خانم‌های خوش پوش بلوز بافتنی‌ها را با چی ست کنند؟

سلامت

خانم‌های خوش پوش بلوز بافتنی‌ها را با چی ست کنند؟

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه خانم‌های خوش پوش بلوز بافتنی‌ها را با چی ست کنند؟ را ببینید.

مدل بلوز بافتنی زنانه در مجلات مد و فشن

پاییز و زمستان امسال، رنگ های خنثی همچون کرم، شتری، سفید، بژ و کاراملی مورد توجه طراحان لباس و استایلیست ها قرار گرفته است. همچنین استایل زنانه امسال، بر سادگی تمرکز دارد. البته استایل ساده به معنای یک استایل تک رنگِ یکنواخت و خسته کننده نیست. بلکه این مدل استایل زنانه در عین مینیمال بودن، ظرافت های چشمگیری نیز در بر دارد. بی تردید پاییز و زمستان امسال، بلوز بافتنی زنانه همراه با پالتو، بارانی یا کت زنانه پرفروش است.

بافتنی را با چه لباسی ست کنیم؟

راز چشمگیرتر شدن استایل در ست صحیح لباس ها با یکدیگر است. در واقع اگر بدانید که کدام مدل بلوز بافتنی زنانه را با چه لباس یا اکسسوری به تن کنید، استایلی جذاب و متفاوتی خواهید داشت.

تصویر

 

  • مدل بلوز بافتی دخترانه نیم تنه

دختران جوان و نوجوان، همیشه ترجیح می دهند که استایل متفاوت و مدرنی داشته باشند. از این رو بلوز بافتنی دخترانه نیم تنه بهترین گزینه است.
برای این مدل بلوز بافتنی، دو استایل متفاوت و مناسب مهمانی یا دورهمی را پیشنهاد می دهیم. با این حال می توانید استایل خود را با خلاقیت، سلیقه و علاقه خود کامل و جذاب تر نمایید.

  • مدل بلوز بافت زنانه توری

این مدل بلوز بافت درشت یا با فاصله ای دارد که شبیه به تور است و در ایران به بلوز بافت توری شناخته شده است.
اگر به استایل نیمه رسمی یا کژوال علاقه دارید، رنگ هایی همچون سبز نعنایی، گلبهی و بژ، استایل زنانه شما را متفاوت می کنند.

  • پلیور پشمی زنانه

این مدل بافتنی مناسب دختران جوان نیز است که می توان آن را با لباس های گوناگون ست کرد. با این حال رنگ این مدل بلوز بافت پشمی زنانه، کاربرد آن را تعیین می کند. برای مثال رنگ سفید، مشکی، طوسی، نقره ای و طلایی از رنگ های رسمی است. اما اگر به استایل غیررسمی علاقه دارید، رنگ های روشن و رنگ های پاییزه (زرد، نارنجی، قرمز، کرم، سبز تیره و سرمه ای) انتخاب مناسب تری است.


خمچنین بخوانید: چند مدل شال و کلاه بافتنی، برای بانوان و مردان خوش‌تیپ


 

خانم‌های خوش پوش بلوز بافتنی‌ها را با چی ست کنند؟

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره خانم‌های خوش پوش بلوز بافتنی‌ها را با چی ست کنند؟ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه

۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه ۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه را ببینید. کار کردن از خانه، در تمام روز و هر روز، ممکن است برای برخی‌ها ترسناک به نظر برسد. اما ایده‌ی اینکه بتوانید از هر …

سلامت
با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید

با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید را ببینید. زمانی که به نوش جان کردن مرغ خوش‌مزه فکر می کنید، به احتمال زیاد سینه، ران، بال و یا پاها را تجسم می کنید، …

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا