تصویری: درمان گیاهی سندرم پیش از قاعدگی

سلامت

تصویری: درمان گیاهی سندرم پیش از قاعدگی

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه تصویری: درمان گیاهی سندرم پیش از قاعدگی را ببینید.

پورتال یک، گروه ترجمه: در این نوشته از راهنمای سندرم پیش از قاعدگی به صورت تصویری متوجه میشوید که علاوه بر درمان‌های دارویی و حتی تغییرات سبک زندگی، برخی توصیه‌ها در مصرف برخی گیاهان نیز می‌تواند در تسکین درد این سندرم موثر باشد.

تصویری: درمان گیاهی سندرم پیش از قاعدگی

گیاهان کاهش دهنده علائم سندرم پیش از قاعدگی

 

درمان گیاهی سندرم پیش از قاعدگی
یکی از بهترین راه‌ها برای خلاصی از سندروم پیش از قاعدگی، اصلاح سبک زندگی است، اما اگر جواب نداد، درمان گیاهی سندروم پیش از قاعدگی را امتحان کنید:

تمشک قرمز
یک قاشق غذاخوری از برگ های تمشک قرمز را که خشک شده، درون یک فنجان آب جوش بریزید تا پانزده دقیقه بماند، سپس آن را بنوشید. این دمنوش را روزی سه بار، حداقل یک هفته قبل از پریود بنوشید.
این درمان ممکن است برای افرادی که دچار کم‌خونی هستند جواب ندهد.

روغن گل پامچال
روغن گل پامچال
پانصد تا هزار میلی‌گرم روغن گل پامچال را به صورت روزانه و به مدت ۳ ماه ادامه دهید. پیش از آغاز این درمان، با پزشک هم مشورت کنید.

رازیانه
یک قاشق چای خوری رازیانه را درون یک فنجان آب بریزید و پس از ده تا پانزده دقیقه بنوشید.

چای دارچین
چای دارچین
وقتی پریودتان به تاخیر افتاده، می‌توانید شیردارچین بنوشید. یک دوم قاشق چایخوری پودر دارچین را به یک لیوان آب جوش اضافه کنید، به آن کمی شیر و عسل بزنید و اجازه بدهید چند دقیقه بجوشد. چای دارچین را یک هفته قبل از شروع قاعدگی بنوشید.

روغن استخودوس
روغن اسطوخودوس
روغن اسطوخودوس را در آب گرم حمام بریزید و داخل آب قرار بگیرد. اسطوخودوس، مشکلات سندروم پیش از قاعدگی را برطرف می‌کند و برای سردرد هم مفید است. علاوه بر آرام بخشی، بوی خوبی هم دارد.

چای سبز
چای سبز گرم
به جای چای معمولی، چای سبز را بنوشید و مصرف آن را چند روز پیش از قاعدگی آغاز کنید.

تصویری: درمان گیاهی سندرم پیش از قاعدگی

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره تصویری: درمان گیاهی سندرم پیش از قاعدگی با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه

۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه ۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه را ببینید. کار کردن از خانه، در تمام روز و هر روز، ممکن است برای برخی‌ها ترسناک به نظر برسد. اما ایده‌ی اینکه بتوانید از هر …

سلامت
با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید

با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید را ببینید. زمانی که به نوش جان کردن مرغ خوش‌مزه فکر می کنید، به احتمال زیاد سینه، ران، بال و یا پاها را تجسم می کنید، …

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا