بخور نخورها برای رگ های بدن

اخبار

بخور نخورها برای رگ های بدن

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه بخور نخورها برای رگ های بدن را ببینید.

3565

 با مصرف برخی مواد غذایی مناسب می توانید باعث بازشدن رگ های قلبتان شوید و بالعکس برخی دیگر می توانند باعث مسدود شدن رگ ها و بروز مشکلات قلبی و عروقی در بدنتان شوند

دکتر ناصر مرزبان مختصص قلب و عروق  گفت: در خصوص پاکسازی رگ‌های قلب گفت: برای پاکسازی رگ‌های قلب باید مصرف سبزی‌ها، چای سبز و داروهای گیاهی و میوه‌های شیرین را افزایش داد. زردچوبه، زیتون، سویا و ماهی رگ‌های قلب را باز می‌کند.

وی افزود: چربی، گوشت و دل و جگر و کله‌پاچه رگ‌های قلب را مسدود می‌کند.

وی در ادامه افزود: ویتامین E تأثیر بسیار زیادی روی رگ‌های بدن می‌گذارد؛ فردی که مشکل فشار خون و قلب دارد باید از مصرف مسکن‌ها، و آرام بخش‌ها دوری کند. مواد خوراکی از رسوب کلسترول داخل جداره عروق خونی جلوگیری می‌کند.

وی تصریح کرد: عصاره سیر، آب لیمو، فلفل به بهتر شدن و باز شدن رگ‌های قلب کمک می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: موادی دارای فیبر از بالا رفتن چربی خون و مواد دارای آنتی‌اکسیدان از تبدیل عروق به مواد ثابت شده جلوگیری می‌کند. بیمارانی که دیابت دارند مصرف میوه‌های شیرین مثل موز و میوه‌هایی که آنتی‌اکسیدان زیاد دارند مثل انار به بهبودشان کمک می‌کند.

دکتر مرزبان ادامه داد: میوه‌های گیلاس، آلبالو، زنجیر سیاه برای بیمارانی که دیابت ندارند توصیه می‌شود. تمام ویتامین‌ها به خصوص ویتامین E2  و E1 به بهبود رگ‌های قلب و بدن کمک می‌کند.

افرادی که کلسترول و فشار خون بالا دارند باید از مصرف تری‌گلیسریدها، خودداری کنند و گوشت قرمز هفته‌ای ۲ تا ۳ بار بیشتر مصرف نکنند و به جای آن مصرف روغن هسته انگور، زیتون و کنجد را بالا ببرند. چای سبز، زیتون، ریحان و انار باعث باز شدن کامل رگ‌های قلب می‌شود.

ورزش‌های هوازی هفته‌ای ۳ بار انجام شود و از مصرف داروهای شیمیایی پرهیز شود.

بهترین راه برای باز شدن رگ‌های قلب کنترل وزن و انجام فعالیت‌های ورزشی و پیاده روی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بهترین راه برای باز شدن رگ‌های قلب کنترل وزن و انجام فعالیت‌های ورزشی و پیاده روی است زیرا باعث آب شدن چربی‌ها و تنفس بهتر و جلوگیری از بیماری‌های قلبی و عروقی می‌گردد.

داروهای گیاهی و مسکن‌ها بر حسب مورد و دوز مشخص و مصرف شود. مصرف مسکن با دوز باعث سکته قلبی و عروقی گشاد شدن رگ‌های قلب می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان

بخور نخورها برای رگ های بدن

منبع : سایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره بخور نخورها برای رگ های بدن با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] انواع بیماری های پا را چطور درمان کنیم از بین بردن فایل های غیرقابل …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] مرگ۱۰۰نفردرحوادث جاده ای طی۳ روز به گزارش هوادار سرخ و به نقل از خبرگزاری ایسنا

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا