بهترین روش اصلاح صورت بانوان،کدام برای پوست من بهتر است؟

سلامت

بهترین روش اصلاح صورت بانوان،کدام برای پوست من بهتر است؟

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین روش اصلاح صورت بانوان،کدام برای پوست من بهتر است؟ را ببینید.

دنبال بهترین روش اصلاح صورت بانوان هستید؟ این‌که هربار بعد از بند انداختن، صورت‌تان جوش می‌زند؛ حال‌تان را بد کرده است؟ در ادامه این صفحه پورتال یک به بررسی این موضوع پرداخته‌ایم که کدام روش اصلاح صورت برای بانوان بهتر است؛ سبب قرمزی نمی‌شود؛ درد کمتری دارد و صرفه اقتصادی آن هم خوب است یا خیر؟ با ما همراه باشید.

در این مطالب می‌خوانید:

  • روش‌های اصلاح صورت بانوان چه هستند؟
  • انواع روش‌های خانگی اصلاح صورت بانوان 
  • انواع روش‌های آرایشگاهی اصلاح صورت بانوان 
  • بهترین روش کلینیکی رفع موهای صورت بانوان
  • روش‌های برقی رفع صورت بانوان در مقابل روش‌های آرایشگاهی
  • هزینه روش‌های برداشتن موهای صورت بانوان 

بهترین روش اصلاح صورت بانوان، به لطافت گلبرگ

روش‌های اصلاح صورت بانوان چه هستند؟

از آنجا که موهای صورت بانوان بافت ظریفی دارد؛ مانند مردان لازم نیست فقط با تیغ آن را شیو کنند. این نوع اصلاح می‌تواند به روش‌های مختلقی انجام شود؛ از جمله:

  • بند انداختن 
  • شیو کردن با تیغ ۳ لبه زنانه
  • شیو کردن با دسته تیغ
  • استفاده از موم حرارتی
  • به کار بردن پدهای آماده آغشته به موم
  • استفاده از کاغذهای سمباده‌ای
  • به کار بردن انواع لیزرهای کلینیکی
  • دستگاه اپیلاتور
  • دستگاه موکن مجهز به بند
  • کرم‌های موبر
  • داروهای نظافت

تمام این روش‌های اصلاح صورت بانوان را می‌توان در خانه یا آرایشگاه انجام داد؛ تنها کافی است که تجهیزات آن را داشته باشید. اگر کاری که در خانه انجام می‌دهید را بخواهید در آرایشگاه زنانه برای‌تان انجام دهند؛ لازم است هزینه خدمات را پرداخت کنید؛ پس این روش برای‌تان گران‌تر از انجام آن در خانه تمام می‌شود اما چون شخصی حرفه‌ای که روزی چندین بار این نوع روش موزدایی را انجام می‌دهد؛ این کار برای‌تان پیش می‌برد؛ اصولا نتیجه بهتری از این روش خواهید گرفت.


مطالب پیشنهادی: خانم‌های تهرانی چقدر در آرایشگاه‌ها هزینه می‌کنند؟


انواع روش‌های خانگی اصلاح صورت بانوان 

 روش‌های خانگی زدودن موهای صورت بانوان بسیار زیاد هستند؛ استفاده از انواع دستگاه‌های موکن، تیغ‌های مختلف، کاربرد موم‌های وکسی با درجه چسبندگی مختلف؛ همچنین به کار بردن بند برای کندن مو یا داروهای نظافت؛ همگی روش‌هایی هستند که در خانه می‌توانید به کار ببرید. این روش‌ها را ممکن است بخواهید ارزیابی کنید:

  • کدام کارآمدتر است؟
  • کدام روش باعث دیرتر در آمدن موها می‌شود؟ 
  • با کدام روش کم‌تر جوش می‌زنم؟
  • بهترین روش برداشتن موهای صورت، برای حساسیت ندادن چیست؟

انواع روش‌های خانگی اصلاح صورت بانوان 

انواع روش‌های آرایشگاهی اصلاح صورت بانوان 

این روش‌ها درست مانند همان‌هایی هستند که در خانه به کار می‌برید اما همیشه انجام این روش‌های برداشتن موهای صورت بانوان ، در آرایشگاه بهتر جواب می‌دهد؛ چراکه شخصی به طور مستقیم به صورت شما احاطه دارد؛ با زاویه‌های بهتری می‌تواند روی صورت شما کار انجام دهد؛ خصوصا اگر قرار باشد این برداشتن موها را از گوشه‌های صورت و بخش‌های برآمده یا تورفته پیش ببرد. همچنین مهارت آرایشگر در انجام مداوم این روش‌ها، باعث می‌شود که درصد خطای او خیلی کم‌تر شود. بنابراین موها را خیلی راحت از ریشه خارج می‌کند و موها دیرتر در می‌آیند. برای این‌که در آرایشگاه کمتر جوش بزنید و حساسیت کمتری بدهید؛ پیشنهاد می‌کنیم؛ از آرایشگر بخواهید برای‌تان از مواد مشخصا مربوط به شما استفاده کند؛ همچنین تمام لوازم موزدایی مشترک را برای‌ شما ضدعفونی کند. از قبیل بند، دسته تیغ یا سر اپیلاتور موکن یا موچین دستی.


مطالب پیشنهادی: بهترین آرایشگاه داماد تهران، جایی که خوش استایلم کنه


 

انواع روش‌های آرایشگاهی اصلاح صورت بانوان 

بهترین روش کلینیکی رفع موهای صورت بانوان

در کلینیک‌های پوست و مو که پزشکان، مدیریت آن را بر عهده دارند؛ انواع دستگاه‌های برقی و مواد شیمیایی برای زدودن موها استفاده می‌شود. بهترین روش برداشتن موهای صورت بانوان، استفاده از لیزر با طول موج مناسب است. برخی دستگاه‌های قدیمی هم بودند که با تاثیر شیمیایی بر بافت موهای زاید؛ سبب کنده شدن آنها می‌شدند. این روش‌ها را به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنیم؛ چراکه با تاثیر شیمایی بر موهای زاید صورت؛ می‌توانند به سلول‌های حساس پوست هم اثر بگذارند. 


مطالب پیشنهادی: بهترین آرایشگاه برای مش مو


روش‌های برقی رفع صورت بانوان در مقابل روش‌های آرایشگاهی

روش‌های برقی که با حالت فیزیکی موهای زاید صورت را بر می‌دارند؛ معمولا موثرتر از روش‌های آرایشگاهی، موقت کار می‌کنند. شما وقتی با طول موج قوی و مناسب لیزر، بخش تولید‌کننده مو را از بین ببرید؛ دیگر موها به مدت طولانی از رستنگاه خود، در نمی‌آیند اما در روش‌های آرایشگاهی باید مدت‌ها صبر کنید که موها به سایز مناسب برسند تا بتوانید مجددا آنها را بردارید. این روش‌ها حوصله سر بر هستند؛ چراکه برای هر بار برداشتن باید به آرایشگاه مراجعه کنید. 

روش‌های برقی رفع صورت بانوان در مقابل روش‌های آرایشگاهی

هزینه روش‌های برداشتن موهای صورت بانوان 

ممکن است فکر کنید که لیزر موهای زاید صورت، هزینه بالایی دارد؛ هر جلسه از ۱۵۰ هزار تومان تا ۷۰۰ هزارتومان، برای هر کسی ارزان محسوب نمی‌شود. با این‌حال تصور کنید ک ۵-۶ جلسه این هزینه را پرداخت می‌کنید اما مدت‌ها، از این هزینه خلاص می‌شوید. مثلا ۵ سال. با این حال انجام هر یک از روش‌های براشتن موهای صورت بانوان در آرایشگاه، حداقل ۱۰۰ هزار تومان آب می‌خورد؛ پس باید هر ۲-۴ هفته یک بار این هزینه را به طور مادام‌العمر پرداخت کنید؛ تازه دستمزد آرایشگر هم هر سال گران‌تر می‌شود. شما باشید کدام را انتخاب می‌کنید؟


مطالب پیشنهادی: آرایشگاه عروس کجا برم؟


نتیجه‌گیری

برای برداشتن موهای زاید باید روشی را انتخاب کنید که جوش و حساسیت کمتری بدهد اما درد و هزینه آن هم کم باشد. در میان روش‌هایی که در بالا توصیه کردیم؛ می‌توانیدن انواع ارزان اما جواب‌ده را انتخاب کنید اما بهترین روش برداشتن موهای صورت بانوان، تا کنون شیو کردن و لیزر گزارش شده است. اولی کم‌هزینه و سریع است؛ دومی پرهزینه اما دائمی. انتخاب با شما.

مطالب پیشنهادی: آرایشگاه سرشناس شهرک غرب، بهترین در هر خیابان کدام است؟

بهترین روش اصلاح صورت بانوان،کدام برای پوست من بهتر است؟

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره بهترین روش اصلاح صورت بانوان،کدام برای پوست من بهتر است؟ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

سلامت
رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب

رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب را ببینید. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که رژیم غذایی افراد می‌تواند بر خطر اختلال خواب موسوم به آپنه انسدادی خواب تأثیر بگذارد. بر …

سلامت
کاشت پای مصنوعی

کاشت پای مصنوعی سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه کاشت پای مصنوعی را ببینید. کاشت پای مصنوعی به معنای جایگزینی پای از دست رفته به کمک یک پروتزپا یا پای مصنوعی است. این روش به بیمارانی که به دلیل عوامل مختلفی مانند تصادفات، سوانح یا بیماری‌ها قطع عضو …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا