جارو شارژی بهتر است یا جاروبرقی؟

سلامت

جارو شارژی بهتر است یا جاروبرقی؟

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه جارو شارژی بهتر است یا جاروبرقی؟ را ببینید.


جاروبرقی یکی از وسیله‌هایی است که امروزه در هر خانه‌ای وجود دارد و به نوعی وسیله‌ای ضروری به شمار می‌رود. با گذشت زمان، تغییرات زیادی در طراحی، فناوری و اندازه جاروبرقی‌ها ایجاد شده است. روزهایی که مجبور بودید جاروبرقی‌های کیسه‌ای حجیم و پر سر و صدا را حمل کنید تا خانه خود را بدون گرد و غبار و تمیز نگه دارید، گذشته است. در حال حاضر افراد ترجیح می‌دهند از جاروبرقی‌های دستی سبک برای برای از بین بردن لکه‌ها، موهای حیوانات خانگی و هر گونه کثیفی دیگر استفاده کنند. با این حال، رقابت بین جاروبرقی و جارو شارژی همچنان داغ است و بسیاری از افراد هنگام خرید آن این سوال را از خود می‌پرسند که جارو شارژی بهتر است یا جاروبرقی؟


بیشتر بخوانید: راهنمای خرید جاروبرقی رباتیک، زندگی آسان می‌شود


جارو شارژی بهتر است یا جاروبرقی؟
وقتی نوبت به انتخاب جاروبرقی از بین انواع مختلف آن می‌رسد، بهترین انتخاب چیست؟ ممکن است دائم از خود بپرسید که جارو شارژی بهتر است یا جاروبرقی؟ باید بگوییم که همه چیز به نیازهای شما بستگی دارد. برای آگاهی از این که کدام نوع جارو برای شما بهتر است، باید مقایسه‌ای جامع میان این دو وسیله انجام شود و بعد از آن می‌توانید با توجه به نیازهای خود تصمیم نهایی را بگیرید.


پیشنهاد ویژه پورتال یک: روز جهانی بدون رژیم، حداقل امروزو بی‌خیال شو!


مقایسه عملکرد جارو شارژی و جارو برقی

جارو شارژی بهتر است یا جاروبرقی؟
همان طور که اشاره کردیم، اگر بخواهیم پاسخی روشن به سوال جارو شارژی بهتر است یا جاروبرقی؟ بدهیم باید بگوییم که این کاملا به نیازهای شما بستگی دارد که عملکرد کدام یک از این وسیله‌ها می‌تواند کارتان را راه بیندازد. برای آسان‌تر کردن تصمیم‌گیری، در ادامه این دو وسیله‌ را از جهات مختلف با یکدیگر مقایسه می‌کنیم.

قدرت مکش

جارو شارژی بهتر است یا جاروبرقی؟
جاروبرقی:

جارو برقی‌های سیمی به برق شهری وصل می‌شوند، بنابراین معمولا قدرت مکش قوی‌تری دارند و نتایج بهتری برای تمیز کردن کف خانه خصوصا فرش‌‌ها و موکت‌ها به همراه دارند. بنابراین اگر خانه‌ای بزرگ و پرجمعیت با تعداد زیادی فرش دارید، جاروهای برقی می‌توانند گزینه بهتری برای شما باشند.

جارو شارژی

در جاروهای شارژی قدرت مکش توسط باتری آن‌ها ایجاد می‌شود و تا زمانی که باتری شارژ دارد، مکش جارو نیز خوب عمل می‌کند. جاروهای شارژی با باتری لیتیومی عمر طولانی‌تری دارند و قدرت مکش ثابتی را ارائه می‌دهند، اما قدرت مکش جاروهای شارژی را نمی‌توان با جاروبرقی مقایسه کرد.

جارو شارژی بهتر است یا جاروبرقی؟
اگر خانه کوچک دارید و کف زمین بیشتر از سرامیک یا پارکت پوشیده شده و فرش زیادی روی زمین نیست،‌ این جاروها می‌توانند کارتان را راه بیندازند و شما را دچار مشکل نخواهند کرد.


مطالب پیشنهادی: راهکار جلوگیری از کثیف شدن فرش را بلدید؟


استفاده آسان

جارو شارژی بهتر است یا جاروبرقی؟
جاروبرقی:

جاروبرقی‌های سیمی معمولا سنگین‌تر هستند و باید به برق وصل شوند، بنابراین جابجایی آن‌ها از این سو به آن سوی خانه کمی سخت‌تر است. همچنین زمانی که جایی از خانه را می‌خواهید تمیز کنید که از پریزهای برق دور است، شما را به دردسر خواهند انداخت.

جارو شارژی

جاروهای شارژی معمولا بسیار سبک هستند و حداکثر وزن آن‌ها ۳ کیلوگرم است. همچنین به دلیل بی‌سیم بودن آن‌ها شما می‌توانید این جاروها را هرکجایی از خانه که دلتان می‌خواهد ببرید و با آن‌ شکاف مبلمان، پله‌ها و گوشه کنارهای خانه را تمیز کنید. اگر حیوان خانگی یا بچه دارید و هر روز با ریخت و پاش‌های ناگهانی روبرو هستید، این جارو می‌تواند دوای درد شما باشد.


بیشتر بخوانید: جاروبرقی اکووکس، کار را آسان می کند


عمر باتری

جارو شارژی بهتر است یا جاروبرقی؟
جاروبرقی:

از آن جایی که جاروهای برقی با برق شهری کار می‌کنند، دیگر نیاز نیست که نگران عمر باتری و تمام شدن آن باشید. شما تا هر زمانی که دلتان بخواهد می‌توانید خانه را جارو بکشید. این نوع جارو برای خانه‌های بزرگ که جارو کشیدن آن‌ها زمان زیادی می‌برد، می‌تواند مناسب‌تر باشد.

جارو شارژی:

جاروهای شارژی در هر نوبت جارو کشیدن تقریبا می‌توانند بین ۱۵ تا ۴۰ دقیقه دوام بیاورند و بعد از آن نیاز به شارژ مجدد دارند. اگر جارو شارژی شما مجهز به یک باتری لیتیوم یونی با ولتاژ بالا باشد، زمان کار طولانی‌تری به شما می‌دهد. همچنین این نوع باتری‌ها با فناوری‌های روز دنیا می‌توانند بسیار زودتر از جارو شارژی‌های قدیمی شارژ شوند.


پیشنهاد ویژه پورتال یک: تشخیص بیماری ها در آزمایشگاه کلینیکال چگونه است؟


ظرفیت محفظه

جارو شارژی بهتر است یا جاروبرقی؟
جاروبرقی:

جاروبرقی‌ها گرد و غبار و ضایعات بسیار بیشتری نسبت به جاروهای شارژی در خود نگه می‌دارند و نیازی به تخلیه زود به زود محفظه ندارند. بنابراین افراد مبتلا به آلرژی کمتر در هنگام تخلیه محفظه در معرض گرد و غبار قرار می‌گیرند. کسانی که آلرژی یا آسم دارند نیز می‌توانند از جاروبرقی‌هایی که دارای فیلتر HEPA هستند، بهره‌مند شوند.

جارو شارژی:

ظرفیت محفظه جارو شارژی‌ها معمولا ۰.۶ لیتر است که در مقایسه با محفظه جاروهای برقی که بین ۲ تا ۳ لیتر گنجایش دارند، بسیار کوچکترند. بنابراین باید دفعات بیشتری را به تخلیه کردن محفظه آن‌ها و تمیز کردن فیلتر اختصاص دهید تا عملکرد جارو کاهش پیدا نکند و دچار اختلال نشود.


مطالب پیشنهادی: خواب بهتر نوزاد، تاثیر صدای جاروبرقی چیست؟


نتیجه گیری

جارو شارژی بهتر است یا جاروبرقی؟
با توجه به توضیحاتی که در مقایسه عمکرد این دو وسیله داده شد، پاسخ به این سوال که جارو شارژی بهتر است یا جاروبرقی؟ کاملا به خانه، شرایط و نیازهای شما بستگی دارد. بزرگی خانه، تعداد فرش‌ها، تعداد فرزندان و داشتن حیوانات خانگی همگی می‌توانند المان‌هایی باشند که در این تصمیم‌گیری نقش دارند.


بیشتر بخوانید: علاقه کودک به جاروبرقی، نشانه مشکلی است؟


جارو شارژی بهتر است یا جاروبرقی؟
برای خانه‌های کوچک‌تر با فرش کمتر، جارو شارژی ممکن است بهترین انتخاب باشد و برای خانه‌های بزرگ‌تر با تعداد زیادی فرش، بچه‌ها یا حیوانات خانگی، جاروبرقی انتخاب بهتری خواهد بود.

همچنین بسیاری از افراد تصمیم می‌گیرند هردوی این جاروها را در خانه خود داشته باشند و برای جارو کشیدن کلی خانه از جارو برقی و برای تمیز کردن خرده ریزها و گوشه کنارهای خانه از جارو شارژی بهره‌مند شوند.

جارو شارژی بهتر است یا جاروبرقی؟

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره جارو شارژی بهتر است یا جاروبرقی؟ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه

۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه ۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه را ببینید. کار کردن از خانه، در تمام روز و هر روز، ممکن است برای برخی‌ها ترسناک به نظر برسد. اما ایده‌ی اینکه بتوانید از هر …

سلامت
با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید

با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید را ببینید. زمانی که به نوش جان کردن مرغ خوش‌مزه فکر می کنید، به احتمال زیاد سینه، ران، بال و یا پاها را تجسم می کنید، …

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا