اگر پوست سفید دارید این رنگ ها بهترین انتخاب برای شما است

سلامت

اگر پوست سفید دارید این رنگ ها بهترین انتخاب برای شما است

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه اگر پوست سفید دارید این رنگ ها بهترین انتخاب برای شما است را ببینید.

رنگ لباس شما باید رنگ پوست شما را صاف و بی عیب نسان دهد. این راز شماره یک استایل کردن به روش صحیح است که همه استایلیست‌ها می‌دانند! ‌به یاد داشته باشید، خوب لباس پوشیدن به همان اندازه که به تناسب لباس شما بستگی دارد، به رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید نیز بستگی دارد! مطمئن شوید که جذاب‌ترین لباس‌ها را متناسب با رنگ پوست برای خود انتخاب می‌کنید. اگر در انجام این کار سررشته‌ای ندارید، با ما همراه باشید تا به بهترین شکل نکات کاربردی را در استایل خود به کار ببرید.

تاثیر رنگ لباس بر چهره

اگر می‌خواهید کمد لباس خود را بسازید اما نمی‌‌دانید که کدام رنگ برای شما بهتر به نظر می‌رسد، باید بدانید که رنگ پوست شما چگونه می‌تواند بر لباس‌هایی که می‌پوشید تأثیر بگذارد. پوشیدن بهترین رنگ‌ها برای رنگ پوست می‌تواند ویژگی‌های شما را برجسته کند و شما را پر از درخشندگی نشان دهد. پوشیدن رنگ‌های نامناسب برای رنگ پوست شما می‌تواند ظاهری شسته و رفته داشته باشد. کسانی که پوست سفید دارند تحت تاثیر مستقیم رنگ لباس بر روی پوست خود هستند.

تاثیر اکسسوری‌ها

این بسیار مهم است که لباس و پوششی که دارید از هرنظر بی‌نقص باشد. استفاده از اکسسوری‌های درست این امکان را به شما می‌دهد که در هر محیطی متفاوت و بی‌نقص باشید. تاثیر اکسسوری روی پوست بسیار مشهود است. به عنوان مثال استفاده از زنجیر نقره یا دستبند نقره مردانه برای کسانی که پوستی سفید با تناژ گرم دارند می‌تواند به درستی کاور کننده لکه‌های ریز پوستی باشد. شما می‌توانید اکسسوری‌هایی مانند دستبند چرم، انگشترهای مردانه با سنگ‌هایی مانند عقیق و فیروزه و همچنین انواع مدل‌های دستبند و زنجیر کارتیر تفاوت استایل خود را هرچه بیشتر مورد تاکید قرار دهید. برای مشاهده قیمت انواع دستبند نقره مردانه اینجا کلیک کنید.

پیرسینگ بینی

پیرسینگ بینی

یکی از نکاتی که خانم‌هایی خوش استایل در مورد پوشش لباس‌های خود به شکل مرموزی از آن استفاده می‌کنند، استفاده به جا از بعضی لوازم جانبی است. شما به استایل یک عابر مشاهده می‌کنید و احساس خوبی به آن پیدا می‌کنید، درحالی که کاملا ساده استایل بندی شده است. نکته مهم استفاده به جا از رنگ‌ها است. رنگ‌هایی مانند طلایی تاثیر زیادی بر رنگ چشم‌ها خواهند داشت. پیرسینگ زنانه برای بینی یکی از نزدیک‌ترین عناصر تزئینی برای صورت با رنگ طلایی یا نقره ای است. این اکسسوری می‌تواند آن تفاوتی که انتظارش را دارید برایتان به همراه داشته باشد.

رنگ‌های خنثی

اگر پوست رنگ سفیدی دارید، پوشیدن لباس‌های خنثی یک انتخاب مطمئن است. اطمینان حاصل کنید که به دنبال رنگ‌های بسیار شبیه به رنگ پوست خود نخواهید رفت. به رنگ‌های قهوه‌ای و خاکستری بچسبید. این رنگ‌های خنثی کنتراست متعادلی را برای مطابقت با رنگ پوست شما فراهم می‌کنند. نکته دیگری که در مورد رنگ‌های خنثی وجود دارد، اهمیت آنها برای سلامت اعصاب چشم است. این رنگ‌ها مانند مسکنی برای چشم‌های شما هستند و به نوعی آرامش بیشتری برای چشم‌ها به همره دارند.

سبز زمردی

هر سایه‌ای که تن عمیقی داشته باشد بسیار جذاب خواهد بود، به خصوص رنگ سبز روشن با تناژ زمردین روی پوست سفید درخشش متفاوتی دارد. این رنگ کنتراست کافی را در برابر پوست سفید شما ایجاد می‌کند. این رنگ با ویژگی‌های پوست شما همخوانی دارد، به خصوص اگر موهای قرمز یا چشمان سبز دارید. موهای مشکی و چشمان آبی هم با این رنگ سبز زیبا خواهند بود. می‌توانید از یک گردنبند با نگین زمرد استفاده کنید تا درخشش صورت و چشمان شما چند برابر شود.

آبی روشن

درست مانند سبز زمردی، این سایه عمیق اما چشمگیر، تضاد عالی با پوست شما خواهد بود. تناژهای مختلف آبی، مانند پاستلی، برای پوست‌های سفید با تناژ گرم چندان جالب نخواهند بود. سعی کنید از تناژ‌های تیره آبی استفاده کنید تا پوستتان را زیباتر نشان دهد. همچنین تناژ تیره از رنگ آبی می‌تواند پوست شما را بی ایراد و بی نقص نشان دهد. برای آرایش صورت و سایه چشم نیز می‌توانید از این رنگ کمک بگیرید.

رنگ‌های عمیق

رنگ‌های تند واقعاً می‌توانند چشم‌نواز باشند و شما را پر از زندگی و رنگ جلوه دهند. رنگ هایی مانند قرمز یاقوتی، بنفش تیره، نارنجی مات و زرد خردلی به خوبی روی پوست کم رنگ می‌نشینند. از سایه های نئون خودداری کنید زیرا می‌توانند کنتراست بیش از حد ایجاد کنند و پوست را خاکستری نشان دهند.

جواهرات رنگی

جواهرات رنگی

جواهرات رنگی یک شرط مطمئن برای پوست‌های سفید هستند و می‌توانند به هر لباسی رنگ بیافزایند و چهره را روشن‌تر و صورت را گرم‌تر نشان دهند. هر مدل از جواهرات رنگی مناسب خواهد بود. انواع مدل‌های گردنبند با سنگ‌های قیمتی مانند زمرد، یاقوت، الماس، برلیان یا مونزانایت می‌تواند رنگ زیبایی به پوست سفید و بی‌رنگ شما اضافه کند و استایل شما را دلنشین‌تر کند. این جواهرات را همچنین می‌توانید به عنوان دستبند، انگشتر، گوشواره‌های آویز و پابند تهیه کنید.

بهترین راه برای انتخاب بهترین رنگ

یک راهکار مفید هنگام انتخاب بهترین رنگ‌ها برای پوست کم‌رنگ با ویژگی‌های خاص خود این است که یک “مدل” با شباهت به خود پیدا کنید و آنچه را که او می‌پوشد مطالعه کنید. ساده‌ترین ترفند این است که یک شخص با ته رنگ پوست، رنگ مو و ویژگی‌های مشابه خودتان پیدا کنید. به تصاویر لباس مدل مورد نظر مشاهده کنید تا رنگ‌هایی را پیدا کنید که مناسب‌ترین رنگ‌ها هستند. وقتی افراد مشابه را با دقت ببینید، می‌توانید تشخیص دهید که کدام رنگ‌ها برای شما عالی به نظر می‌رسند. می‌توانید از پینترست کمک بگیرید تا مدل‌های مختلف را ببینید. با استفاده از پینترست می‌توانید تعداد بالایی از افراد با تناژ پوستی مشابه خودتان را پیدا کنید و آنها را منبع الهام خود قرار دهید.

پیدا کردن رنگ پوست می‌تواند آسان باشد، اما چند ترفند وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا ته رنگ پوست خود را بهتر بشناسید. گاهی اوقات ظاهر پوست شما می‌تواند شما را فریب دهد وقتی سعی می‌کنید ته رنگ خود را مشخص کنید. به عنوان مثال ممکن است پوست شما بسیار رنگ پریده باشد، اما همچنان می‌توانید ته رنگی گرم داشته باشید. همچنین ممکن است نواحی قرمز روی پوست خود داشته باشید اما ته رنگ پوست شما همچنان طلایی یا هلویی باشد. با شناخت دقیق تناژ پوست خود می‌توانید رنگ‌های مناسب برای خودتان را به درستی بشناسید.

نویسنده: سارااقبالی


۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ۱۶:۰۷

اشتراک گذاری (چگونه میتوانید این مطالب را برای دیگران بفرستید)

اگر پوست سفید دارید این رنگ ها بهترین انتخاب برای شما است

منبع : سایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره اگر پوست سفید دارید این رنگ ها بهترین انتخاب برای شما است با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه

۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه ۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه را ببینید. کار کردن از خانه، در تمام روز و هر روز، ممکن است برای برخی‌ها ترسناک به نظر برسد. اما ایده‌ی اینکه بتوانید از هر …

سلامت
با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید

با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید را ببینید. زمانی که به نوش جان کردن مرغ خوش‌مزه فکر می کنید، به احتمال زیاد سینه، ران، بال و یا پاها را تجسم می کنید، …

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا