خواص چای برای زیبایی پوست و مو

مطالب جدید

خواص چای برای زیبایی پوست و مو

tea

tea خواص چای برای زیبایی پوست و مو

نوشیدنی شاخص شما چیست؟ البته آب شاخص ترین نوشیدنی است اما پس از آن معمولاً چای بالاترین محبوبیت را دارد و البته بی دلیل نیست!

به گزارش آلامتو و به نقل از دونفره؛ چای از رایج ترین نوشیدنی ها در بین افراده و با مزه ها و عطرهای گوناگونی میشه اون رو تهیه کرد. ضربان قلب رو تنظیم کرده و باعث آرامش و انرژی به فرد میشه. در کنار کاربردی که به عنوان نوشیدنی داره از اون به عنوان ماده ای برای لاغری و کاهش وزن هم استفاده میشه. در این مطالب سعی میکنیم فواید و کاربردهایی رو که چای در سلامت و زیبایی پوست و موها داره براتون توضیح بدیم.

پاکسازی پوست صورت با چای یاسمن

برای از بین بردن آکنه و شفاف سازی پوستتون اگه تاکید بر استفاده از مواد طبیعی دارین چای یاسمن یکی از بهترین گزینه هاست. خواص ضد میکروبی این چای باعث از بین بردن جوش های صورتتون هم میشه. پس از دم کشیدن چای و سرد شدنش روی قسمت هایی از پوستتون که آسیب دیده بمالید. چای یاس نه تنها چربی اضافی پوستتون رو جذب میکنه بلکه سطح PH پوستتون رو هم متعادل میکنه.

کاربرد چای سبز و لایه برداری پوست صورت

این روزها تاکید میشه که به جای چای سیاه از چای سبز استفاده کنید که باعث دفع سموم بدن و کاهش وزن میشه و بسیاری از افراد هم چنین روندی رو در پیش گرفته اند. ( در پی تایید یا انکار این موضوع نیستم !) با این وجود پس از نوشیدن چای سبز به جای دور انداختن تفاله ی اون بهتره که کیسه ی چای رو باز کنید و چای رو در آفتاب خشک کنید و از اون برای مالش صورتتون استفاده کنید و تغییرات رو به مرور در پوستتون ببینین.

درمان پف دور چشم و آفتاب سوختگی با چای کیسه ای

یکی از بهترین درمانهای خانگی برای از بین بردن پف دور چشم قرار دادن چای کیسه ای خیس به مدت چند دقیقه روی چشمه. تانن موجود در چای سیاه و سفید نه تنها از بین برنده ی خارشه بلکه برای تسکین آفتاب سوختگی هم مفیده. چای کیسه ای رو بعد از استفاده در فریزر قرار داده و به عنوان کمپرس سرد در محل آفتاب سوختگی قرار دهید.

افزایش ماندگاری رنگ مو

اگر برای رنگ کردن موهاتون از حنا استفاده میکنید قبل از هرکاری مقداری جوشانده ی چای رو با اون مخلوط کرده و روی موهاتون بذارین. اضافه کردن یک فنجان جوشانده ی چای به حنا میتونه موندگاری رنگ حنا رو روی موهاتون بیشتر کنه.

درخشش موها با استفاده از چای

برای جلوگیری از ریزش موهاتون که میتونه ناشی از استفاده ی مداوم و زیاد از شامپوها و پاک کننده های شیمیایی باشه، گاهی هم از چای سیاه برای شستشو استفاده کنید. چای میتونه به عنوان پاک کننده ای طبیعی موهاتون رو تمیز کنه و در عین حال سبب درخشش موهاتون هم میشه.

The post خواص چای برای زیبایی پوست و مو appeared first on آلامتو.

خواص چای برای زیبایی پوست و مو

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا