اردوغان خواستار تسریع عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا شد

اردوغان خواستار تسریع عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا شد

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه اردوغان خواستار تسریع عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا شد را ببینید.

پورتال یک آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اردوغان خواستار تسریع عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا شد
رییس‌جمهور ترکیه خواستار آن شد که فرایند عضویت کشورش در اتحادیه اروپا تصریح کرد.
ایسنا:  رجب طیب اردوغان، رییس‌جمهور ترکیه اعلام کرد، علاوه بر آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، از فرانسه، انگلیس و اسپانیا خواسته از عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا حمایت کنند و به آن سرعت ببخشند.

مرکل روز یک‌شنبه وارد استانبول شد تا در مورد طرح اتحادیه اروپا برای حل بحران پناهجویی با مقامات ترکیه دیدار کند. هر دو کشور وعده داده‌اند که برای حل این بحران از نزدیک همکاری کنند. مرکل علاوه بر این وعده داده تا از امکان سفر شهروندان ترکیه به آلمان بدون نیاز به ویزا و همچنین از عضویت این کشور در اتحادیه اروپا حمایت کند.

با این حال اختلاف نظر بین دو کشور هنوز وجود دارد. به گزارش بی‌بی‌سی، درباره مبلغی که ترکیه باید برای تقویت مرزبانی خود دریافت کند اختلاف نظر وجود دارد.

امروز احمد داود اوغلو، نخست وزیر ترکیه نیز پس از گفتگو با آنگلا مرکل گفت ترکیه و اتحادیه اروپا برای حل بحران پناهجویی به توافق‌هایی رسیده‌اند، هر چند هنوز باید درباره مسائلی بحث و مذاکره کرد.

دولت‌های اروپایی سه روز پیش توافقی را امضا کردند که هم موج ورود مهاجران به اروپا را سبک‌تر می‌کند و هم ممکن هست ترکیه را یک گام به پیوستن به اتحادیه اروپا نزدیک‌تر کند.

رهبران اتحادیه اروپا موافقت کرده‌اند که ویزای شنگن را زودتر از موعد مقرر قبلی در اختیار آن دسته از شهروندان ترکیه بگذارند که خواهان سفر به اتحادیه اروپا هستند و در عین حال مذاکرات با ترکیه را برای پیوستن به اروپا از سر بگیرند.

منتقدان حزب حاکم عدالت و توسعه می‌گویند او از تفاهم اتحادیه اروپا و ترکیه، در انتخابات پارلمانی ترکیه که کمتر از دو هفته دیگر برگزار می‌شود بهره‌برداری تبلیغاتی خواهد کرد.

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ – ۱۱:۱۹

اردوغان خواستار تسریع عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا شد

منبع : پورتال پورتال یک

لطفا نظر خود را درباره اردوغان خواستار تسریع عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا شد با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا