این رفتار غلط را به فرزندان آموزش ندهید |اخبار ایران و جهان

این رفتار غلط را به فرزندان آموزش ندهید |اخبار ایران و جهان

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه این رفتار غلط را به فرزندان آموزش ندهید |اخبار ایران و جهان را ببینید.

پورتال یک آرشیو وب فارسی:تابناک: این رفتار غلط را به فرزندان آموزش ندهید
تنبیه کردن و پرخاشگری در کودک اثرات منفی دارند با توجه به این که کودک از رفتار پرخاشگرانه والدین خود الگو برداری می‌کند.
کد خبر: ۵۳۹۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۴ – ۰۵:۳۰ – ۱۶ October 2015


تنبیه کردن و پرخاشگری در کودک اثرات منفی دارند با توجه به این که کودک از رفتار پرخاشگرانه والدین خود الگو برداری می‌کند.

دکتر فرزین زاد روانشناس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: تنبیه کردن ضررهای بسیاری برای کودک در پی دارد چراکه والدین با تنبیه کردن خشونت را به فرزندان خود می‌آموزند.

وی ادامه داد: والدین با انجام این رفتار غلط ناخواسته به فرزندان خود می‌آموزند زمانی که قدرت داشت می‌تواند با اعمال خشونت اتفاق پیش آمده را مطابق سلیقه خودش پیش ببرد.

فرزین‌ زاد با بیان اینکه کودک پرخاشگر از والدین الگوبرداری می‌نماید، افزود: آنها یاد می‌گیرند در زمان بزرگسالی برای رسیدن به خواسته‌هایشان از روش تنبیه و تحقیر کردن دیگران در رفتار‌هایشان به دنبال تائید دیگران در رفتارهایشان هستند و همچنین از موفقیت‌های‌ خود رضایت کافی ندارند، این عدم رضایت در نهایت باعث ممانت از رشد آنها خواهد شد.

فرزین زاد اذعان کرد: در صورتی که والدین تغییراتی را در رفتار فرزندانشان احساس کردند باید اثرات منفی و مثبت آن را برای وی توضیح بدهند به علاوه پیامد‌های حاصل از هر یک از رفتارها را برای وی شرح بدهند.

این رفتار غلط را به فرزندان آموزش ندهید |اخبار ایران و جهان

منبع : وبسایت پورتال یک

لطفا نظر خود را درباره این رفتار غلط را به فرزندان آموزش ندهید |اخبار ایران و جهان با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا