برائت خود را از گزارش کمیسیون برجام اعلام کردیم |اخبار ایران و جهان

برائت خود را از گزارش کمیسیون برجام اعلام کردیم |اخبار ایران و جهان

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه برائت خود را از گزارش کمیسیون برجام اعلام کردیم |اخبار ایران و جهان را ببینید.

پورتال یک آرشیو وب فارسی:تابناک: برائت خود را از گزارش کمیسیون برجام اعلام کردیم
کد خبر: ۵۳۶۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ – ۰۸:۴۸ – ۰۶ October 2015

یک‌عضو کمیسیون ویژه برجام در تحلیل گزارش نهایی کمیسیون برجام گفت: آنچه آنها می‌گویند به این معناست که شورایعالی امنیت ملی و مذاکره‌کنندگان تا به امروز سر کار بودند و باید دوباره برجام را از ابتدا بررسی و از اول مذاکره کنند

به گزارش ایلنا ؛ مسعود پزشکیان در توضیح علت ترک جلسه کمیسیون برجام اظهار داشت: با توجه به اینکه در گزارشی که در آن جلسه از سوی گروهی‌ از اعضا مطرح شد٬ هیچ‌کدام از گزارش‌های کمیته‌ها اعمال نشده بود، من، آقای منصوری‌آرانی و آقای تاجگردون مجبور به ترک جلسه شدیم تا نشان دهیم به هیچ عنوان در تهیه این گزارش تاثیرگذار نبوده و به این ترتیب برائت خود را از حضور در جلسه و تهیه گزارش نهایی به مردم کشورمان اعلام کنیم.

وی افزود: در آن جلسه بسیاری از مسائل اتفاق افتاد و حتی صحبت‌هایی مطرح شد که دور از شأن نمایندگان مجلس هست و سوال اینجاست که وقتی قرار نیست با منطق صحبت کنیم٬ چرا باید در جلسه می‌ماندیم.

هنگامی که قرار نباشد از یک روش تبعیت کنیم و تنها بخواهیم نظر خود را به هر شیوه‌ای اعمال کنیم به نتیجه‌ای نخواهیم رسید هنگامی که راه اشتباه هست حتی پیشنهادهای درست هم نتیجه اشتباه می‌دهند.

عضو کمیسیون ویژه برجام با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون برجام خاطرنشان کرد: ما نکاتی را به صورت مکتوب تهیه کردیم و در اختیار اعضای کمیسیون قرار داده‌ایم تا به امضای مخالفان برسد.

وی با انتقاد از گزارش کمیسیون ویژه برجام یادآور شد: این گزارش می‌خواهد دولت را مکلف به اصلاح برجام کند و این در حالی هست که همه می‌دانند دولت قادر به این کار نیست. در واقع آنها می‌خواهند که ما دبه کنیم و آنچه آنها می‌گویند به این معناست که شورای‌عالی امنیت ملی و همه مذاکره‌کنندگان تا به امروز سر کار بودند و حالا باید دوباره برجام را از ابتدا بررسی کنند.

وی افزود: آنچه مسلم هست بالغ بر ۸۰ درصد مردم با برجام موافقند و گزارش‌هایی که از سوی این عده خاص مطرح می‌شود ارتباطی به خواست مردم ندارد.

نماینده مردم تبریز تصریح کرد: جلسه‌ای با حضور اعضای کمیسیون که با این گزارش مخالفند برگزار شد و که  بیانیه‌ای در توضیح دلیل مخالفت و خروج آن از جلسه پیشین بیرون آمد. این گزارش‌ها تنها برای ثبت در تاریخ هست و آیندگان خود درباره آن قضاوت خواهند کرد. اینکه فحش بدهیم و داد و بیداد کنیم که بگوییم عزت ما در این هست، راه به‌جایی نخواهد برد. بیشتر جوانان تحصیلکرده بیکارند و معلمان در ابتدایی‌ترین مشکلات خود گرفتارند و هنگامی که برای رساندن صدایشان به مجلس می‌آیند، بازداشت می‌شوند اما از ‌آن سو همه امکانات رسانه‌ای در اختیار گروه قلیل مخالفان برجام و حتی غذا و امکانات در اختیارشان قرار می‌گیرد و پذیرایی می‌شوند در حالی که تحصن‌شان خلاف قانون هست، شش شبانه‌روز اجازه دهیم این تحصن ادامه یابد درست نیست و آیندگان بهترین داوران خواهند بود.

پزشکیان در پایان تصریح کرد: فرمت این گزارش از پیش تعیین نشد بود و هیچ چارچوب و اصول علمی ندارد. در واقع عده‌ای از اعضا هر چه می‌خواستند را به عنوان گزارش کمیسیون نوشته‌اند. با این وجود چون من از نحوه تهیه این گزارش اطلاعی ندارم نمی‌توانم درباره آن اظهار نظر کنم٬ اما آنچه مسلم هست بنده و دیگر مخالفان این گزارش هیچ اطلاعی از نحوه تهیه و کسانی که آن را نوشتند نداریم.

برائت خود را از گزارش کمیسیون برجام اعلام کردیم |اخبار ایران و جهان

منبع : وبسایت پورتال یک

لطفا نظر خود را درباره برائت خود را از گزارش کمیسیون برجام اعلام کردیم |اخبار ایران و جهان با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا