حواشی دیدار/ولاسکو تماشاگر ویژه ایران- لهستان

حواشی دیدار/ولاسکو تماشاگر ویژه ایران- لهستان

پورتال یک : شما را به تماشا حواشی دیدار/ولاسکو تماشاگر ویژه ایران- لهستان دعوت میکند.

شما می توانید این نوشته با ارزش یعنی حواشی دیدار/ولاسکو تماشاگر ویژه ایران- لهستان را در ادامه ببینید.

حواشی دیدار/ولاسکو تماشاگر ویژه ایران- لهستان

حواشی دیدار/ولاسکو تماشاگر ویژه ایران- لهستان

تیم ملی والیبال ایران با نتیجه ۳ بر ۲ و مقابل چشمان خولیو ولاسکو مغلوب قهرمان جهان شد.

از ساعت ۷:۴۰ به زمان تهران در سالن هاماماتسو آرنا چهارمین رقابت خود در جام جهانی ۲۰۱۵ را برابر لهستان آغاز کرد. کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران برای شروع رقابت سر شناس، عبادی پور، میرزاجانپور، غفور، مرندی، غلامی و موسوی را انتخاب کرد.

این دو تیم در حالی برابر هم قرار گرفتند که پیش از این رقابت تیم ملی لهستان در سه دیدار خود در جام جهانی ۲۰۱۵ موفق به شکست تیم های روسیه، آرژانتین و تونس شده و از هر سه بازی حداکثر امتیاز را کسب کرده و با ۹ امتیاز به علت معدل ست کمتر، پایین تر از ایتالیا و امریکا در رده سوم جدول رده بندی قرار داشت.

در طرف مقابل ایران، از سه بازی گذشته خود دو پیروزی برابر تونس و ونزوئلا و یک شکست برابر آرژانتین را در کارنامه خود داشت.

برای تماشای این رقابت با توجه به حساسیت دیدار ایران و لهستان تماشاگران بیشتری نسبت به دیدارهای گذشته به سالن هاماماتسو آرنا آمده بودند. این در حالی بود که تعداد ایرانی ها هم نسبت به بازی های گذشته بیشتر شده بود و آنها به صورت هماهنگ تیم ملی کشورمان را حمایت می کردند.

امتیاز دهم برای ایران در ست اول با درخواست ویدیوچک توسط کواچ کسب شد؛ داور در این صحنه توپ را داخل اعلام کرده بود، در حالی که توپ با اختلاف به خارج رفته بود.

در امتیاز ۲۲ بر ۱۵ هم سرمربی تیم ملی والیبال ایران درخواست بازبینی مجدد صحنه کرد که این بار درخواست وی درست نبود و نظر داور صحیح بود.

در ست دوم و در امتیاز ۷ بر ۶ به سود لهستان این بار آنتیگا برای سرویسی که کوبیاک زد درخواست بازبینی مجدد کرد که البته درخواست وی درست بود و داور به اشتباه توپ را خارج اعلام کرده بود.

در امتیاز ۱۲ بر ۹ به سود ایران بازهم آنتگیا درخواست ویدیوچک کرد که این بار نظرش اشتباه بود و تصمیم داور صحیح بود.

اعتراض های کوبیاک، بازیکن شماره ۱۳ و کاپیتان لهستان در این رقابت موجب شد تا داور در ست دوم به وی کارت زرد نشان دهد.

در ست دوم کواچ یک بار درخواست بازبینی مجدد صحنه داشت که نظر وی اشتباه بود و داور به درستی توپ را خارج اعلام کرده بود.

خولیو ولاسکو، سرمربی تیم ملی والیبال آرژانتین و کادر فنی این تیم از اواسط ست دوم خود را به سالن رساندند و تا دقایقی بازی ایران را تماشا کنند؛ آنها در آخرین بازی امروز باید برابر روسیه قرار بگیرند.

در حالی که در ست سوم گوینده سالن بارها اسم کوچک لهستان را صدا زد تا تماشاگران هم این تیم را تشویق کنند، اما صدای تشویق ایرانی های حاضر در سالن قطع نمی شد و سایر تماشاگران هم مجبور می شدند از ایران حمایت کنند.

کواچ در ست سوم دوبار درخواست زمان استراحت کرد که در یک صحنه امتیاز به ایران رسید و در صحنه دیگر نظر داور درست بود و لهستانی ها امتیاز گرفتند.

امیر خوش خبر، سرپرست تیم ملی والیبال ایران در تمام طول بازی ایستاده بود و عملکرد ملی پوشان کشورمان را تماشا می کرد.

در ست چهارم تماشاگران ایرانی، با شعار “یا علی مدد” و “ایرانی با غیرت” از ملی پوشان کشورمان حمایت می کردند. در پایان رقابت بازیکنان ایران به سمت تماشاگران ایرانی رفتند و از حمایت های آنها تشکر کردند.

تعداد بازديد : ۱ ا تاریخ: ۲۱ / ۰۶ / ۱۳۹۴ ساعت: ا نویسنده: نوین جوان ا نظرات() ا

تهیه و گردآوری : گروه سرگرمی تفریحی پورتال یک

امیدواریم که از حواشی دیدار/ولاسکو تماشاگر ویژه ایران- لهستان استفاده مناسب را برده باشید.لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا