برنامه شرکت آلکاتل برای رونمایی از یک گوشی‌ ماژولار در کنگره جهانی موبایل

مطالب جدید

برنامه شرکت آلکاتل برای رونمایی از یک گوشی‌ ماژولار در کنگره جهانی موبایل

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه برنامه شرکت آلکاتل برای رونمایی از یک گوشی‌ ماژولار در کنگره جهانی موبایل را ببینید.

چند روز پیش، گزارشی مبنی بر ارائه پنج گوشی‌هوشمند جدید توسط شرکت سونی در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ منتشر شد و به‌نظر می‌رسید که این سازنده، بیشتری گوشی‌هوشمند را در اواخر ماه فوریه در این نمایشگاه معرفی خواهد کرد. با این‌حال، به‌نظر می‌‍رسد که شرکت آلکاتل نیز در نظر دارد تا از پنج گوشی‌هوشمند جدید در MWC 2017 رونمایی کند و یکی از این پنج مدل، ماژولار خواهد بود. برای جزئیات بیشتر، همراه گویا آی‌تی باشید.

کنگره جهانی موبایل با توجه به حضور ال‌جی، سونی، زدتی‌ای، هوآوی و هم‌چنین تعدادی از سازندگان دیگر هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسد زیرا شرکت‌های سازنده، تلاش می‌کنند تا آخرین فناوری‌ها و محصولات جدید خود را در این نمایشگاه در شهرستان بارسلون معرفی نمایند.

براساس یک گزارش جدید، شرکت آلکاتل در نظر دارد تا حداقل از پنج گوشی‌هوشمند جدید در کنگره جهانی موبایل رونمایی کند. فروش گوشی‌های هوشمند آلکاتل علی‌رغم فعالیت گسترده‌تر این سازنده در بازار کاهش یافته است زیرا شرکت‌های سازنده دیگر، محصولات تازه‌ای را با نوآوری‌های جدید ارائه می‌دهند که کاربران را به خرید آن‌ها مجاب می‌کند.

شرکت آلکاتل

به‌نظر می‌رسد که شرکت آلکاتل آماده شده است با پذیرش ریسک از یک گوشی‌هوشمند ماژولار رونمایی کند.

تصاویر فاش‌شده از ماژول‌های هیجان‌انگیز گوشی ماژولار آلکاتل خبر می‌دهد

عرضه گوشی‌های هوشمند ماژولار در بازار یک ریسک بسیار بزرگ برای سازندگان است زیرا تنها تعدادی از گوشی‌های هوشمند ماژولار به موفقیت دست یافته‌اند.

از یک سو، شرکت موتورولا و سری موتو زد با موتو مادها (ماژول‌های ارائه‌شده) مورد توجه منتقدان قرار گرفته است. ماژول‌های عرضه شده برای گوشی‌های موتو زد، سرگرم‌کننده و کاربردی است و کاربران می‌توانند با استفاده از آن‌ها، قابلیت‌های گوشی موتو زد، موتو زد فورس یا موتو زد پلی خود را ارتقا دهند.

از طرفی، شرکت ال‌جی با گوشی پرچم‌دار ال‌جی جی ۵ چندان در بازار موفق ظاهر نشد و در نهایت، این موضوع به تصمیم شرکت ال‌جی برای حذف طراحی ماژولار از گوشی پرچم‌دار جدید این سازنده انجامید.

شرکت آلکاتل

با این‌حال، به‌نظر می‌رسد که شرکت آلکاتل در حال طی‌نمودن یک رویه متفاوت است و به کاربران این قابلیت را ارائه می‌دهد تا قابلیت‌ گوشی ماژولار خود را با اتصال ماژول‌ها به پشت گوشی ارتقا دهند.

در تصویر تازه منتشر شده از گوشی ماژولار آلکاتل، یک ماژول به پشت گوشی متصل شده است که از چندین عدد ال‌ای‌دی استفاده می‌کند و بسته به موسیقی در حال پخش، رنگ‌های متفاوتی توسط این چراغ‌ها تولید می‌شود. البته با توجه به ارائه گوشی‌های هیجان‌انگیز در سال ۲۰۱۷، انتظار داریم که ماژول‌های ارائه شده برای گوشی ماژولار آلکاتل، قابلیتی فراتر از چندین چراغ ال‌ای‌دی داشته باشد.

این گوشی بنابر گمانه‌زنی‌ها به یک فلاش LED دوگانه مجهز خواهد بود و از یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. هم‌چنین، تراشه هشت هشته‌ای نامشخصی از شرکت مدیاتک برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

انتظار می‌رود که قیمت گوشی ماژولار شرکت آلکاتل، نزدیک به ۳۲۰ دلار باشد. با این‌حال، فعلاً هیچ‌یک از شایعات به‌طور رسمی توسط آلکاتل تایید نشده است و به همین جهت، باید منتظر فاش‌شدن جزئیات بیشتر در اواخر ماه فوریه باشیم. کنگره جهانی موبایل در ۲۷ فوریه برگزار خواهد شد و در ۲ مارس نیز، این نمایشگاه خاتمه می‌یابد.

منبع: Softpedia

برنامه شرکت آلکاتل برای رونمایی از یک گوشی‌ ماژولار در کنگره جهانی موبایل

لطفا نظر خود را درباره برنامه شرکت آلکاتل برای رونمایی از یک گوشی‌ ماژولار در کنگره جهانی موبایل با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا