اجرای بسته جدید اقتصادی از آغاز برجام تا رفع تحریم

اجرای بسته جدید اقتصادی از آغاز برجام تا رفع تحریم

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه اجرای بسته جدید اقتصادی از آغاز برجام تا رفع تحریم را ببینید.

پورتال یک آرشیو وب فارسی:پایگاه سرگرمی آفتاب: اجرای بسته جدید اقتصادی از آغاز برجام تا رفع تحریم
نشست سرگرمی سه قطب اقتصادی دولت به منظور ارائه توضیحات کاملی در رابطه با بسته جدید اقتصادی تدوین شده برای خروج از رکود و حرکت به سمت رونق اقتصادی آغاز شد.
آفتاب : هفته گذشته رییس جمهور در گفت‌وگوی تلویزیونی خود با مردم از تدوین بسته‌ای ویژه برای تحول در اقتصاد کشور خبر داد. برنامه کوتاه مدتی که برای پنج ماه باقیمانده سال طراحی شده و کلیات آن پیش تر توسط روحانی مطرح شد.

به گزارش آفتاب، در نشست پیش رو، محمد باقر نوبخت- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، علی طیب نیا-وزیر امور اقتصادی و دارایی- و همچنین ولی الله سیف-رییس کل بانک مرکزی – به عنوان سه مقام ارشد اقتصادی دولت به تببین ابعاد این بسته خواهند پرداخت.

بر اساس آنچه پیش‌تر عنوان شده به نظر می‌رسد محور مباحث مطرح شده، مسایل بانکی و برنامه‌های ویژه برای جهت‌گیری شبکه بانکی به سمت تولید خواهد بود. در عین حال که برنامه‌هایی برای ارتقای بازار سرمایه، روابط اقتصادی بین‌الملل و سرمایه‌گذاری خارجی می‌تواند محور اظهارت امروز باشد.

به گزارش آفتاب، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در این نشست با اعلام این‌که بسته جدید اقتصادی دولت با هدف اجرای سیاست افزایش رشد اقتصادی همراه با مهار تورم اجرا خواهد شد، گفت: این سیاست در یک دوره شش ماهه از برجام تا رفع تحریم‌ها اجرایی می‌شود.

وی با ارائه بیشتر در توضیحات بیشتر گفت: گرچه در ابتدای دولت توانستیم در شرایطی که در تحریم به سر می‌بردیم با تدوین بسته‌های سیاستی رشد اقتصادی منفی را به سمت مثبت و تورم فزاینده را در روند کاهشی قرار دهیم اما به هرحال کاهش قیمت نفت از سال گذشته موجب تاثیر‌گذاری در اقتصاد بین‌الملل و اقتصاد ما شده و شرایط را به سمتی پیش برد که باید بسته سیاستی دیگری را تدوین می‌کردیم تا بتوان دوره بین آغاز اجرایی شدن برجام تا رفع تحریم‌ها را به پایان برسانیم.

براساس گزارش ایسنا، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی با اشاره به ابعاد مختلف بسته جدید اقتصادی دولت مبنی بر دوره، مبانی نظری، چارچوب نظری و همچنین ظرفیت قانونی و اجرای آن در دستگاه‌ها گفت: این بسته در یک دوره شش ماهه از آغاز برجام تا رفع تحریم‌ها اجرایی می‌شود که بتوانیم در دوره‌ای که دوره انتظار پساتحریم می باشد، شرایط را به نحو مطلوبی پیش ببریم.

نوبخت همچنین گفت که چارچوب کلی بسته جدید سیاستی، اقتصاد مقاومتی بوده و به دنبال تجهیز منابع برای افزایش تولید داخلی و همچنین صادرات هستیم.

به گفته وی ظرفیت قانونی اجرای این بسته قانون بودجه، قانون رفع موانع تولید و همچنین قانون برنامه پنجم توسعه خواهد بود.

نوبخت گفت که وزارت امور اقتصاد و دارایی، بانک مرکزی و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دستگاه‌هایی هستند که بسته جدید اقتصادی دولت را به منظور تحریک هدفمند تقاضا و رونق تولید اجرایی خواهند کرد.

ادامه دارد…

تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ – ۱۴:۴۲

اجرای بسته جدید اقتصادی از آغاز برجام تا رفع تحریم

منبع : وبسایت پورتال یک

لطفا نظر خود را درباره اجرای بسته جدید اقتصادی از آغاز برجام تا رفع تحریم با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا