باریک ترین تبلت ۱۲ اینچی /تصاویر

باریک ترین تبلت ۱۲ اینچی /تصاویر

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه باریک ترین تبلت ۱۲ اینچی /تصاویر را ببینید.

وبسایت اجتماعی پورتال یک: تبلتی جدید، سبک و باریکتر از محصول مایکروسافت عرضه شده که مجهز به صفحه نمایش ۱۲ اینچی و اجرای ویندوز ۱۰ می باشد.

محصول جدید توشیبا با اسم dynaPad در حالی عرضه می شود که توانسته بر رقیب خود یعنی Surface Pro ۴ مایکروسافت از نظر وزن و اندازه پیروز شده و اسم سبک ترین و باریک ترین تبلت ۱۲ اینچی را به خود اختصاص دهد. dynaPad به صفحه نمایش ۱۲ اینچی و رزولوشن ۱۹۲۰ * ۱۲۸۰ پیکسل تجهیز شده می باشد.

باریک ترین تبلت 12 اینچی +عکس

از دیگر ویژگی های این تبلت می توان به کیبورد اختیاری اشاره کرد که می تواند به عنوان پایه ای برای تبلت مورد استفاده قرار گیرد. این تبلت از بدنه ای کربنی برخوردار شده تا کاربران ساده تر بتوانند این تبلت را در دست خود نگه دارند.

کلیدهای کیبورد در این تبلت با فواصل ۱.۵ میلی متری از یکدیگر قرار گرفته اند. این دستگاه هیبریدی از قلم Wacom Active Electrostatics TruPen پشتیبانی می کند که دارای حساسیت ۲۰۴۸ می باشد. این میزان حساسیت دو برابر میزان حساسیت در قلم Surface Pro ۴ می باشد.

کارشناسان توشیبا معتقدند حساسیت بالا در صفحه نمایش این تبلت به کاربرانش اجازه می دهد تا تجربه متفاوتی از رسم یا یادداشت برداری داشته باشند. این گجت می تواند حسی شبیه به نوشتن با قلم و کاغذ معمولی را در کاربرانش به دنبال داشته باشد.

باریک ترین تبلت 12 اینچی +عکس

وزن این تبلت در حدود ۵۶۷ گرم بوده و از ضخامت ۶.۹ میلی متری برخوردار می باشد. هر چند که این دستگاه نسبت به Surface Pro ۴ مایکروسافت سبک تر و همینطور باریک تر می باشد اما از نظر قدرت دستگاه با محصول مایکروسافت قابل مقایسه نیست. برای مثال، این تبلت به تراشه Intel Atom CPU تجهیز شده  در صورتی که Surface Pro ۴ از پردازنده های پیشرفته تری برخوردار می باشد. رم محصول جدید توشیبا به ۴ گیگابایت محدود شده اما میزان رم در محصول مایکروسافت بیشتر از این میزان ست.

این محصول تا اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی در امریکا و اروپا عرضه خواهد شد.

باریک ترین تبلت ۱۲ اینچی /تصاویر

لطفا نظر خود را درباره باریک ترین تبلت ۱۲ اینچی /تصاویر با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا