خدمات ماساژ در منزل

سلامت

خدمات ماساژ در منزل

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه خدمات ماساژ در منزل را ببینید.

خدمات ماساژ از گذشته‌های دور در سرزمین‌های مختلف و فرهنگ‌های متفاوت رواج داشته است. حتی در فرهنگ اسلامی نیز به انجام صحیح ماساژ به عنوان یک درمان موثر سفارش شده است. اگر در مورد فواید و مزایای ماساژ درمانی بدانید حتما بهره‌مندی از آن را در برنامه هفتگی یا ماهانه خود در نظر می‌گیرید.

ماساژ و فواید آن

به عمل دست‌ ورزی و مالش قسمت‌های نرم بدن، ماهیچه‌ها و مفاصل، ماساژ می‌گویند. خدمات ماساژ با اهداف درمانی و آرامشی انجام می‌شود. برای رفع استرس، دردهای مزمن، آسیب دیدگی‌های عضلانی و التهاب مفاصل کاربرد بسیار دارد. اما امروزه مشغله‌های بیشمار افراد، موجب می‌شود از این عمل مهم و موثر بهره‌مند نشوند. بنابراین متخصصان ماساژ درمانی به فکر افتادند تا خدمات ماساژ در منزل ارائه دهند. این‌گونه، افراد بیشتری می‌توانند خدمات ماساژ را در فضایی سرشار از آرامش و تمرکز تجربه کنند.

فواید ماساژ به قدری زیاد است که برای بیان همه آن‌ها به چندین صفحه نیاز می‌شود. از جمله مزایای مهم ماساژ در منزل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رفع استرس و فشارهای ناشی از مشکلات روحی و جسمی
  • ایجاد حس مثبت در بدن و آرامش روح و روان
  • بهبود التهاب مفاصل و بافت‌های آسیب دیده
  • کمک به عملکرد بهتر سیستم گوارش بدن
  • تسکین دردهای مزمن، درد سیاتیک، روماتیسم و …
  • تقویت سیستم دفاعی بدن و افزایش مقاومت در برابر عوامل عفونی
  • جوانسازی و شادابی پوست و بهبود تغذیه آن
  • کمک به عملکرد بهتر سیستم گردش خون
  • کمک به بهبود قوای جنسی
  • رفع گرفتگی عضلات و بهبود عملکرد سیستم تنفسی

 

تخصص حرفه‌ای در خدمات ماساژ

با توجه به مزایای فوق‌العاده مهم ماساژ در محل، باید این را بدانید که اگر این فرایند توسط یک فرد غیر متخصص انجام شود می‌تواند موجب آسیب شما شود. ماساژ درمانی همانقدر که فایده دارد اگر به درستی اجرا نشود آسیب‌زا است. انجام خدمات ماساژ باید بر عهده یک متخصص حرفه‌ای باشد. وقتی کار بدست یک فرد ماهر و با تجربه سپرده شود اطمینان داریم که از عوارض جبران ناپذیر در امانیم. بنابراین اولین نکته مهم در انجام ماساژ در منزل، یافتن یک شرکت معتبر با تیم تخصصی مجرب است.

ماساژ انواع مختلفی دارد. بنابراین یک تیم تخصصی ماساژ در منزل باید به انواع متفاوت ماساژ و نحوه انجام آن‌ها تسلط داشته باشد. این تیم تخصصی و مجرب باید توانایی مشاوره دادن به افراد برای دریافت ماساژ مخصوص به خود را داشته باشند. به هر حال افراد با توجه به سابقه پزشکی خود و نوع مشکلات بدنی که دارند می‌توانند ماساژهای مخصوصی دریافت کنند.

از جمله ماساژهای متفاوت رایج در سراسر دنیا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

ماساژ چینی: این نوع ماساژ سال‌ها در طب چینی رواج داشته است و به آن اهمیت می‌دادند. ماساژ چینی فواید بسیاری دارد. آزادسازی انرژی نهفته در بدن، بهبود مفاصل آسیب دیده در گذشته و کاهش دردهای کمر، سیاتیک و شانه از مزایای این نوع ماساژ جهانی است.

ماساژ سنگ داغ: ماساژ سنگ داغ در زمان‌های گذشته، ابتدا در هند و چین مورد استقبال قرار گرفته است. پس از آن به سراسر دنیا معرفی شد. در این مدل ماساژ، از سنگ‌های داغ استفاده می‌شود و آن‌ها را بر روی پوست قرار می‌دهند. البته باید حتما تحت نظر متخصص انجام گیرد. از فوائد ماساژ داغ می‌توان به بهبود گردش خون در بدن و التیام التهاب ناشی از روماتیسم اشاره کرد.

 

ماساژ سنگ داغ یکی از انواع موثر ماساژ درمانی با فوائد مخصوص به خود است.

ماساژ شیاتسو: این نوع ماساژ در ژاپن شکل گرفته و با فشار قوی انگشتان بر روی نقاط نرم بدن انجام می‌شود. شیاتسو برای تقویت سیستم دفاعی و جاری شدن انرژی در سراسر بدن بسیار مفید است.

ماساژ نقطه ماشه‌ای: این ماساژ مناسب افرادی است که به دلیل آسیب دیدگی‌ها و دردهای مزمن، بخشی از بافت عضلانی ‌آن‌ها سفت و دردناک می‌شود.

ماساژ سوئدی: ماساژ سوئدی، بیشتر مناسب افرادی است که برای اولین بار ماساژ می‌شوند و یا به لمس بدن حساس‌اند. ماساژ سوئدی موجب افزایش فرایند اکسیژن‌رسانی به عضلات و دفع سموم می‌شود.

ماساژ تایلندی: اگر سفری به کشور تایلند داشته‌اید حتما مراکز ماساژ تایلندی را تماشا کرده‌اید. این نوع ماساژ موجب افزایش انعطاف‌پذیری و کاهش تنش‌های بدن می‌شود.

خدمات ماساژ نیاز به وسایل ویژه‌ای دارد. روغن و پارچه مخصوص ماساژ از جمله این لوازم است.

ماساژ در منزل

همان‌طور که قبلا گفته شد در شهرهای بزرگ مانند شهر تهران با افراد پرمشغله، فرصت برای دریافت خدمات ماساژ بسیار کم بوجود می‌آید. بنابراین با راه‌اندازی خدمات ماساژ در تهران به راحتی می‌توان در محیط امن و راحت خانه، این خدمات را با کیفیت بالا دریافت کرد.

انجام ماساژ نیاز به وسایل خاصی مانند روغن ماساژ، تخت مخصوص، پارچه و … دارد. زمانی که درخواست ماساژ در محل دارید اگر این وسایل مورد نیاز به صورت کامل توسط تیم ماساژ حرفه‌ای تامین شود دیگر نگرانی ندارید. مخصوصا اگر نیاز نباشد برای تهیه این وسایل هزینه صرف کنید. چون اغلب تامین وسایل خدمات ماساژ، حداقل  ۳۰ درصد به هزینه شما اضافه می‌کند.

تعرفه ماساژ در محل

اغلب برای ارائه خدمات ماساژ در منزل باید هزینه‌های هنگفتی پرداخته شود. تعرفه‌های سنگین، افراد را از انجام این کار بازمی‌دارد. با این حال شما می‌توانید با جستجوهای هدفمند، خدمات ماساژ در منزل را با تعرفه مناسب بیابید.

 

مزایای خدمات در منزل

ماساژ در محل فوایدی دارد که ارزش آن را دوچندان می‌کند. مزیت‌های مهم ماساژ در منزل، صرفه‌جویی در زمان و هزینه است. شما به دور از دود و ترافیک شهر تهران با زمان محدودی که دارید می‌توانید خدمات ماساژ در محل کار یا منزل را دریافت کنید. از طرفی برای رفت و آمد خود به مراکز ماساژ، هزینه پرداخت نمی‌کنید. وقتی خدمات ماساژ در محل مورد نظر شما باشد دیگر نیاز به اجاره فضا در مجموعه‌های ورزشی یا استخرها ندارید. همه این موارد موجب می‌شود در زمان و هزینه شما صرفه‌جویی شود.

 

خدمات ماساژ در منزل

منبع : سایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره خدمات ماساژ در منزل با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه

۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه ۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه را ببینید. کار کردن از خانه، در تمام روز و هر روز، ممکن است برای برخی‌ها ترسناک به نظر برسد. اما ایده‌ی اینکه بتوانید از هر …

سلامت
با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید

با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید را ببینید. زمانی که به نوش جان کردن مرغ خوش‌مزه فکر می کنید، به احتمال زیاد سینه، ران، بال و یا پاها را تجسم می کنید، …

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا