اقدامات ترکیه برای مقابله به مثل با روسیه

مطالب جدید

اقدامات ترکیه برای مقابله به مثل با روسیه

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه اقدامات ترکیه برای مقابله به مثل با روسیه را ببینید.

طرح ترک ها برای مقابل به مثل با روس ها
روزنامه بوگون نوشت : مقامات اقتصادی ترکیه در پی تهیه طرحی برای مقابله به مثل در برابر تحریم های روسیه علیه این کشور هستند.

پرتال تفریحی واکنش: به نقل از روزنامه بوگون چاپ ترکیه ، مقامات اقتصادی ترکیه دو شب پیش در نشستی به ریاست محمد شیمشک معاون نخست وزیر طرحی را با اسم کوچک طرح خط قرمز بررسی کردند. این طرح به احمد داوداوغلو نخست وزیر ترکیه ارائه خواهد شد.

بر اساس این طرح محصولات روسیه در فهرست قرمز قرار خواهد گرفت و نظارت بر واردات کالا از روسیه به ترکیه در گمرکات ترکیه تشدید خواهد شد.

در نخستین گام ترکیه با تاخیر عمدی در ترخیص میوه و سبزیجاتی که از روسیه وارد ترکیه می شود ،‌ زمینه بازگرداندن این محصولات را به روسیه فراهم خواهد کرد.

دولت ترکیه با اجرای این طرح برای جلوگیری از زیان صادرکنندگان منسوجات و پوشاک به روسیه از آنان برای صادرات محصولاتشان به کشورهای دیگر حمایت خواهد کرد.

دولت ترکیه همچنین موضوع خرید گاز از منابع دیگر را بجای خرید گاز از روسیه بررسی خواهد کرد. بر اساس این طرح ترکیه اقداماتی را برای جایگزین کردن شرکت های پیمانکاری و مهندسی کشورهای دیگر بجای شرکت های روسی انجام خواهد داد و محدودیت هایی را برای ترانزیت کالاهای روسی از مسیر ترکیه اجرا خواهد کرد.

در این طرح جلوگیری از حضور شرکت های روسیه در مناقصه احداث سومین نیروگاه هسته ای روسیه نیز مطرح شده است.با اخبار بین المللی سایت واکنش همراه باشید.

بر اساس این طرح دولت ترکیه تدابیری را برای جلوگیری از زیان بخش جهانگردی این کشور به علت لغو سفرهای جهانگردان روس به این کشور اتخاذ و تلاش خواهد کرد شهروندان کشورهای مختلف را به سفر به ترکیه ترغیب کند.

دولت ترکیه قصد دارد در صورت لزوم موضوع تجدید قرارداد خرید گاز از روسیه را مطرح کند. دولت ترکیه همچنین خرید ال ان جی را از نیجریه و الجزایر افزایش خواهد داد.

اقدامات ترکیه برای مقابله به مثل با روسیه

لطفا نظر خود را درباره اقدامات ترکیه برای مقابله به مثل با روسیه با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا