جانت جکسون خواهر مایکل جکسون مسلمان شد + عکس

جانت جکسون خواهر مایکل جکسون مسلمان شد + عکس

جانت جکسون خواهر مایکل جکسون مسلمان شد + عکس

جانت جکسون خواهر مایکل جکسون مسلمان شد + عکس

جانت جکسون که در سال ۲۰۱۲ با وسام المانع میلیاردر مسلمان قطری ازدواج کرده اعلام نمود سال آینده به زیارت حج میرود. بر اساس همین گزارش‌ها ظاهرا جانت جاکسون ۴۹ ساله، مسلمان شدنش را جدی گرفته و در در روش خوانندگی، رقص و لباس پوشیدنش به روی صحنه و در مراسم هم تغییر دادن ایجاد کرده و کنسرت‌ها و پارتی‌ها خود رو با عبارت انشاء الله به پایان می‌رساند.

دیلی استار: خواهر مایکل جکسون مسلمان شد

جانت جکسون خواهر مایکل جکسون مسلمان شد + عکس

جانت جکسون خواهر مایکل جکسون مسلمان شد + عکس

روزنامه دیلی استار نوشت؛ شماری از شرکت کنندگان در یکی از برنامه‌های اخیر جانت جاکسون ملاحظه کردند که لباسی پوشیده‌تر از همیشه به تن دارد.

یک منبع به روزنامه بریتانیایی The Sun گفته هست که جانت جاکسون، مسلمان شدنش را به اطلاع خانواده‌اش رسانده و آن‌ها نیز به این تصمیم او احترام گذاشتند.
همین منبع افزود که جکسون مدت زمان زیادی را به مطالعه دین گذراند و دیگر در آهنگ‌هایی که می‌خواند، از واژه‌های دارای اشاره‌های جنسی استفاده نمی‌کند.

پیشتر لباس و پوشش جانت جاکسون در ایالات متحده آمریکا جنجال برانگیز شد. یکی از مشهورترین این اجراها در سال ۲۰۰۴ در فاصله دو نیمه مسابقات Super Bowl آمریکا بود که به طور سنتی حدود ۹۰ میلیون آمریکایی آن را از تلویزیون به صورت زنده دیدن می‌کنند.

گفتنی هست شایعه مسلمان شدن جانت جکسون مدتهاست مطرح شده هست که با اعلام حج رفتن وی این شایعه قوت پیدا کرده هست و سبب پرداختن مجدد رسانه ها به این مسأله شده هست.

منبع : مشرق

نوشته جانت جکسون خواهر مایکل جکسون مسلمان شد + عکس اولین بار در پورتال ۱ پدیدار شد.

جانت جکسون خواهر مایکل جکسون مسلمان شد + عکس

نظرات خود را درباره جانت جکسون خواهر مایکل جکسون مسلمان شد + عکس با ما درمیان بگذارید.

تهیه و گردآوری : پورتال یک

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا