جیمی جامپ، فرشته نجات یا مایه عذاب

جیمی جامپ، فرشته نجات یا مایه عذاب

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه جیمی جامپ، فرشته نجات یا مایه عذاب را ببینید.

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: جیمی جامپ، فرشته نجات یا مایه عذاب
بعضی مواقع حضور جیمی جامپ‌ها در زمین سبب نابودی رویای یک ملت می شود، در مواقعی دیگر آرزوی ملتی دیگر را برآورده می کنند.


به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در دیدار ۲ تیم اسکاتلند و لهستان و زمانی که دیدار این ۲ تیم ۲ بر یک به نفع اسکاتلند در جریان بود، ناگهان جیمی جامپی وارد زمین شد و پس از ورود وی لواندوفسکی  گل تساوی تنیس را به ثمر رساند و باعث صعود لهستان و حذف اسکاتلند از یورو ۲۰۱۶ شد.
 
جیمی جامپ واقعی کیست؟
 
یک خراب کننده متولد ۱۴ مارس ۱۹۷۶ در منطقه کاتالونیای اسپانیا می باشد و به دلیل خراب کاری های بیش از حدش  به جیمی جامپ سر شناس شده می باشد.
 
وی شهرت اصلی‌اش را با پرش‌های ناگهانی و حضور سرزده‌اش در مسابقات بزرگ ورزشی به دست آورده می باشد.
 
 اختلال در بازی
 
 پومه مارکت یا همان جیمی جامپ در چهارم ژوئیه ۲۰۰۴ در خلال دیدار فینال جام ملتهای اروپا همان سال بین ۲ تیم یونان و پرتغال به درون ورزشگاه خوزه آلوا لده پرید و یک پرچم بارسلونا را به سمت  لوییز فیگو پرتاب کرد.
 
کاپیتان آن روزهای پرتغال پیش از این سابقه حضور در بارسلونا را داشت و در سال ۲۰۰۰ به رقیب قدیمی کاتالونی‌ها رئال مادرید پیوست و باعث خشم هواداران بارسلونا شد.
 
همچنین در همان سال ۲۰۰۴ و در مسابقات فرمول یک اسپانیا از میان تماشاگران به پیست مسابقه پرید و خودش را به جایگاه شروع مسابقه رساند که با تدابیر شدید امنیتی وی را از آنجا خارج کردند.
 
جیمی جامپ در مراسم اهدای جام ۲۰۱۰ به اسپانیا به درون زمین مسابقه پرید و سعی کرد یک کلاه قرمز رنگ که نماد کاتالونیا می باشد را روی جام بگذارد که پیش از موفقیت در این کار مسئولین امنیتی فیفا او را  بازداشت و از زمین مسابقه خارج کردند.
 
اختلال در مراسم یورو ویژن
 
یومه مارکت در خلال مسابقات یورو ویژن ۲۰۱۰ در نروژ و زمانیکه نوبت به گروه اسپانیا رسید به سمت سن اجرا رفت و با اختلال در مراسم رقص آنان، تمامی مسابقات را با بی نظمی همراه کرد.
 
وی به سرعت توسط مسئولین امنیتی دستگیر و به پایگاه پلیس انتقال داده شد.
 
پس از این اتفاق مسابقات از دوباره پیگیری شد و تیم اسپانیا برای بار دیگر به روی سن رفت.
 
ممکن است یکی از جذابترین کارهای جیمی جامپ فریاد بارسلونا، بارسلونا دربرنامه تلویزیونی پخش زنده بود.
 
ماجرا از این قرار می باشد که پس از مسابقه بارسلونا و پاناتینا کوس یونان،وی ناگهان در برنامه زنده پیش بینی وضعیت هوا دیده می شود و فریاد بارسلونا، بارسلونا را سر می دهد و حتی کلاه قرمز معروفش را روی سر مجری می گذارد.
 
اما ظاهرا یومه مارکت پیش از این در یک برنامه میهمان تلویزیونی بوده می باشد و پس از پایان آن و زمانیکه میکروفون به لباسش وصل بوده می باشد، خود را به آن برنامه رساند و خرابکاری دیگری نیز به کارنامه خود اضافه کرد.
 
همچنین جیمی جامپ پس از سال ۲۰۱۰ و۱۰۰ هزار یورو جریمه، دیگری خرابکاری نکرد و دیگران راه آن را ادامه دادند.
 
اما این اتفاقات برای ما نیز عادی می باشد و نمونه بارز آن دیدار ایران، استرالیا در ورزشگاه ملبورن می باشد.

پیترهور:

منجی تیم ملی ایران در ۱۸ آگوست ۱۹۵۹در استرالیا به دنیا آمد و به خاطر جنجال آفرینی‌هایش و همینطور خرابکاری‌هایش در مسابقات ورزشی سر شناس شد.
 
به طور قطع بهترین تصوری که ایرانیان از هور در ذهن دارند، بر می گردد به هشت آذر ۱۳۷۶ جایی که تیم ملی استرالیا در پلی اف جام جهانی فرانسه، با ۲ گل از تیم ملی کشورهای پیش بود و همه چیز حکم به صعود استرالیا و حسرت ۲۰ ساله ما برای حضور در بزرگترین آوردگاه جهانی می کرد.
 
بازیکنان ایران دیگر امیدی برای صعود نداشتند و استرالیایی‌ها نیز همچنان موقعیت گل را از دست می‌دادند تا پیتر هور چهره شناخته شده استرالیایی وارد زمین شد و با چاقو به سمت دروازه ایران رفت و تور بالایی دروازه عابدزاده را پاره کرد.
 
احمدرضا عابدزاده کاپیتان تیم ملی کشورمان در آن لحظه برای روحیه دادن به بازیکنان پشتک می‌زد و با مدافعان خودش صحبت می‌کرد تا روحیه از دست تیم ملی بار دیگر به اردوی این تیم باز گردد.
 
همین کار هور باعث شد تا ورق برگردد وبا ۲ گل کریم باقری و خداداد عزیزی تیم ملی کشورمان جواز صعود به جام جهانی ۹۸ را بگیرد، این قطعا یکی از نابودی رویای یک ملت برای حضور در جام جهانی بود که توسط یک جیمی جامپ از بین رفت.
 
از دیگر خرابکاری‌های هور می توان به: دویدن به پیست اسب سواری، پریدن او روی تور مسابقات تنیس فینال ۲۰۰۰ استرالیا، اختلال در برگزاری یک فستیوال و… اشاره کرد.
 
یکی دیگر از حضور بی موقع جیمی جامپ‌ها به زمین بر می‌گردد به ۲شب گذشته که جریان دیدار ۲ تیم اسکاتلند و لهستان یک نوجوان ناگهان وارد زمین شد و با لواندوفسکی عکس سلفی گرفت.
 
وی پس از عکس گرفتن توسط ماموران امنیتی دستگیر و به خارج از زمین رفت.
 
اما نکته قابل توجه این دیدار آن می باشد که داور وقتی هدر رفته توسط جوان اسکاتلندی را در وقتی‌های اضافه محاسبه کرد و در همان موقع نیز لوا گل تساوی تیمش را مقابل اسکاتلند به ثمر رساند و باعث صعود تیمش به یورو ۲۰۱۶ و حذف  اسکاتلند از این جام شد.
 
حال در کشور  اسکاتلند جو سنگینی روی این نوجوان به راه افتاده می باشد و مردم این  کشور معتقدند اگر وی این کار را نمی‌کرد به یورو ۲۰۱۷ فرانسه صعود می‌کردند.
 
حال باید دید که حضور جیمی جامپ‌ها در زمین می‌تواند تعبیر یک رویای ملت و نابودی آروزهای یک ملت دیگر نیز باشند.
 
انتهای پیام/

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

صبای قم۰ – استقلال اهواز۰
قاسم حدادی فر مرد سال فوتبال ایران شد
مرگ و زندگی جیمی جامپ در دستان ژنرال
شکست استقلال مقابل پیکان

۲۱ مهر ۱۳۹۴ – ۰۷:۴۶

جیمی جامپ، فرشته نجات یا مایه عذاب

منبع : وبسایت پورتال۱

لطفا نظر خود را درباره جیمی جامپ، فرشته نجات یا مایه عذاب با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا