داستان سریال کیمیا (عکس های سریال کیمیا)

داستان سریال کیمیا (عکس های سریال کیمیا)

سریال کیمیا به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی با حمایت انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس و به سفارش گروه فیلم‌های تلویزیونی شبکه دو سیما ساخته شده هست. این مجموعه روایتگر داستانی در سه مقطع زمانی قبل از انقلاب، دوره‌ جنگ و زمان حال به نویسندگی مسعود بهبهانی نیا می باشد. تولید این مجموعه آذر ماه سال ۹۲ در ۱۱۰ قسمت آغاز شده که در نوع خود در میان سایر سریال های ایرانی رکورد می باشد. ۶۰ درصد فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی کیمیا در تهران، ۱۰ درصد در خرمشهر و مابقی در دو کشور خارجی صورت گرفته و جالب هست بدانید که این سریال بیش از ۳۰۰ بازیگر و شخصیت دارد. طبق آخرین خبرها زمان پخش این سریال از هفته ى اول مهر ۹۴ هرشب، ساعت ۲۱:۳۰ اعلام شده هست.

سریال کیمیا, داستان سریال کیمیا, عکس های سریال کیمیا

داستان سریال کیمیا
 
کیمیا که در سه مقطع زمانی قبل از انقلاب، دوره‌ جنگ و زمان حال روایت می‌شود، بیانگر داستانی هست که در خلال آن تحولات جامعه، پدر و دختری را مقابل هم قرار داده هست. دختر خانواده که کیمیا اسم دارد پرسشگر و معترض هست و در مقابل او پدری قرار دارد که نظامی، منضبط و پایبند به قانون هست. سیر حوادثی که در زندگی این خانواده رخ می‌دهد آنها را درگیر توطئه و دسیسه‌ای بزرگ و شیطانی می‌کند و کیمیا با تلاشی خستگی‌ ناپذیر درصدد نجات خانواده برمی‌ آید و به این ترتیب او تبدیل به زنی مقاوم و استوار می‌شود؛ زنی مشابه هزاران زن ایرانی مسلمان که برای حفظ خانواده از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌ کنند.

سریال کیمیا, داستان سریال کیمیا, عکس های سریال کیمیا

اسامی هنرمندان سریال کیمیا
 
مجموعه کیمیا بیش از ۳۰۰ بازیگر و کاراکتر داشته که مشهورترین آنان عبارتند از : مهراوه شریفی‌ نیا – حسن پورشیرازی – آزیتا حاجیان – پوریا پورسرخ – آرش مجیدی – سید مهرداد ضیایی – عطا عمرانی – امیر کاظمی – کاظم هژیرآزاد – رضا توکلی – علی شادمان – حسین توشه – کوروش زارعی – فریبا طالبی – نسرین نیک – وحید رهبانی – شهین تسلیمی – آشا محرابی – سودابه بیضایی – مالک سراج – عبدالحلیم تقلابی – ابتسام بقلایی – نوید خدا‌شناس  – محسن مجلس آرا – میرفرخ هاشمیان و …

سریال کیمیا, داستان سریال کیمیا, عکس های سریال کیمیا


عوامل پشت صحنه سریال کیمیا
 
کارگردان : جواد افشار
تهیه‌کننده : محمدرضا شفیعی
نویسنده: مسعود بهبهانی نیا
سرپرست گروه کارگردانی و برنامه ریزی: فرید سجادی حسینی
دستیاران کارگردان: حسین دیردار، مسعود حانمی
برنامه ریز : هانیه بساتینی
مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران
صدابردار: فرشید احمدی
مشاور و مدیر هنری: دکتر محمدرضا شجاعی
طراح گریم: امیر اسکندری
طراح صحنه و لباس (اول) : بهزاد جعفری
طراح صحنه و لباس (دوم) : محمدحسین کریمی
جلوه های ویژه میدانی: محمدرضا شریفی راد
جلوه های ویژه رایانه ای : حسن ایزدی
عکاس: محمدحسن سعادت هندی
مدیر تولید: فرشید رئوفی
دستیار تهیه کننده: سعید پروینی
مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا

سریال کیمیا, داستان سریال کیمیا, عکس های سریال کیمیا

 تولید نخستین مجموعه تلویزیونی ۱۰۰ قسمتی ایران با عنوان (کیمیا) به کارگردانی آقای جواد افشار از آذر ماه سال ۱۳۹۲ آغاز شد.

خلاصه داستان سریال کیمیا

داستان سریال کیمیا نشانگر تاثیر تحولات جامعه بر روابط خانوادگی هست ،که پدر و دختری را مقابل همدیگر قرار میدهد؛ دختر خانواده که نامش کیمیا هست ،پرسشگر و معترض و در مقابل کیمیا پدرش قرار دارد که فردی نظامی،منضبط و پایبند به قانون هست.سیر حوادثی که در مراحل زندگی خانواده کیمیا اتفاق می افتد، آنها را درگیر توطئه و دسیسه ای بزرگ و شیطانی می کند و کیمیا با تلاشی خستگی ناپذیر درصدد نجات خانواده برمی آید و به این ترتیب او تبدیل به زنی مقاوم و استوار می شود؛ زنی مشابه هزاران زن ایرانی مسلمان که برای حفظ خانوادشان از هیچ تلاشی ناگزیر نمی شوند.مجموعه تماشایی کیمیا به یک قصه اجتماعی، خانوادگی و عمدتا به اسطوره های مقاومت در زمان دفاع مقدس به ویژه مقاومت در آغاز جنگ تحمیلی و حمله عراق به خرمشهر می پردازد.

در مجموعه تلویزیونی کیمیا سرگذشت بازیگر اصلی داستان  در سه مقطع زمانی قبل از انقلاب، دوره جنگ و زمان حال را روایت می کند و بیش از ۳۰۰ بازیگر دارد و نقش اصلی این سریال را مهراوه شریفی نیا بازی خواهد کرد و آزیتا حاجیان که مادر واقعی مهراوه شریفی نیا میباشد، در این سریال به عنوان مادر کیمیا (مهراوه شریفی نیا)را بازی خواهد کرد.

سریال کیمیا, داستان سریال کیمیا, عکس های سریال کیمیا

تصویر برداری سریال کیمیا از اوایل آذر ماه ۱۳۹۲ در خرمشهر آغاز شد و به گفته ی عوامل سریال مراحل تصویر برداری و تهیه سریال کیمیا اینگونه هست که ۶۰ دردصد آن در تهران و ۳۰ درصد آن در خرمشهر و آبادان و ۱۰ درصد آن در دو کشور خارجی ظبط خواهد شد.

تهیه کننده سریال کیمیا
درباره شباهت «کیمیا» با «وضعیت سفید» توضیح داد: سریال کیمیا روایت‌ گر زندگی دختری با همین اسم هست. داستان از سال ۵۶ آغاز می‌شود و به زمان سقوط خرمشهر می‌رسد. در این مقطع ما با یک پرش زمانی روبرو هستیم و  ادامه داستان در زمان حال روایت می‌شود،این  در حالی هست که ما در وضعیت سفید  فقط شاهد ماجراهایی در سال‌های پایانی دفاع مقدس بودیم. ضمن اینکه جذابیت‌های این دو سریال کاملا متفاوت هست و با هم فرق دارد.

سریال کیمیا, داستان سریال کیمیا, عکس های سریال کیمیا


لوکیشن ها و کارکتر های سریال کیمیا

در سریال “کیمیا”، حدود ۳۶۰ کاراکتر وجود دارد که از این بین، ۴۰ نفر آنها، کاراکترهای مهم و تاثیرگذار هستند و که از هنرمندان کارکشته و حرفه ای برای ایفای نقش استفاده  شده هست،زیرا شخصیت‌های اصلی قصه به شمار می‌روند.که در سینما و تلویزیون شناخته شده اند.به غیر از این دسته از هنرمندان، در فیلم از افراد محلی هم که دارای استعداد هستند، استفاده شده هست.

سخنان کارگردان سریال کیمیا در باره فیلم

نقش بانوان در کنار مردان و رزمندگان در این مجموعه تلویزیونی به تصویر کشیده شده هست. کیمیا بیشتر به لایه های اجتماعی خانواده پرداخته و بر گرفته از سبک زندگی اسلامی هست. این مجموعه به وقایع انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ایثار و فداکاری مردم می پردازد.

این مجموعه برای پخش در شبکه دوم سیما تولید شده هست.

سریال کیمیا, داستان سریال کیمیا, عکس های سریال کیمیا

سخنان علی دارابی معاون صدا و سیما در مورد سریال کیمیا

علی دارابی معاونت صدا و سیما این سریال را افتتاح کرد و از این سریال با اسم رسانه ای اسم برد. وی اعلام کرد که ساخت این سریال به تیم سازنده سریال ماه رمضانی «مادرانه» که در جذب مخاطب موفق بوده سپرده شد که تجربه ای موفق از سریال مادرانه را رد کارنامه خود دارند.

سریال کیمیا, داستان سریال کیمیا, عکس های سریال کیمیا

داستان سریال کیمیا (عکس های سریال کیمیا)

تهیه و گردآوری : گروه پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا