انتقاد از رفتار تبعیض‌آمیز سازمان تأمین اجتماعی

انتقاد از رفتار تبعیض‌آمیز سازمان تأمین اجتماعی

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه انتقاد از رفتار تبعیض‌آمیز سازمان تأمین اجتماعی را ببینید.

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: انتقاد از رفتار تبعیض‌آمیز سازمان تأمین اجتماعی
رئیس اتاق کاشان گفت: سازمان تأمین اجتماعی در وصول مطالبات تبعیض قائل می‌شود و با شرکت‌های دولتی که چندین میلیارد به این سازمان بدهی دارند برخورد جدی نمی‌کند.

انتقاد از رفتار تبعیض‌آمیز سازمان تأمین اجتماعی
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود تولایی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی کاشان صبح امروز در پنجمین جلسه هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران که با حضور رئیس مجلس برگزار شد با اشاره به مشکلات مرتبط با بیمه و مالیات گفت: بخش خصوصی هیچ مشکلی در پرداخت مالیات ندارد اما مشکل ما در تبعیض در اجرا و همچنین تشخیص ممیزین هست.

وی افزود: اگر یک ممیز خطا کند برخورد جدی از طریق سازمان امور مالیاتی نمی‌شود و می‌توان گفت نظارت درون دستگاهی هست.

وی با اشاره به اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده گفت: متأسفانه نه تنها بخشی از قانون مالیات بر ارزش افزوده اجرا شده و شبکه توزیع هنوز مشمول مالیات بر ارزش افزوده نشده هست.

وی به این نکته نیز اشاره کرد که اگر قرار هست کشور با مالیات اداره شود باید از کسانی که مالیات نمی‌دهند نیز مالیات دریافت شود و با آنها برخورد شود.

تولایی با اشاره به اینکه در شرایط کنونی رکود بر اقتصاد حاکم هست گفت: در این شرایط نه سود مناسبی داریم نه امکان فعالیت درست برای ما فراهم هست و در این شرایط تولیدکنندگان به انبارداری های کالا تبدیل شده‌اند و پولی برای تولید مجدد ندارند.

رئیس اتاق کاشان تصریح کرد: امروز باید درمان واحدهای بیمار در اولویت قرار بگیرد نه اینکه از آنها مالیات بیشتری طلب شود.

وی با تأکید بر اینکه تولید یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی هست گفت: امروز واحدهای تولیدی دچار مشکل جدی هستند و برای آن باید راهکاری اندیشیده شود همچنین در بودجه سال آینده نباید مالیات افزایش بیابد و مجلس نیز باید بر اجرای قوانین مدیریتی نظارت کند.

وی افزود: همچنین بخشودگی مالیاتی برای واحدهای کوچک می‌تواند این واحدها را از ورشکستگی نجات دهد.

رئیس اتاق کاشان گفت: پیشنهاد ما این هست که دولت پولی را به تولیدکنندگان ندهد و به جای آن منابع را به سازمان امور مالیاتی و تأمین اجتماعی بپردازد و در دو سال آینده آن را از ما پس بگیرند.

رئیس کمیسیون مالیات ایران در ادامه صحبت‎های خود گفت: از ابتدای سال ۸۸ توسط دولت وقتی شورای عالی تأمین اجتماعی تبدیل به هیأت امنا شد و به نوعی نظارت بر عملکرد آن از بین رفت.

وی افزود: مشکل دیگری که سازمان تأمین اجتماعی دارد این هست که همه اعضا و نمایندگان کارگر و کارفرما را دولت تعیین می‌کند و به عبارتی دیگر امروز با سازمانی مواجه هستیم که مدیریت آن به دست دولت افتاده و در حالی که مدیران آن ملزم به پاسخگویی به هیچ نهادی نیستند طبیعتا هر اتفاقی در آن رخ می‌دهد.

تولایی تصریح کرد: بر اساس قانون پنج ساله دولت موظف شد قانون تأمین اجتماعی را به مجلس ارائه دهد که هنوز این امر رخ نداده و ما هنوز در قوانین بازنشستگی پیش از موعد نیز دچار مشکل هستیم و هنوز این مشکلات پابرجا هست.

رئیس اتاق کاشان از رفتار از رفتار تبعیض‌آمیز این سازمان گله کرد و گفت: این سازمان در وصول مطالبات تبعیض قائل می‌شود چرا که شرکت‎های دولتی بدهی‌های میلیاردی به این سازمان دارند و هیچ مشکلی نیست در حالی که واحدهای کوچک با دیرکرد پرداخت هم جریمه می‌شوند و هم خدمات بیمه‌ای پرسنل آنها حذف می‌شود.

وی گفت: تقاضای ما از مجلس این هست که به مسائل سازمان تأمین اجتماعی تنها در کمیسیون‌های اجتماعی رسیدگی نشود چرا که این سازمان یک سازمان اقتصادی نیز هست.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری

۲۷ مهر ۱۳۹۴ – ۱۲:۵۶

انتقاد از رفتار تبعیض‌آمیز سازمان تأمین اجتماعی

منبع : وبسایت پورتال۱

لطفا نظر خود را درباره انتقاد از رفتار تبعیض‌آمیز سازمان تأمین اجتماعی با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا