حضور فوتباليست های معروف در بابل/حادثه در مراسم تدفين نوروزی:يک ديوارخراب شد/پیکر کاپیتان پرسپولیس در خانه ابدی آرام گرفت/اولین تصویر از خانه جدید کاپیتان پرسپولیس

حضور فوتباليست های معروف در بابل/حادثه در مراسم تدفين نوروزی:يک ديوارخراب شد/پیکر کاپیتان پرسپولیس در خانه ابدی آرام گرفت/اولین تصویر از خانه جدید کاپیتان پرسپولیس

گیل دیدن:کپورچال اکنون یکی از مشهورترین مناطق ایران می باشد؛ زادگاه زنده یاد هادی نوروزی. بچه محل های هادی نوروزی هنوز باور ندارند مرگ همبازی دوران کودکی شان را.

آنها که دور حجله کاپیتان فقید پرسپولیس گرد آمده اند با حزن و اندوه و چهره ای ماتم زده به انبوه بنرهایی که دوستان و اقوام به مناسبت درگذشت نوروزی نصب شده اند می نگرند.

پای صحبت هر کدام شان که بنشینی کلی خاطره شیرین از افتخار روستایشان دارند اما به نظر برسد جالب ترین خاطره مربوط به حضور هادی نوروزی بعد از دوران معروفیت اش در روستایش باشد.

جایی که بچه محل هایش می گویند او برای اینکه ما غصه ماشین و شرایط جدید هم بازی دوران کودکی شان را نخوریم در زمان حضورش در محله، ماشینش را از خانه بیرون نمی آورد و مثل دوران کودکی پا به پای آنها و پیاده در کپورچال دورزنی میکرد.

بی آلایشی کاپیتان پرسپولیسی ها برای بچه محل هایش یک دنیا ارزش داشت.

طلوع صبح؛ آغاز ضجه در کپورچال

به گزارش ورزش۳ طلوع آفتاب برای کپورچالی ها یعنی وداع پایانی با هادی نوروزی، چیزی که کسی دوست ندارد باورش کند.
همزمان با طلوع آفتاب محلی های کپورچال و روستاهای اطراف به سمت منزل پدری هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیس حرکت کردند تا به جمع دوستان و اقوامی که از شب گذشته در کنار حجله او در حال عزاداری بودند اضافه شوند.

مادر هادی نوروزی و همسرش ضجه بانوان در میان جمعیت حاضر به شیون و گریه مشغولند.

میثم بائو اولین چهره سرشناس حجله

همشهری هادی نوروزی اولین نفری بود که خود را امروز به منزل پدری هادی نوروزی رساند تا در مراسم تشییع حاضر شود.

هافبک سابق پرسپولیس و استقلال جزو اولین نفراتی بود که در کپورچال حاضر شد و در مراسم تشییع حاضر شد.

هانی نوروزی و خوشامد به عزاداران

پسر هادی نوروزی با حضور در میان جمع عزاداران جو خاصی به وجود آورد.

هانی نوروزی، پسر هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیس با حضور در میان عزاداران حاضر در جلوی حجله تدارک دیده برای این بازیکن جو ویژه و خاصی به وجود آورد به طوری که هیچ کدام از حاضران نتوانستند جلوی جاری شدن اشک های خود را بگیرند. او از سوی مادر خود مامور خوشامدگویی به عزاداران شد.

ازدحام مقابل سردخانه بابل

خانواده هادی نوروزی و جمع کثیری از مردم مقابل سردخانه بابل منتظر تحویل پیکر هادی نوروزی هستند .
کاروانی که صبح از زادگاه کاپیتان پرسپولیس راه افتاده بود ، به بابل رسیده . در حال حاضر ازدحام عجیبی در شهرستان برپاست و همه در انتظار آغاز مراسم اند.

انتقال پیکر نوروزی به غسالخانه بابل

پیکر هادی نوروزی از سردخانه به غسال خانه منتقل شد. در حال حاضر وضعیت إحساسی عجیبی بر مردم حاکم می باشد و ازدحام شدید مقابل غسالخانه وضعیتی خاص را ایجاد کرده می باشد . لحظاتی پیش میثم بائو و یکی دو عضو خانواده نوروزی به میان جمعیت رفتند تا آنها را متقاعد به ترک این محل کنند .محسن بنگر مدافع پرسپولیس و امیر حسین صادقی مدافع صبا خود را به جمع سوگواران رساندند.

بنگر و امیر حسین صادقی رسیدند

محسن بنگر مدافع پرسپولیس و امیر حسین صادقی مدافع صبا خود را به جمع سوگواران رساندند. بازیکنان و کادر فنی دو تیم پرسپولیس و صبا با تمام نفرات در مراسم تشییع حاضر خواهند بود .پیکر کاپیتان پرسپولیس از حوالی قسمت ای به اسم پل موزیرج به سمت ورزشگاه هفتم تیر تشییع خواهد شد .

تشییع کاپیتان پرسپولیس از موزیرج تا هفتم تیر

پیکر کاپیتان پرسپولیس از حوالی قسمت ای به اسم پل موزیرج به سمت ورزشگاه هفتم تیر تشییع خواهد شد. با توجه به ترافیک شدید در مبادی ورودی شهرستان، اتوبوس حامل بازیکنان پرسپولیس هنوز به بابل نرسیده می باشد .
همچنین از بین بازیکنان معروف فوتبال چهره هایی مثل جواد کاظمیان ، ابراهیم شکوری و سهراب بختیاری زاده نیز بین مردم حضور دارند .

انتقال پیکر هادی نوروزی برای تشییع

آمبولانس غسالخانه آرامگاه بابل به سختی پیکر هادی نوروزی را از میان جمعیت به بیرون منتقل کرد.  محسن مسلمان آخرین بازیکنی بود که برای دیدار آخر با نوروزی در غسالخانه حاضر شد و پس از آن پیکر کاپیتان پرسپولیس به شهرستان برده شد . ازدحام جمعیت مقابل آرامگاه اجازه ورود آمبولانس در نظر گرفته شده را نداد و یک آمبولانس دیگر که در آرامگاه حضور داشت با چسبیدن به در غسالخانه پیکر نوروزی را در خود جای داد و به داخل شهرستان رفت .

ازدحام جمعیت در ورزشگاه هفتم تیر بابل

هزاران فوتبالدوست در ورزشگاه هفتم تیربابل به نوحه خوانی مشغولند تا با ورود پیکر هادی نوروزی مراسم تشییع انجام شود. ورزشگاه هفتم تیر بابل محلی می باشد که هادی نوروزی قبلا در آن فوتبال بازی کرده و به همین سبب برای مراسم تشییع وی انتخاب شده می باشد. در حال حاضر هزاران شهروند بابلی ورزشگاه را پر کرده اند و در انتظار ورود پیکر هادی نوروزی هستند. ازدحام جمعیتی به قدری می باشد که خانواده نوروزی فعلا بیرون از ورزشگاه پشت جمعیت مانده و راهی به داخل ندارند.
همچنین قرار بر این شده اتوبوس حامل بازیکنان پرسپولیس به کپورچال زادگاه هادی نوروزی برود و در آنجا به انتظار مراسم خاکسپاری باشد. شهرستان بابل در حال حاضر ازدحامی را تجربه می‌کند که قبلا تجربه نکرده می باشد.

علی کریمی هم به بابل رسید

علی کریمی کاپیتان سابق پرسپولیس نیز خود را به بابل رسانده و دقایقی پیش در جمع تشییع کنندگان حاضر شد. در شرایطی که اتوبوس حامل بازیکنان پرسپولیس هنوز به شهرستان بابل نرسیده و فاصله نسبتا زیادی با شهرستان دارد، علی کریمی جدا از جمع خود را به بابل رسانده تا در مراسم تشییع حاضر باشد. علی کریمی از بازیکنانی بود که دیروز هم در ورزشگاه آزادی در مراسم خداحافظی با هادی نوروزی حضور داشت.
بسیاری از بازیکنان شاغل در فوتبال ایران برای حضور در این مراسم خود را به بابل می‌ رسانند.

همسر هادی نوروزی: هادی ماندگار شد

همسر هادی نوروزی که با خودروی میثم بائو به سمت ورزشگاه هفتم تیر می‌ رود در گفت‌وگو با خبرنگاران اعلام کرد همسرش در نهایت در دل مردم ماندگار شده می باشد. وی که در ۲ ر وز گذشته فشار و اندوه شدیدی را تحمل کرده می باشد، در حال حاضر قصد ورود به ورزشگاه هفتم تیر بابل را دارد. او خطاب به خبرنگاران گفت: هادی همانطور که دوست داشت، ماندگار شد. این عشق مردم باعث تسلی خاطر ماست.

ازدحام بی مهار جمعیت در ورزشگاه هفتم تیر

مردمی که روی سکوهای ورزشگاه هفتم تیر را اشغال کرده بودند، در نهایت به زمین چمن آمده و این ازدحام مانع از تشییع جنازه هادی نوروزی در این ورزشگاه شده می باشد.

در حال حاضر فضای کلی بسیار احساسی می باشد و این مساله بی نظمی شدیدی را در برگزاری مراسم تشییع جنازه هادی نوروزی کرده می باشد. لحظاتی پیش حاضرین در ورزشگاه هفتم تیر با شنیدن خبر ورود پیکر نوروزی به داخل ورزشگاه سکوها را ترک کردند و به داخل زمین آمدند و این مساله باعث اخلال در برگزاری مراسم تشییع جنازه شده می باشد.

در حال حاضر همه در انتظار اخبار بعدی اند تا ببینند در نهایت مراسم تشییع در داخل ورزشگاه برگزار می‌ شود یا نه.

دایی، عابدزاده و استیلی به بابل رسیدند

بازیکنان پرسپولیسی سابق برای مراسم هادی نوروزی به بابل رسیدند.

احمدرضا عابدزاده ، حمید استیلی و پایان رافت که بازیکنان سابق تیم پرسپولیس ، برای رفتن به مراسم هادی نوروزی وارد بابل شدند.

همچنین علی دایی، محمد دایی، بهزاد غلامپور و بهمن دهقان در این مراسم حضور دارند.

اخلال در برگزاری تشییع جنازه در ورزشگاه هفتم تیر

ازدحام عجیب جمعیت در ورزشگاه هفتم تیر و اطراف آن آنقدر زیاد می باشد که بعید به نظر می‌ رسد تشییع پیکر هادی نوروزی در این ورزشگاه انجام بشود.
در حالی که خودروی حامل پیکر هادی نوروزی و خانواده او خود را به ورزشگاه هفتم تیر رسانده و حتی قصد پیاده کردن وی را داشتند، این تصمیم در نهایت شکل دیگری به خود گرفت و لحظاتی پیش بلندگوی ورزشگاه اعلام کرد، تشییع جنازه در زادگاه او دنبال خواهد شد.
ظاهرا ازدحام شدید جمعیت و ترس از بروز اتفاقات ناگوار باعث این تصمیم شده می باشد. این در حالی می باشد که در داخل ورزشگاه مراسم عزاداری و نوحه خوانی در حال برگزاری می باشد.برگزاری مراسم هادی نوروزی در شهرستان بابل ازدحام شدیدی از جمعیت را موجب شده می باشد.

تشییع کنندگان صبور باشند

برگزاری مراسم هادی نوروزی در شهرستان بابل ازدحام شدیدی از جمعیت را موجب شده می باشد.
همانطور که پیش‌بینی می‌ شد هزاران نفر از علاقمندان به فوتبال و البته هم استانی های هادی نوروزی که به این بازیکن عرق ویژه ای دارند، برای حضوردر مراسم تشییع کاپیتان پرسپولیس راهی بابل و کپورچال شده اند. با این ازدحام جمعیت در شهرستان بابل، ریسک برگزاری مراسم تشییع جنازه بالاتر رفته چرا که صفوف در هم پیوسته جمعیت ممکن می باشد باعث ایجاد اتفاقاتی ناگوار بشود.
در حال حاضر و به گفته مسوولان حاضر در محل برای انجام طبیعی مراسم تشییع جنازه بیش از هر چیز به صبوری و کمک حاضران نیاز می باشد چراکه یقینا آرامگاه کوچک قسمت کپورچال به هیچ وجه توانایی پذیرایی از این تعداد مشایعت کننده را ندارد.

برگزاری مراسم تشییع در هفتم تیر لغو شد

جمعیت حاضر و منتظر در ورزشگاه هفتم تیر آرام آرام این محل را ترک می‌ کنند.
در حالی که جمعیت زیادی در ورزشگاه هفتم تیر زمین بازی دوره نوجوانی هادی نوروزی در انتظار تشییع وی بودند، بنابر تصمیم مسوولان این مراسم شکل دیگری به خود گرفت و به کپورچال محل تولد کاپیتان پرسپولیس منتقل شد. در حال حاضر جمعیت مشغول ترک ورزشگاه هفتم تیر بابل هستند و به نظر می‌ رسد عده کمی از آنها قادر به حضور در مراسم خاکسپاری باشند چراکه ترافیک شدیدی بین شهرستان بابل و قسمت کپورچال وجود دارد.

مشکل پرسپولیسی ها برای رسیدن به کپورچال

۲ اتوبوسی که بازیکنان و خبرنگاران و اعضای کادر پرسپولیس را به کپورچال می‌ برد، در ازدحام جمعیت و ترافیک گرفتار شده می باشد.
معبر بابل به کپورچال راه باریکی می باشد که توانایی این حجم از ازدحام را ندارد و بنابراین ترافیک بسیار سنگینی در مبادی ورودی به این بخش وجود دارد که اتوبوس های حامل بازیکنان پرسپولیس هم در آن گیر کرده می باشد. به نظر می‌ رسد پرسپولیسی ها برای رسیدن به آرامگاهی که قرار می باشد پیکر هادی نوروزی در آنجا دفن شود راهی جز پیاده شدن ندارند. در حال حاضر ازدحام شدیدی در کپورچال و در اطراف آرامگاه برپاست.

اتوبوس پرسپولیسی‌ها معطل نیروی انتظامی

۲اتوبوس حامل بازیکنان و کادرفنی و مدیریتی پرسپولیس که در ازدحام جاده بابل به کپورچال گرفتار شده می باشد، برای خروج از این ازدحام در انتظار حضور نیروی انتظامی می باشد. ازدحام جمعیت موجب شده که آنها برای رسیدن به آرامگاه هادی نوروزی احتیاج به اسکورت نیروهای پلیس داشته باشند. نکته جالب همکاری مردم کپورچال با خیل مشایعت کنندگان در مسیر می باشد. تعداد زیادی نیز مقابل خانه ها در مسیر جاده گذاشته شده و اهالی به حاضرین شربت و آب خنک و چای می دهند. همچنین علی کریمی بازیکن سابق پرسپولیس هم به منزل پدری هادی نوروزی رفته می باشد.

پیاده‌روی عابدزاده و استیلی به سمت کپورچال

احمدرضا عابدزاده و حمید استیلی دو بازیکن سابق پرسپولیس که سابقه مربیگری هادی نوروزی را هم دارند، با پای پیاده عازم روستای کپورچال شدند.
در شرایطی که ازدحام شدید جمعیت این روستای ۷۰۰ نفری را تحت تاثیر قرار داده، بزرگان فوتبال یکی پس از دیگری خود را به خانه پدری و یا آرامگاه روستای کپورچال می رسانند. آرامگاه کپورچال کوچک و جمع‌وجور می باشد و بیش از ۱۰۰ قبر در آن وجود دارد.

حاشیه ها:

*کاروان پرسپولیس ساعت ۵:۳۰ صبح امروز با دو دستگاه اتوبوس VIP از تهران به سمت بابل حرکت کرد و حدود ساعت ۱۰ صبح پیش با اسکورت پلیس وارد شهرستان بابل شد. ازدحام شدید هواداران و مردم بابل، عبور و مرور و تردد را در این شهرستان سنگین کرده می باشد و طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده در جلسات فرمانداری و برگزاری این مراسم، عوامل اجرایی با ازدحام بیش از حد مردم روبرو شده‌اند.

*همسر و فرزندان هادی نورزوی با خودروی میثم بائو به سمت محل برگزاری این مراسم در حرکت هستند. مراسم تشییع پیکر کاپیتان فقید پرسپولیس در ورزشگاه هفتم تیر بابل برگزار خواهد شد.

*همچنین علی اکبر طاهری به همراه حسین عبدی و مصطفی قنبرپور، صبح امروز برای حضور در مراسم تدفین هادی نوروزی راهی بابل شدند.

*در اکثر مسیرهای منتهی به شهرستان بابل پلاکاردهایی از عکس هادی نوروزی به چشم می‌خورد و همچنین اکثر اتومبیل‌ها پوستر کاپیتان فقید پرسپولیس را پشت شیشه خود چسبانده‌اند.

*در حالی که امروز مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی در زادگاهش برگزار خواهد شد ، مقداد نجف نژاد رییس هییت مدیره ی استقلال نیز برای حضور در این مراسم به بابل سفر کرده می باشد.

*براساس اعلام مسئولان برگزاری این مراسم قرار می باشد ساعت ۱۹ امشب در روستای زادگاه وی مراسم شام غریبان هادی نوروزی برگزار شود.
*علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه به همراه کادر فنی تیم پرسپولیس و تعدادی از بازیکنان این تیم که در شهرستان بابل به سر می‌برند، به خاطر ازدحام جمعیت برای تشییع پیکر هادی نوروزی در یک سالن حبس شده‌اند.

*طاهری در یک تماس تلفنی که مشخص نبود مخاطبش چه کسی می باشد، درخواست کرد با این وضعیت پیکر نوروزی زودتر به خاک سپرده شود و این مراسم به تعویق نیافتد.

۴۰هزار نفر در مراسم خاکسپاری نوروزی

مراسم خاکسپاری هادی نوروزی در آرامگاه کوچک روستای کپورچال ادامه دارد.
به گزارش «ورزش سه»، در حال حاضر مداحان مشغول نوحه خوانی می باشد و جمعیت او را همراهی می‌کنند. میزان جمعیتی که در روستای کپورچال برای مراسم حضور دارد، نزدیک به ۴۰ هزار نفر تخمین زده شده این در حالی می باشد که بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس هنوز موفق به حضور در جمع تشییع کنندگان نشدند.

بغض محسن بنگر و خودداری از سخنرانی

مراسم خاکسپاری هادی نوروزی در میان احساسات شدید مردم در حال برگزاری می باشد.

به گزارش «ورزش سه»، دقایقی پیش در حالی که تنی چند از حاضران براثر فشار جمعیت از حال رفته و به بیرون آرامگاه منتقل شدند میثم بائو هم خطه‌ای و دوست نزدیک هادی نوروزی پشت بلندگو رفت و برای مردم سخنرانی کرد. او گفت: برای هادی خیلی زود بود که برود.

پس از بائو محسن بنگر از بازیکنان پرسپولیس برای سخنرانی پشت میکروفن آمد اما بغض شدید به او اجازه صحبت نداد و وی با اشک از روی سکو پایین آمد.

علی دایی و همراهانش نیز که در کپورچال خود را به مراسم رسانده‌اند، باوجود درخواست مجری مراسم موفق به عبور از صف فشرده جمعیت برای سخنرانی نشدند.

حادثه در مراسم تدفین نوروزی:یک دیوارخراب شد/ آمارتلفات و افراد مصدوم مشخص نیست
*ازدحام زیاد در مراسم تدفین هادی نوروزی باعث به وجود آمدن اتفاق ناگواری شد. در حالیکه مردم بسیار زیادی در مراسم حاضر شده بودند مردم به روی دیوارها و خانه‌های مجاور هم پناه آوردند همین موضوع باعث شد که یکی از دیوارهای مجاور فرو ریخته و آوار آن بر روی سر مردم و افراد حاضر بریزد. هنوز آمار دقیقی از تلفات و افراد مصدوم داده نشده می باشد.

خبرهای منتشر شده ساعتی بعد از این حادثه حاکیست که دیوار خراب شده تلفات جانی نداشت.

همسر هادی نوروزی از حال رفت

همسر هادی نوروزی1

همسر هادی نوروزی لحظاتی برای مردم حاضر در آرامگاه کپورچال صحبت کرد. او که بعد از محسن بنگر و میثم بائو برای سخنرانی پشت میکروفن رفته بود، از مردم بابت حضور بزرگشان تشکر کرد. وی همچنین گفت: هادی نمرده و زنده می باشد. کاپیتان پرسپولیس زنده می باشد. با رفتن هادی قلب من تکه تکه شد. البته خدا را شکر که شما همشهری‌های خوب هادی نامش را گرامی خواهید داشت. دست همه شما را می‌بوسم.

همسر هادی
این سخنرانی در میان ابراز احساسات شدید حاضرین برگزار شد. او بعد از گفتن این جملات از حال رفت و او را به پایین منتقل کردند.

پایان: هادی نوروزی به خاک سپرده شد

با انجام مراسم تلقین پیکر هادی نوروزی در آرامگاه کپورچال به خاک سپرده شد. دقایقی پیش پیکر هادی نوروزی در خانه ابدی آرام گرفت و جمعیت حالا با فاتحه خوانی برای او یادش را گرامی می‌دارند. نوروزی صبح روز پنجشنبه در اثر ایست قلبی در سن ۳۰ سالگی دارفانی را وداع گفت. در حال حاضر اخبار مربوط به درگذشت او کلیه اخبار سایر حوزه‌ها را تحت تاثیر خود قرار داده می باشد.

تشییع پیکر هادی

اتوبوس پرسپولیسی‌ها در قائمشهر

اتوبوسی که حامل تعدادی از بازیکنان پرسپولیس و کادرفنی این تیم بود، به تهران بازمی گردد. در پی ازدحام شدید جمعیت در کپورچال، این دواتوبوس قادر به حضور در مراسم نشدند تا برای کاستن از ازدحام شدید دستور بازگشت آن‌ها به تهران صادر شود. پرسپولیسی‌ها که از ساعت ۵ صبح به سمت بابل حرکت کرده‌اند در ‌‌نهایت فعلا در قائمشهر اقامت دارند و به احتمال زیاد به تهران برمی گردند. البته بازیکنانی که با خودروهای شخصی به شمال رفته بودند، بر مزار نوروزی حاضر خواهند شد.

همسر و فرزند نوروزی بر مزار وی حاضر شدند

با اتمام مراسم خاکسپاری هادی نوروزی، از ازدحام مردمی که برای تشییع جنازه آمده بودند کاسته شده می باشد. دقایقی پیش همسر و فرزندان و نزدیکان هادی نوروزی در مزار وی حاضر شده و به فاتحه خوانی پرداختند. این پایان داستان خاکسپاری هادی نوروزی می باشد که در میان استقبال شدید مردم برگزار شد. با بازگشت پرسپولیسی‌ها به تهران تمرکز مجالس یادبود در پایتخت خواهد بود.

مزار هادی

مراسم تشییع نوروزی در ورزشگاه هفتم تیر بابل برگزار نشد

مراسم تشییع هادی نوروزی

وبسایت رسمی برنامه نود  هم نوشت: هواداران زیادی برای حضور در مراسم تشییع کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس به ورزشگاه هفتم تیر بابل آمده بودند که به دلیل ازدحام فراوان این مراسم برگزار نشد.

پیکر این بازیکن روز گذشته در ورزشگاه آزادی تشییع و برای برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری به مازندران منتقل شد.

هواداران زیادی برای حضور در مراسم تشییع نوروزی به ورزشگاه هفتم تیر بابل آمدند. ازدحام جمعیت به قدری زیاد بود که مردم فنس‌ها را شکستند و وارد زمین شدند. همین مسئله باعث شلوغی زیاد زمین شد و پیکر نوروزی برای لحظاتی روی دست مردم سرگردان بود به همین خاطر فرصت خواندن نماز میت در ورزشگاه به وجود نیامد.

ازدحام جمعیت داخل ورزشگاه آنقدر زیاد بود که تشییع کنندگان ناچار شدند پیکر هادی نوروزی را به رختکن ببرند. در این لحظات بازیکنان پرسپولیس داخل رختکن رفتند و برای آخرین بار با کاپیتانشان در رختکن خداحافظی کردند.

مراسم تشییع هادی نوروزی1

درحالی که تشییع کنندگان قصد داشتند پیکر مرحوم نوروزی را از رختکن خارج کنند ازدحام جمعیت این اجازه را به آن‌ها نداد و مجبور شدند دقایق طولانی در رختکن بمانند. محسن بنگر مدافع سرخپوشان میکروفن ورزشگاه را در دست گرفت و از مردم خواست ورزشگاه را ترک کنند تا بتوانند پیکر نوروزی را به بیرون بیاورند اما تا لحظه ارسال خبر این اتفاق رخ نداده می باشد.

مراسم تشییع هادی نوروزی2

حضور پرتعداد بابلی‌ها که شهرشان را غرق در سوگواری و ماتم کرده‌اند فضای این مراسم را دگرگون کرده می باشد. علاوه بر بابل، بسیاری از شرکت کنندگان از شهرهای مختلف استان مازندران خود را به این شهرستان رسانده بودند تا در مراسم تشییع کاپیتان پرسپولیس شرکت کنند.

مراسم تشییع هادی نوروزی3

پس از آنکه ازدحام جمعیت کمتر شد، پیکر وی به میدان کیاکلا منتقل شد تا از آنجا به سمت روستای کپورچال زادگاه نوروزی تشییع شود.

بسیاری از چهره‌های ورزشی و اهالی فوتبال هم امروز خود را به بابل رساندند تا در مراسم تشییع پیکر هادی نوروزی شرکت کنند. علی دایی به همراه بهزاد غلامپور در این مراسم حضور دارند. علی کریمی، حمید استیلی، احمدرضا عابدزاده و… نیز از جمله شرکت کنندگان در این مراسم هستند.

مراسم تشییع هادی نوروزی4

(۰)(۰)

نوشته حضور فوتباليست های معروف در بابل/حادثه در مراسم تدفين نوروزی:يک ديوارخراب شد/پیکر کاپیتان پرسپولیس در خانه ابدی آرام گرفت/اولین تصویر از خانه جدید کاپیتان پرسپولیس اولین بار در پایگاه تفریحی گیل دیدن پدیدار شد.

حضور فوتباليست های معروف در بابل/حادثه در مراسم تدفين نوروزی:يک ديوارخراب شد/پیکر کاپیتان پرسپولیس در خانه ابدی آرام گرفت/اولین تصویر از خانه جدید کاپیتان پرسپولیس

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره حضور فوتباليست های معروف در بابل/حادثه در مراسم تدفين نوروزی:يک ديوارخراب شد/پیکر کاپیتان پرسپولیس در خانه ابدی آرام گرفت/اولین تصویر از خانه جدید کاپیتان پرسپولیس با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا