اصلاح طلبان گیلان لیست واحد می دهند/راهبرد انتخاباتی اصلاح طلبان،مشارکت حداکثری مردم می باشد

اصلاح طلبان گیلان لیست واحد می دهند/راهبرد انتخاباتی اصلاح طلبان،مشارکت حداکثری مردم می باشد

گیل مشاهده: رییس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان گیلان گفت: راهبرد انتخاباتی اصلاح طلبان، مشارکت پرشور و حداکثری مردم در انتخابات می باشد.

عبدالغفار یوسفی عصر چهارشنبه در نشست تفریحی هیات رییسه کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان گیلان با اهالی رسانه، آسانترین راه برای رسیدن به دموکراسی را توجه به رای مردم دانست و افزود:برای همه کسانی که شناسنامه ای کار می کنند، احترام قائل هستیم و برای مخالفان خود نیز احترام قائل هستیم و تلاش می کنیم از طریق احزاب، برنامه هایمان را اعلام کنیم.

وی با اشاره به جایگاه مهم ولایت فقیه اظهار کرد: کشور بر اساس ولایت فقیه مدیریت می شود و رهبر معظم انقلاب هم تاکید دارند که رای مردم، حق الناس می باشد.

رییس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان ادامه داد: شورای نگهبان دید وسیع تری به ویژه در بحث نظارتی داشته باشد و ما موظف هستیم تخلفات را به مجریان و ناظران انتخابات برای برگزاری انتخاباتی سالم گزارش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: یقین داریم که در صورت اعلام گزارش تخلفات، گام های اساسی از سوی مجریان و ناظران انتخابات در این راستا برداشته خواهد شد.

یوسفی گفت: به منابع چهار گانه تایید صلاحیت ها اعتقاد داریم؛ هر رد صلاحیتی نشان دهنده این نیست که فرد،اصلاح طلب بوده چراکه ممکن می باشد عده ای واجد برخی شرایط برای کاندیدا شدن از جمله شرط تحصیلات نباشند.

وی در ادامه سخنان خود، احزاب را یکی از بهترین راهکارها برای رسیدن به مردم سالاری خواند و گفت: در حال حاضر، ۲۱ حزب در قالب جبهه شورای هماهنگی اصلاحات فعالیت می کنند و کمیته انتخابات اصلاح طلبان برای توسعه برنامه ریزی کرده می باشد.

یوسفی با بیان اینکه در زمان مناسب، لیستی واحد از کاندیداهایمان ارائه خواهیم داد، گفت: جبهه اصلاحات از افراد معتقد به نظام جمهوری اسلامی و متعهد به آرمان های حضرت امام و علاقمند به نظام و اسلام تشکیل شده می باشد.

وی اظهار کرد: اصلاح طلبان براساس منویات مقام معظم رهبری، آمریکا را دشمن می دانند و همانگونه که پیامبراکرم (ص) گفت و گو را مقدم بر جنگ می دانستند؛ اصلاح طلبان نیز تلاش می کنند به برکت آرامش حاکم بر کشور، به سمت موفقیت، بهبود و بهروزی گام بردارند.

وی با اشاره به مزین شدن امسال به اسم کوچک همدلی و همزبانی از سوی مقام معظم رهبری تصریح کرد: عصاره این همدلی و همزبانی بین دولت و ملت، مجلس می باشد و تلاش می کنیم تا لیستی واحد برای انتخابات تهیه شود و همه کسانی که با تفکر اصلاح طلبی هستند، به یک لیست واحد رای بدهند تا وضعیت کشور با سرعت بیشتری، بهبود یابد.

رییس کمیته انتخابات شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گیلان نقش رسانه ها را در ارائه آگاهی به جامعه تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: می کوشیم به شعارهایی که داده می شود، عمل کنیم.

(۰)(۰)

نوشته اصلاح طلبان گیلان لیست واحد می دهند/راهبرد انتخاباتی اصلاح طلبان،مشارکت حداکثری مردم می باشد اولین بار در پایگاه تفریحی گیل مشاهده پدیدار شد.

اصلاح طلبان گیلان لیست واحد می دهند/راهبرد انتخاباتی اصلاح طلبان،مشارکت حداکثری مردم می باشد

تهیه و گردآوری:پورتال ۱

لطفا نظرات خود را درباره اصلاح طلبان گیلان لیست واحد می دهند/راهبرد انتخاباتی اصلاح طلبان،مشارکت حداکثری مردم می باشد با ما در میان بگذارید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا