تکذیب آزاد سازی واردات مسافری تلفن همراه

تکذیب آزاد سازی واردات مسافری تلفن همراه

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه تکذیب آزاد سازی واردات مسافری تلفن همراه را ببینید.

واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه سرگرمی آفتاب: تکذیب آزاد سازی واردات مسافری تلفن همراه
سخنگوی ستاد رقابت با قاچاق کالا و ارز با اشاره به شایعاتی مبنی بر بازشدن دوباره سایت واردات گوشی تلفن همراه مسافر گفت: این شایعات کذب است و سایت واردات مسافری گوشی تلفن همراه بعد از این به مسافران واقعی امکان ثبت و ورود گوشی را می‌دهد.
آفتاب‌‌نیوز : «حمیدرضا دهقانی نیا» افزود: ستاد مرکزی رقابت با قاچاق کالا و ارز براساس آخرین جلسه خود با حضور وزیر کشور به عنوان مسئول اطلاع رسانی دولت مقرر ساخت که از پایان  اردیبهشت دیگر امکان ثبت گوشی‌های تلفن همراه برای غیرمسافرها در سایت مسافری گمرک وجود نداشته باشد.

وی افزود: ارتباط بین گمرک و نیروی انتظامی  از اول خرداد ۹۸  برقرار شد و افرادی که مسافر واقعی باشند،  امکان استفاده از ۸۰ دلار معافیت مسافری را دارند و دیگر امکان ثبت گوشی برای کسانی که مسافر نباشند، وجود ندارد.

سخنگوی ستاد رقابت با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد: تنها در دو ماهه اول سال ۹۸ روزانه تا ۸ هزار گوشی تلفن همراه در سامانه مسافری ثبت شده که این خود نشان دهنده میزان قاچاقی است که از این طریق انجام شده؛ چرا که ممکن نیست کسی باور کند در دو ماه گذشته روزی ۸ هزار مسافر خارجی به کشور وارد شده اند.

دهقانی نیا خاطرنشان کرد: روز گذشته در جلسه ستاد مرکزی رقابت با قاچاق کالا و ارز مقرر شد تا در صورتی که حاکمیت همچنان جلوی قاچاق گوشی تلفن همراه به داخل کشور را بگیرد، شرکت‌های واردکننده رسمی هم دست به کار شده و با واردات رسمی گوشی تلفن همراه جلوی کمبود این محصول در بازار را بگیرند.

به گفته وی، واردات رسمی علاوه بر مصرف کننده، برای حاکمیت هم دارای مزیت است و به این صورت که چنانچه واردات رسمی باشد، مصرف کننده می‌تواند خدمات پس از فروش و ضمانت گوشی خریداری شده خود را  از نمایندگی درخواست کند و همچنین  در صورت واردات رسمی گوشی حاکمیت می‌تواند حق و حقوق دولتی خود را به صورت شفاف دریافت کند و قاچاقچیان در ارتباط ضرر می‌کنند.

دهقانی نیا تاکید کرد: شایعات هفته گذشته مبنی بر بازشدن دوباره سامانه مسافری برای همه افراد کذب است و برای پی بردن به منبع این شایعات باید به این موضوع اندیشید که چه کسی از بازشدن این سامانه سود می‌برد، زیرا در صورت بازشدن این سامانه نه حاکمیت و نه مردم به حق و حقوق خود نمی‌رسند، بنابراین قاچاقچیان از بازشدن این سامانه سود می‌برند.
وی افزود: واردات شفاف و قانونی،  راه جلوگیری از قاچاق در حوزه گوشی تلفن همراه است و سایت مسافری واردات گوشی همراه به هیچ وجه دوباره برای غیرمسافرها بازنخواهد شد.

منبع: سایت ستاد رقابت با قاچاق کالا و ارز

۰۵ خرداد ۱۳۹۸ – ۱۶:۱۰

تکذیب آزاد سازی واردات مسافری تلفن همراه

منبع : سایت واضح

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا