جشن بزرگ دی‌جی‌لند

سلامت

جشن بزرگ دی‌جی‌لند

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه جشن بزرگ دی‌جی‌لند را ببینید.

دی‌جی‌لند به عنوان اولین فروشگاه زنجیره‌ای کالای دیجیتال در ایران عصر روز جمعه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۰ طی مراسمی با شکوه به صورت رسمی، شعب این مجموعه در تهران و شهرستان‌ها را با حضور مدیران، اصحاب رسانه، سوپر استار سینمای ایران محمدرضا گلزار، شهریار فوتبال ایران علی دایی و افتخار فوتسال ایران وحید شمسایی درمرکز نمایشگاهی ایران مال افتتاح کرد.

در ابتدای این رویداد، رضا رشیدپور به‌ عنوان مجری برنامه، ضمن خیر مقدم به حاضرین در مراسم، از اهداف این جشن بزرگ گفت.

جشن بزرگ دی‌جی‌لند

در ادامه با پخش مستند‌هایی با محوریت فعالیت‌های محمدرضا گلزار و علی دایی، هر دو مهمان ویژه این رویداد به ترتیب وارد سالن برگزاری مراسم شدند.

جشن بزرگ دی‌جی‌لند

جشن بزرگ دی‌جی‌لند

پس از پخش مستندی از چگونگی شکل‌گیری برند دی‌جی‌لند، مهدی رسایی بنیان‌گذار این برند درمورد تاریخچه و برنامه‌های آتی این مجموعه چنین گفت:

جشن بزرگ دی‌جی‌لند

در سال گذشته فعالیت ما در مجموعه دی‌جی‌ سرویس با ادامه همکاری با شرکت بیمه ایران وارد مرحله تازه‌ای شد و توانستیم با کمک این دوستان و تلاش شبانه روزی همکارا‌نمان، گارانتی بی اما و اگر دی‌جی سرویس را ارائه دهیم.

می‌توان گفت که نقطه عطف فعالیت‌های ما درسال گذشته، همکاری با سوپر استار سینمای ایران محمدرضا گلزار بود، که به کمپین های بسیار جذابی تبدیل شد.

جشن بزرگ دی‌جی‌لند

رسایی افزود: این مجموعه در سال آینده سعی دارد در زمینه واردات و خدمات کالاهای آی تی نیز حضور پیدا کند.

رسایی ادامه داد: دی‌جی‌لند یک رویای ۱۰ ساله بود تا بتوانیم همه کالاهای دیجیتال را در یک مکان عرضه کنیم. خدا را شکر می‌کنم که با همت و کار و تلاش تمامی پرسنل به ۱۰ شعبه بزرگ و قدرتمند در سراسر ایران رسیدیم. هم اکنون افتخار می کنیم که بالغ بر ۱۰۰۰ نفر در مجموعه دی جی لند و دی جی سرویس به صورت مستقیم مشغول به فعالیت هستند.

مهدی رسایی در ادامه به اهداف آتی این برند اشاره کرد و گفت: 

هدف ما این است که در سال آینده بسیار قدرتمندتر از سال ۱۴۰۰ ظاهر شده و در تمام مناطق تهران، شعب دی‌جی‌لند را افتتاح کنیم. همچنین در نظر داریم تا در تمامی مراکز استان‌ها فعالیت خودمان را آغاز کنیم.

دی‌جی‌لند با توجه به تعدد شعب قصد دارد تا برای سهولت در خرید و همچنین تسریع در ارسال کالا، در آینده نزدیک بتواند کالای خریداری شده را در بازه زمانی کمتر از ۱ ساعت به دست مشتری خود برساند.

پس از صحبت‌های مهدی رسایی، اجرای کمدین‌های مطرح کشور آقایان یوسف صیادی و یوسف تیموری انجام شد.

 پس از آن سوپر استار بزرگ کشورمان محمدرضا گلزار بر روی صحنه حاضر شد و با شمارش معکوس در ساعت ۲۰ و ۲۰ دقیقه و ۲۰ ثانیه تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای دی‌جی‌لند به صورت رسمی افتتاح گردید. 

جشن بزرگ دی‌جی‌لند

در ادامه این رویداد بزرگ و پس از قدردانی از آقایان محمدرضا گلزار، علی دایی و وحید شمسایی، خواننده سرشناس کشورمان آقای علی زند وکیلی برای اجرای زنده روی صحنه رفت و با صدای گرم خود، چند قطعه زیبا را اجرا کرد.

در انتهای این مراسم مدیران دی‌جی‌لند طی قرعه‌کشی از سه نفر از مدعوین حاضر در مراسم تقدیر و تشکر به عمل آوردند و سه اعتبار ده، بیست و سی میلیون تومانی اعتبار خرید از وب‌سایت دی‌جی‌لند به این برندگان اهدا شد.

جشن بزرگ دی‌جی‌لند

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره جشن بزرگ دی‌جی‌لند با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه

۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه ۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه را ببینید. کار کردن از خانه، در تمام روز و هر روز، ممکن است برای برخی‌ها ترسناک به نظر برسد. اما ایده‌ی اینکه بتوانید از هر …

سلامت
با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید

با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید را ببینید. زمانی که به نوش جان کردن مرغ خوش‌مزه فکر می کنید، به احتمال زیاد سینه، ران، بال و یا پاها را تجسم می کنید، …

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا