خودارضایی بانوان چگونه است؟ (۱)

مطالب تفریحی

خودارضایی بانوان چگونه است؟ (۱)

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه خودارضایی بانوان چگونه است؟ (۱) را ببینید.

خود ارضائی عبارت از تحریک دستگاه تناسلی برای بدست آوردن لذت جنسی است. در اکثر موارد هر موقع حرف از خود ارضائی به میان می آید همه نگاهها معطوف به مردان می شود، ولی خودارضایی در میان خانمها نیز به فور یافت می شود، منتهی خانمها حتی با دوستان نزدیک خود نیز کمتر در مورد این عمل صحبت می کنند.
اکثر خانمها (Women) مثل مردان حداقل یک بار خودارضایی (Masturbation) را در طول زندگی تجربه کرده اند. اینکه از نظر علمی چه میزان از خودارضائی طبیعی و چه میزان آن غیر طبیعی است، هنوز مشخص نشده است. میزان شیوع خود ارضائی ما بین خانمها بصورت دقیق مشخص نیست، ولی در نقاط مختلف دنیا متفاوت است. میزان شیوع گزارش شده از ۹۰-۵۰ درصد متفاوت است. در یک بررسی در ایندیانا در آمریکا از ۲۰۰۰ خانم ۶۰-۱۸ ساله در مورد خود ارضائی پرسیدند، بیش از ۵۰ درصد آنها پاسخ دادند که خودارضایی می کنند.

خودارضایی بانوان چگونه است؟ (1)

برای خودارضایی مرز سنی خاصی وجود ندارد. خانمها ممکن است در دهه ۸۰ زندگی نیز خود ارضائی داشته باشند. خود ارضائی همیشه در خانمهای مجرد دیده نمی شود، وقتی همسر در دسترس نباشد و یا اظهار خستگی نماید، ممکن است یک خانم نیازهای جنسی خود را با خودارضایی برطرف نماید. یکی از دلایل مهم خود ارضائی در خانمهای متاهل عدم رسیدن به ارضاء جنسی یا ارگاسم در یک رابطه جنسی طبیعی است.

به دو دلیل بزرگ یک زن ممکن است در یک رابطه جنسی طبیعی به ارضاء جنسی نرسد:
– لذت نبردن از رابطه جنسی طبیعی که خود آن دلایل بسیار زیادی از جمله نداشتن رابطه عاطفی خوب با همسر، ازدواجهای اجباری، تحت فشار قرار گرفتن جهت نزدیکی و غیره دارد.
– عدم مهارت و اطلاع کافی همسر از چگونگی ارضاء شدن خانمها.
یکی از دلایل مهم خود ارضائی در خانمهای متاهل این است که رابطه جنسی در این زوج مختص برطرف کردن نیازهای جنسی مرد هست. مرد اصلا یا نمی داند که یک خانم نیز باید به ارضاء جنسی برسد و یا اینکه چگونه یک خانم باید به ارضاء جنسی برسد را نمی داند. اکثریت قریب به اتفاق مردها فکر می کنند که رابطه واژینال مهمترین قسمت یک رابطه جنسی است در صورتیکه آن برای اکثر خانمها اهمیت چندانی ندارد. اکثر خانمها برای رسیدن به ارگاسم نیاز به رابطه واژینال ندارند و در حقیقت برقرار کردن رابطه واژینال با خانم بدون آمادگی وی سبب درد شدید و از بین رفتن میل جنسی می شود.
یکی دیگر از دلایل مهم خودارضایی در خانمها رها شدن خانم در رابطه جنسی قبل از رسیدن به ارگاسم است. یک سیکل جنسی از ۴ مرحله تشکیل می شود و مرد و زن باید از این ۴ مرحله عبور کرده و به ارضاء جنسی برسند.
اکثر مردان ظرف دو دقیقه رابطه واژینال دچار انزال می شوند، در صورتیکه
خانمها برای رسیدن به ارگاسم نیاز به ۱۵-۱۰ دقیقه تحریک با کیفیت مناسب
دارند، بنابراین اگر یک زوج اطلاع کافی از نحوه ارضاء جنسی در خانم نداشته
باشند، خانم ممکن است جهت برطرف کردن نیازهای جنسی خود، اقدام به خودارضایی
نماید.
گاها در یک رابطه جنسی هم مرد و هم زن وارد این سیکل جنسی می شوند ولی مرد بعلت ارضاء شدن رابطه را قطع می کند درصورتیکه خانم هنوز سیکل جنسی را کامل نکرده است، در این موارد ممکن است خانم با خودارضایی سیکل جنسی را کامل کرده و به ارگاسم برسد.
برخلاف مردان، برای خودارضایی در خانمها روشهای مختلفی وجود دارند، یکی از این روشها استفاده از ویبراتور است. استفاده بیش از حد از ویبراتور سبب می شود که از دستگاه تناسلی رفع حساسیت شده و فرد در یک رابطه جنسی طبیعی نتواند به ارگاسم برسد. علاوه از آن، استفاده بیش از حد از ویبراتور سبب کرختی و کاهش حس دستگاه تناسلی می گردد.
خانم هائی که بطور مداوم دارای سابقه خودارضایی بوده اند، یاد می گیرند که
دقیقا چه چیزی برای آنها خوب و یا بد است و در طول زمان مهارت زیادی در
رسیدن به ارگاسم پیدا می کنند و بدین ترتیب چون شوهر به هیچ وجه از دانش
همسر خود آگاه نیست و در یک رابطه جنسی طبیعی خانم نمی تواند به انتظارات
خود برسد، کم کم رابطه جنسی برا خانم بصورت یک تکلیف جهت برآورد کردن
نیازهای جنسی شوهر در می آید و در تعدادی از موارد نیز کار به اختلافات
شدید می کشد.
باید توجه داشت که تحریکی را که دستگاه ویبراتور ایجاد می کند هیچوقت قابل ایجاد توسط انسان نیست و اگر بعلت تداوم استفاده از آن سیستم عصبی به تحریکات ناشی از ویبراتور عادت کند، دیگر این خانم در حین رابطه جنسی طبیعی، ارگاسم را تجربه نخواهد کرد.
چون خانم در رابطه طبیعی ارضاء نمی شود، بنابراین برانگیختگی جنسی پیدا
نکرده و رابطه جنسی برای وی دردناک می شود و کم کم دچار سرد مزاجی شده و از
برقرار کردن رابطه جنسی اجتناب می کند. تعدادی نیز چون با رابطه جنسی
طبیعی ارضاء نمی شوند، دوست ندارند اقدام به کار یکطرفه بکنند.

 

چرخه معیوب خودارضایی

 

 خودارضایی بانوان چگونه است؟ (1)

 
ادامه دارد…

خودارضایی بانوان چگونه است؟ (۱)

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره خودارضایی بانوان چگونه است؟ (۱) با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا