایی و زمینی به میزان قابل توجهی در طول چند ماه اخیر کم شده است. آرتور اسنل، نماینده عالی‌رتبه‌ بریتانیا در ترینیداد و توباگو، بر این باور است که اقدامات داعش مبنی بر جذب جنگجویان جدید می‌تواند موثر باشد.
 
او گفت: «تقریبا تمام چیزهایی که در گروه‌های تکفیری رخ می‌دهد، در ترینیداد و توباگو نیز اتفاق می‌افتد. مردم با درجه بالایی از خشونت، آوارگی، فرصت‌های تحصیلی پایین و عدم وجود احساس تعلق به خود سر و کار دارند.»
 
جان کلی، ژنرال نیروی دریایی ایالات متحده، نیز در همین ارتباط گفت: «توانایی پایین نیروهای محلی در اجرای قوانین میدان را برای مانور تکفیری‌ها آزاد گذاشت.»
 

داعشی‌ها،تکفیری‌ها

حملات هوایی توانسته به داعش صدمات فراوانی بزند
 
وی در ادامه گفت: «تنها دیوانه داعشی برای به هم ریختن کارائیب کافی است، چرا که آن‌ها مانند ما FBI ندارند و نیروهای محلی برای شناسایی عوامل تکفیری‌ها قوی نیستند.»
 
 علاوه بر این، در یک ویدیو منتشر شده از سوی داعش که در اوایل سال جاری میلادی به بیرون درز پیدا کرد، مردی مشاهده می‌شود که در خطاب به رئیس جمهور جزایر آرام ترینیداد و توباگو می‌گوید که «برخیزد.»
 
منبع: Express
ترجمه: وبسایت فرادید

داعشی‌ها برای تعطیلات کجا می‌روند؟

منبع : ایران نوشته

لطفا نظر خود را درباره داعشی‌ها برای تعطیلات کجا می‌روند؟ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا