جیرانی به «هفت» می‌رود

مطالب جدید

جیرانی به «هفت» می‌رود

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه جیرانی به «هفت» می‌رود را ببینید.

ششمین قسمت از دور تازه برنامه سینمایی “هفت” امشب ۲۹ آبان ماه، با موضوع بررسی نقش دولت در سینمای ایران ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

بهروز افخمی در این باره با فریدون جیرانی، کارشناس و کارگردان سینما گفتگو خواهد کرد.

وی همچنین با عوامل انیمیشن کوتاه «استریپی» به کارگردانی بابک و بهنود نکویی که برای رقابت در اسکار ۲۰۱۶ پذیرفته شده است نیز گفتگو می‌کند.

نمایش حاشیه‌های نشست بهروز افخمی در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با مردم و پرسش و پاسخ های مردم از بخش‌های دیگر «هفت» امشب است.

حمید گودرزی در برنامه این هفته «هفت» با عوامل فیلم سینمایی «پدر آن دیگری» دیدار خواهد کرد و با آنها در خصوص مشکلات و مصائب تولید این فیلم به گفتگو می‌نشیند.

مسعود فراستی نیز در میز نقد خود به همراه میهمانانش، به نقد و بررسی فیلم‌های «خداحافظی طولانی» به کارگردانی فرزاد موتمن و «در دنیای تو ساعت چند است؟» به کارگردانی صفی یزدانیان می‌پردازد.

برنامه «هفت» با اجرا، سردبیری و تهیه کنندگی بهروز افخمی و با حضور مسعود فراستی به عنوان منتقد هر هفته جمعه شب‌ها از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

۵۸۵۸

نوشته شده توسط : kotoleha در موضوع : فرهنگ و هنر

با فالو کردن ما در پیچ اینستاگرام و دیگر شبکه های مجازی، از جوایز و قرعه کشی های ما که فقط از طریق شبکه های اجتماعی اعلام میشود مطلع شوید.

http://www.khabaronline.ir/detail/480437

=============================================

مطالب مشابه

جیرانی به «هفت» می‌رود

لطفا نظر خود را درباره جیرانی به «هفت» می‌رود با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا