خرید مبل راحتی، ۱۰ نکته که منزل شما را خاص می کند

سلامت

خرید مبل راحتی، ۱۰ نکته که منزل شما را خاص می کند

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه خرید مبل راحتی، ۱۰ نکته که منزل شما را خاص می کند را ببینید.

ظاهر زیبا در کنار کیفیت محصولات و راحتی آنها، از ویژگی هایی است که هر مبلمانی باید آنها را داشته باشد. می توانید در این مطالب، ۱۰ ویژگی یک مبلمان عالی را مطالعه کنید و همزمان به فکر خرید هم باشید.

 

مبلمان مبلیران اصل، 10 ویژگی منحصر به فرد

 

۱- کسی نیست که منزلی با دکوراسیون خاص و جذاب را دوست نداشته باشد. اگر شما هم جزو گروه خاص پسندها هستید، این مبل کلاسیک همه خواسته های شما را برآورد می کند. همه مهمان هایتان با تماشا آن انگشت به دهان می مانند. مطمئن باشید که بجز تعریف چیزی نخواهید شنید. حتی ممکن است مدتی بعد مشابه این مبل را در منزل بقیه اقوام ببینید. بله! این یک مبل منحصر به فرد و زیبا است.

خرید مبل راحتی، 10 نکته که منزل شما را خاص می کند

۲- پشتی چرم این مبل کلاسیک، یک ویژگی خوب دیگر است که آن را چشم نواز کرده. می توانید به خوبی به این پشتی تکیه بدهید آن هم در شرایطی که پشتتان کاملا صاف است. بله حتی می توانید وقتی روی این مبل نشسته اید، بادی هم به غبغب بیندازید. به همین راحتی!

 

مبلمان مبلیران اصل، 10 ویژگی منحصر به فرد

 

۳- زمانی را تصور کنید که بعد از ساعت ها کار طاقت فرسا به خانه برگشته اید. کار و ترافیک خیابان ها حسابی شما را خسته و کلافه کرده. جایی می خواهید که راحت روی آن ولو شوید. این مبل راحتی دقیقا مناسب همین کار است. جان می دهد برای اینکه پاهایتان را دراز و روی آن ریلکس کنید.

خرید مبل راحتی، 10 نکته که منزل شما را خاص می کند

۴- پشتی این مبل راحتی، خیلی خوب قسمت گودی کمرتان را پوشش می دهد. هم پشتی آن خیلی راحت است، هم بالشتک هایش، نیازی به بالشت اضافه نیست، بودن خودتان کافی است. شریک زندگی تان هم روی مبل کناری می نشیند و در حالی که با هم گپ می زنید، از استکان های چای که روی میز مبل قرار گرفته، بخار بلند می شود.
مبلمان مبلیران اصل، 10 ویژگی منحصر به فرد

 

۵- تفاوت چندانی ندارد که سنتی پسند باشید یا مدرن پسند. این سرویس خواب، با ظاهری که دارد، هر دو گروه را راضی می کند، نه آنقدر سنتی است که جوان ترها آن را نپسندند و نه آنقدر مدرن که قدیمی ترها دوستش نداشته باشند. چیزی بینابین این دو است. 

۶- این پاتختی نرم و راحت که از همان جنس تختخواب ساخته شده، مناسب است برای زمانی که از خواب بیدار شده اید و نمی خواهید همچنان توی تخت بمانید. حس کاملا بیدار شدن هم ندارید. تا خوابتان کاملا بپرد، می توانید روی این پاتختی بنشینید و روزنامه ای ورق بزنید…
مبلمان مبلیران اصل، 10 ویژگی منحصر به فرد

 

۷- یکی از خصوصیت های مبل خوب، دسته های راحت آن است. حالا به دسته های این مبل چستر دیدن کنید. دقیقا برای این ساخته شده که دست هایتان را روی آن قرار دهید. برای این منظور، خیلی راحت به نظر می رسد. با این مبل، دیگر نیازی نیست که دست به سینه بنشینید. 

۸- هر چند که خیلی قشنگ نیست پاهایتان را روی میز بگذارید، اما انگار این میز دقیقا همین را از شما می خواهد. با وجود این میز، مقاومت در برابر دراز نکردن پاها کار واقعا سختی است. مزیت خوب دیگرش این است که وسایل پذیرایی هم در قسمت پایین آن قرار می گیرد. پس نگران شکسته شدن وسایل نباشید و راحت پاهایتان را دراز کنید.

 

مبلمان مبلیران اصل، 10 ویژگی منحصر به فرد

 

۹- این میز ناهارخوری هم دقیقا ساخته شده برای ناهارهای دور همی. مگر می توان این میز ناهارخوری را در خانه داشت و برای میل کردن ناهار یا شام دور هم جمع نشد؟! اصلا فکرش را نکنید، امکان ندارد. 

۱۰- ظاهر صندلی ها هم خاص و متفاوت است یعنی یک انتخاب متفاوت دیگر برای خاص پسندان. به علاوه اینکه نیمکت تعبیه شده برای آن هم فضایی را برای کنار هم نشستن های صمیمی تر ایجاد کرده. اگر مهمانی به جمعتان اضافه شد، کمی که روی این نیمکت صمیمی تر بنشینید، برای همه جا هست. 

 

خرید مبل راحتی، ۱۰ نکته که منزل شما را خاص می کند

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره خرید مبل راحتی، ۱۰ نکته که منزل شما را خاص می کند با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه

۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه ۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه را ببینید. کار کردن از خانه، در تمام روز و هر روز، ممکن است برای برخی‌ها ترسناک به نظر برسد. اما ایده‌ی اینکه بتوانید از هر …

سلامت
با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید

با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید را ببینید. زمانی که به نوش جان کردن مرغ خوش‌مزه فکر می کنید، به احتمال زیاد سینه، ران، بال و یا پاها را تجسم می کنید، …

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا