اقدامات و راهکارهای پسر دار شدن

اقدامات و راهکارهای پسر دار شدن

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه اقدامات و راهکارهای پسر دار شدن را ببینید.

با توجه به یک سری نکات و راهکارهای اصولی و البته پزشکی می توان تعیین جنسیت را تا ۹۰ درصد به عهده خود زوجین گذاشت. تا بر حسب سلیقه جنسیت بچه دار شوند.

به گزارش ایران ناز: یک کارشناس طب سنتی گفت: برای پسردار شدن در ابتدا باید حتماً مزاج زوجین توسط متخصص طب سنتی اصلاح شود و سپس غذاها یا نوشیدنی‌هایی که خاصیت گرمی دارند را برای زن و مرد تجویز می‌کنیم.

دکتر خلیل بنی حبیب، درباره راهکارهای داشتن فرزند پسر در طب سنتی گفت: ابتدا باید در بدن زوج تعادل ایجاد شود سپس با راهکارهایی خواب، فعالیت بدنی و اعراض نفسانی مانند غضب و خشم کنترل شود؛ در این باره حتماً باید مزاج فرد توسط متخصص طب سنتی اصلاح و در ادامه اقداماتی انجام شود.

وی درادامه افزود: وقتی مزاج زوج مشکلی نداشته باشد به زوج گرمی توصیه می‌شود البته ممکن می باشد با دادن گرمی زیاد مزاج فرد دچار مشکل شود و نه تنها زوج پسردار نشود بلکه حتی دیگر صاحب فرزند نشوند.

این متخصص طب سنتی درباره اقداماتی که از سوی پزشک طب سنتی برای پسردار شدن زوج انجام می‌شود، ابراز کرد: در ابتدا پاکسازی بدن مرد و زن از فضولاتی که دارای رطوبت هستند و یا اخلاط بلغمی سرد و تری از بدن انجام می‌شود؛ در مردان جمع نگه داشتن قسمت تناسلی بسیار مهم می باشد به این دلیل که اگر درجه حرارت بدن مرد زیاد سرد و گرم شود اسپرم مربوط به پسر را می‌سوزاند.

تنظیم اخلاط بدن زوج توسط پزشک طب سنتی
وی در ادامه افزود: غذاها یا نوشیدنی‌هایی که خاصیت گرمی دارند را برای زن و مرد تجویز می‌کنیم، باید غذای دارای طبع گرم مانند گوشت گوسفند مصرف شود اما گوشت گوساله یا گاو دارای طبع سرد هستند.

پرهیز از نوشیدن زیاد آب توسط زوجین
بنی حبیب، با بیان این‌که بر اساس شرح حالی که از بیمار می‌گیریم اگر علائم گرمی در فرد وجود داشته باشد بیشتر از آن را تجویز نمی‌کنیم، تاکید کرد: در پزشکی امروز به مصرف زیاد آب توصیه شده اما در طب سنتی برای تعیین جنسیت پسر توصیه می‌شود که مرد و زن زیاد آب ننوشند به این دلیل که کثرت شرب آب رقیق کننده منی در مرد می باشد و سردی را در فرد ایجاد می‌کند به شکلی که دختر شدن را به دنبال دارد.

وی ادامه داد: نوشیدن آب سرد نیز به زوجین توصیه نمی‌شود به این دلیل که مایع منی را در مرد سرد می‌کند؛ باید بدانیم طبع دختر به سمت سرد و تری می باشد و مادران ما طبع سرد و تر دارند به همین دلیل در طب سنتی اشاره‌ای به دختر دارشدن نشده می باشد چرا که خانم‌ها ذاتا این حالت را دارا هستند.

“اسپیدباج” غذای گیاهی برای ایجاد تعادل در بدن
این متخصص طب سنتی با اشاره به استفاده از “اسپیدباج” یعنی غذاهای گیاهی به همراه گوشت برای ایجاد تعادل در بدن گفت: در این غذا از شوید، پیاز، نخود، دارچین و فلفل استفاده می‌شود، زرده عسلی، برنج، بره، شیربرنج، حلوا با شکر، مصرف مربای زنجبیل با شقاقل و بالنگ، استفاده از مصرف عسل ناشتا برای ایجاد گرمی مناسب توصیه می‌شود.

وی اظهار کرد: برای نوش جان کردن عسل باید موم در دهان نگه داشته شود و پس از نوش جان کردن عسل موم آن را بیرون بریزند، البته باید بر این نکته تاکید کرد که زوج خودسرانه این کار را انجام ندهند و حتماً برای تاثیر مناسب به یک پزشک طب سنتی مراجعه کند.

The post اقدامات و راهکارهای پسر دار شدن appeared first on ایران ناز.

اقدامات و راهکارهای پسر دار شدن

منبع : پورتال ۱

لطفا نظر خود را درباره اقدامات و راهکارهای پسر دار شدن با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا