تبلت MatePad Pro 12.6 هوآوی، یک همه‌کاره واقعی

سلامت

تبلت MatePad Pro 12.6 هوآوی، یک همه‌کاره واقعی

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه تبلت MatePad Pro 12.6 هوآوی، یک همه‌کاره واقعی را ببینید.

طی سال‌های اخیر بازار تبلت‌ها شرایط پر افت و خیزی را تجربه کرد. چند سال طلایی در ابتدای پیدایش و چند سال ناامیدکننده در ادامه مسیر. دلیل اصلی این موضوع هم بزرگتر شدن ابعاد گوشی‌های هوشمند و قدرت گرفتن آنها بود. بیشتر توسعه دهندگان نرم افزار هم دیگر این امکان را داشتند که حرفه‌ای ترین و سنگین‌ترین نرم‌افزارها را هم روی گوشی‌های موبایل پیاده‌سازی کنند، چراکه هم سخت افزار قدرتمندی داشتند و هم صفحه نمایش‌های بزرگ. به همین دلیل تبلت‌ها به محصولاتی بلاتکلیف بین گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ‌ها تبدیل شدند. نه آنقدر قدرتمند بودند که جای لپ‌تاپ را برای کاربر بگیرند و نه آنقدر کارآمد و بزرگ که مزیت بیشتری نسبت به گوشی هوشمند داشته باشند. اما به تازگی و با پیشرفت و تغییر نسل پردازنده‌ها و امکان تولید صفحه‌نمایش‌های بزرگ با کیفیت بسیار بالا، دوباره تبلت‌ها به محصولاتی سرشناس تبدیل شده‌اند. تا جایی که پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد دوباره بازار تبلت‌ها به دوران اوج خود بازخواهند گشت. یکی از تبلت‌هایی که می‌تواند نقش پررنگی در بازیابی محبوبیت تبلت‌ها ایفا کند، تبلت مدل MatePad Pro 12.6 هوآوی است که در این مقاله به بررسی آن خواهیم پرداخت.

تبلت MatePad Pro 12.6 هوآوی، یک همه‌کاره واقعی

چهار ویژگی اساسی می‌توانند میت‌پد پرو ۱۲٫۶ هوآوی را به یک تبلت جذاب و همه‌کاره تبدیل کند: صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت، سخت افزار قدرتمند، لوازم جانبی و امکان جابجایی آسان.

اولین نقطه قوت این محصول صفحه نمایش آن است. همانطور که از اسم کوچک این تبلت پیداست با یک صفحه نمایش بسیار بزرگ ۱۲٫۶ اینچی مواجه هستیم. در حالیکه صفحه نمایش اکثر تبلت‌های معمول موجود در بازار بین ۷ تا ۱۰ اینچ است، صفحه نمایش ۱۲٫۶ اینچی این میت‌پد پرو نمونه‌ای منحصر به فرد به شمار می‌رود. این صفحه نمایش از نوع OLED با حاشیه‌های بسیار باریک و نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۰ درصد است. وضوح تصویر ۲۵۶۰ x 1600 در کنار دقت تصویر و رنگ بسیار بالا و گستره رنگی DCI-P3 و کنتراست ۱,۰۰۰,۰۰۰:۱ همگی دست به دست هم داده‌اند تا با صفحه‌نمایش خیره‌کننده‌ای روبرو باشیم. رنگ‌ها در این صفحه بسیار درخشان و زنده هستند و کنتراست بسیار بالای آن هم به خوبی تفکیک رنگ‌های تیره از روشن را به نمایش درمی‌آورد. قابلیت‌های صفحه نمایش باعث شده‌اند این تبلت به گزینه‌ای ایدئال برای تماشای فیلم و کاربری مولتی‌مدیا و یا موارد حرفه‌ای‌تر از جمله طراحی تبدیل شود.

تبلت MatePad Pro 12.6 هوآوی، یک همه‌کاره واقعی

در ادامه به سراغ سخت‌افزار و دوربین این تبلت خواهیم رفت. هوآوی در طراحی این محصول سنگ تمام گذاشته و از پردازنده مرکزی قدرتمند ۵ نانومتری Kirin 9000E استفاده کرده که از بیش از ۱۵ میلیون ترانزیستور در خود جای داده و به هسته پردازش عصبی یا همان نورونی (NPU) مجهز است. این هسته وظیفه پردازش‌های مرتبط با هوش مصنوعی برای بهبود عملکرد کلی دستگاه را به عهده دارد. به علاوه میت‌بوک پرو ۱۲٫۶ به پردازنده گرافیکی ۲۲ هسته‌ای Mali-G78 مجهز شده که امکان پردازش‌های سنگین گرافیکی در همگان ادیت و طراحی را به کاربر می‌دهد. از لحاظ قدرت شبکه و اتصال هم این تبلت جزو بهترین‌هاست و قابلیت اتصال به روترهای Wi-Fi 6+ را دارد. دوربین پشتی دستگاه هم از سه ماژول تشکیل شده که ترکیب لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، لنز واید ۸ مگاپیکسلی و سنسور عمق سنج سه بعدی است. هوآوی در این محصول از یک باتری ۱۰۰۵۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده که برای توان رسانی به این صفحه بزرگ و سخت‌افزارهای قدرتمند گزینه بسیار مناسبی است.

تبلت MatePad Pro 12.6 هوآوی، یک همه‌کاره واقعی

سومین نقطه قوت میت‌پد پرو لوازم جانبی آن است. این تبلت در یک پکیج کامل و همراه با کیبورد و قلم در بازار ایران موجود شده است. از این رو نیازی به پرداخت هزینه جداگانه برای کیبورد و قلم نخواهید داشت. در بسته این محصول جدیدترین نسل از قلم‌های دیجیتال هوآوی با اسم کوچک M-Pencil 2nd Generation وجود دارد که عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و ابزاری حرفه‌ای برای طراحان و گرافیست‌های دیجیتالی به شمار می‌رود. این قلم توانایی شناسایی تا ۴۰۹۶ سطح از فشار روی صفحه را دارد و از این رو می‌توان دقیق‌ترین طراحی‌ها را با آن انجام داد. همچنین با تغییر زاویه قلم نسبت به صفحه به صورت ۳۶۰ درجه می‌توانید خطوط باریک و پهن‌تر را رسم کنید، تجربه‌ای مشابه طراحی با مداد.این قلم تنها ۹ میلی‌ثانیه تاخیر دارد و تمام خطوط و رنگ‌ها دقیقا بلافاصله زیر قلم کشیده می‌شوند. همچنین در جعبه میت‌پد پرو ۱۲٫۶ کیبورد مدل Smart Magnetic هم وجود دارد که به سادگی به بدنه تبلت متصل شده و نقش کیبورد و کاور را به صورت همزمان بازی می‌کند.

تبلت MatePad Pro 12.6 هوآوی، یک همه‌کاره واقعی

در پایان هم نوبت به بررسی ابعاد و وزن این تبلت می‌رسد. ممکن است در دیدن اول تصور کنیم جابجایی تبلت ۱۲٫۶ اینچی کار سختی باشد، اما میت‌پد پرو تنها ۶۰۰ گرم وزن و کمتر از ۷ میلی‌متر ضخامت دارد. به همین دلیل حتی در یک کیف دستی متوسط و باریک هم می‌توان این تبلت را حمل کرد و از این بابت هیچ مشکلی نخواهید داشت. از طرفی کیبورد و قلم هم به صورت آهنربایی به تبلت متصل می‌شوند و به صورت یکپارچه می‌توانید آنها را حمل کنید. قاب پشتی این تبلت در دو رنگ مشکی و سبز تیره طراحی شده که بافت و جنس متفاوتی هم از یکدیگر دارند. در حال حاضر در ایران تنها مدل سبز رنگ به صورت رسمی موجود است که بافتی شبیه به چرم مصنوعی دارد و ظاهری بسیار شیک و متفاوت به این محصول داده است.

تبلت MatePad Pro 12.6 هوآوی، یک همه‌کاره واقعی

در مجموع می‌توان میت‌پد پرو ۱۲٫۶ اینچی هوآوی را یک تبلت واقعا همه‌کاره دانست که اکثر نیازهای روزمره شما از وبگردی، تماشای فیلم، بازی کردن، طراحی، ادیت، تولید محتوای متنی و بسیاری موارد دیگر را برطرف می‌کند. این تبلت مبتنی بر سیستم عامل اختصاصی هوآوی Harmony OS 2 کار می‌کند و در اکوسیستم سوپردیوایس هوآوی هم امکان اتصال بدون‌سیم به گوشی موبایل، تبلت و مانیتورهای هوآوی را دارد. برای دیدن اطلاعات بیشتر و خرید این محصول با گارانتی رسمی هوآوی در ایران می‌توانید از طریق این لینک اقدام فرمایید.

تبلت MatePad Pro 12.6 هوآوی، یک همه‌کاره واقعی

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره تبلت MatePad Pro 12.6 هوآوی، یک همه‌کاره واقعی با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

سلامت
رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب

رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب را ببینید. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که رژیم غذایی افراد می‌تواند بر خطر اختلال خواب موسوم به آپنه انسدادی خواب تأثیر بگذارد. بر …

سلامت
کاشت پای مصنوعی

کاشت پای مصنوعی سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه کاشت پای مصنوعی را ببینید. کاشت پای مصنوعی به معنای جایگزینی پای از دست رفته به کمک یک پروتزپا یا پای مصنوعی است. این روش به بیمارانی که به دلیل عوامل مختلفی مانند تصادفات، سوانح یا بیماری‌ها قطع عضو …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا