آشپزخانه فنگ شویی، بگذار انرژی جاری شود

سلامت

آشپزخانه فنگ شویی، بگذار انرژی جاری شود

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آشپزخانه فنگ شویی، بگذار انرژی جاری شود را ببینید.

هنگام ایجاد طراحی آشپزخانه فنگ شویی، اطمینان حاصل کنید که عناصر آتش و آب (اجاق گاز و سینک ظرفشویی) با هم برخورد نمی‌کنند. اگر سینک و اجاق گاز مستقیماً روبرو یا مستقیماً در کنار یکدیگر نباشند، می‌توان این کار را انجام داد.

هنگام برنامه ریزی برای چیدمان آشپزخانه فنگ شویی، به جای اینکه به چیدمان مستطیلی اکتفا کنید، از شکل گرد خودداری کنید.

  • ناهار خوری، اتاق نشیمن و آشپزخانه همه باید در یک سطح باشند.
  • اگر قسمت لباسشویی شما در کنار یا داخل آشپزخانه است، لباس‌های کثیف خود را روی هم نچینید.
  • آشپزخانه شما نمی‌تواند رو به توالت یا زیر دستشویی طبقه بالا باشد، زیرا زباله و آب با Qi تداخل دارند.

نکات رنگ فنگ شویی

هیچ پالت رنگ خاصی وجود ندارد که بتوان آن را متناسب با محیط فنگ شویی توصیف کرد. بنابراین، به اولویت بستگی دارد. هدف باید چیزی باشد که شما را به سمت خود بکشاند و در عین حال که با عناصر فنگ شویی مطابقت دارد، هاله‌ای از راحتی ایجاد کند.

آشپزخانه فنگ شویی

قوانین مکان و مکان آشپزخانه فنگ شویی

بنابراین، آشپزخانه و چیدمان وسایل توسط اصل گرم در مقابل سرد، آتش در مقابل آب، دیکته می‌شود. برخی از اصول و قوانین فنگ شویی مکان و مکان آشپزخانه، پالت رنگ و طراحی داخلی را تعیین می‌کنند.

آشپزخانه نمی‌تواند در مرکز خانه باشد

آشپزخانه قلب یک خانه است. با این حال، آن نیز پر از آتش است، بنابراین نماد “حمله آتش به قلب” است. این می‌تواند با شانس افراد در خانه تداخل داشته باشد و باعث مشکلات سلامتی و بی ثباتی شود. عاقلانه است که هنگام قرار دادن آشپزخانه خود جهت خانه فنگ شویی را در نظر بگیرید.

آشپزخانه فنگ شویی

آشپزخانه بهتر است که جلوی در نباشد

چینی‌های باستان آشپزخانه را منبع ثروت می‌دانستند، زیرا در آنجا غذا تولید می‌شود. ثروت یک خانواده یک مسئله شخصی است و آشپزخانه باید در قسمت پشتی قرار گیرد تا ثروت یک خانه در معرض دید قرار نگیرد. در غیر این صورت نشت می‌کرد.

سرویس بهداشتی نباید رو به فضای آشپزخانه باشد

اول از همه، عقل سلیم باید غالب باشد. دستشویی ها، صرف نظر از اینکه چقدر تمیز هستند، با فضای آشپزخانه هماهنگ نیستند، و در فنگ شویی، چنین ترتیبی باعث ایجاد تضاد در انرژی می‌شود.

سرویس بهداشتی یک عنصر آب است در حالی که آشپزخانه یک عنصر آتش است که باعث اختلالات زیادی در زندگی می‌شود.

آشپزخانه فنگ شویی

رنگ‌هایی که مناسب فنگ شویی هستند!

نارنجی یا قرمز برای انرژی

رنگ نارنجی و قرمز اغلب با شادی، غذا و جشن همراه است. اگر در خانه شما یک سرآشپز نوظهور وجود دارد، فضای نارنجی برای آن‌ها رضایت بخش‌تر خواهد بود. با این حال، بیش از حد این رنگ‌ها باعث تحریک پرخوری می‌شود که منفی است. به طور کلی، رنگ‌های محرک در دوز‌های کم بهترین عملکرد را دارند.

 

آشپزخانه فنگ شویی

آبی برای تعارف

رنگ آبی رنگ‌های نارنجی و قرمز را تحسین می‌کند، اما تمایل به مقابله با افراد دارد. از آنجایی که رنگ آبی در طبیعت نادر است، دارای اثر سرکوب کننده اشتها است. این باعث می‌شود که اکولایزر عالی با نارنجی باشد و انرژی را متعادل کند.

با این وجود، اگر بیش از حد از رنگ آبی استفاده کنید، اغلب جذابیت غذا را کاهش می‌دهد، که می‌تواند بسیار دلسرد کننده باشد، به خصوص اگر عاشق آشپزی برای عزیزان خود هستید.

آشپزخانه فنگ شویی

رنگ‌های زمینی را جایگزین مشکی کنید

وقتی صحبت از رنگ‌های آشپزخانه فنگ شویی به میان می‌آید، معمولاً از مشکی اجتناب می‌شود، زیرا افسرده کننده تلقی می‌شود و از نظر بصری فضای شما را کوچک می‌کند.

آشپزخانه‌های مدرن به رنگ‌ سفید و مشکی هستند و راهنمایی‌های فنگ شویی از تضاد‌های فاحش می‌گویند.

حتی اگر رنگ مشکی دراماتیک است، اغلب وقتی با آشپزخانه همراه می‌شود احساس سردی و انزوا می‌کند.

با این حال، بیشتر آشپزخانه‌های مدرن به رنگ‌های سفید و مشکی هستند و راهنمایی‌های فنگ شویی که تضاد‌های فاحش را نشان می‌دهند باید به رنگ قرمز برجسته شوند.

در صورت امکان از چنین رنگ‌هایی به طور کلی اجتناب کنید و به رنگ‌های خاکی مانند زیتونی یا خرمایی بسنده کنید. این باعث می‌شود فضا گرم و دوستانه‌تر شود.

آشپزخانه فنگ شویی

رنگ زرد طلایی یا ملایم را امتحان کنید

به غیر از رنگ‌های خاکی، رنگ‌های زرد و طلایی کم‌رنگ رنگ‌های پیوند و جمع‌آوری هستند که آن‌ها را برای فضای آشپزخانه فنگ شویی عالی می‌کند. آن‌ها آسایش و احساس آرامش، همراه با امنیت، امنیت و شادی را برمی انگیزند.

آشپزخانه فنگ شویی

نکات تمیز کردن و نگهداری در فنگ شویی

این‌ها جنبه‌های ضروری هستند که تأثیر قابل توجهی بر فنگ شویی شما دارند:

  • از انباشتن ظروف کثیف خودداری کنید.
  • در‌ها و کشو‌های انباری خود را همیشه ببندید.
  • از آویزان کردن حوله‌ها از دسته‌های فر خودداری کنید.
  • جارو‌ها و جارو‌های خود را در کمد نگه دارید. از کنار گذاشتن آن‌ها خودداری کنید.
  • چاقو‌ها و اشیای تیز خود را به نمایش نگذارید. در عوض، چاقوهایتان را برای فنگ شویی خوب کنار بگذارید.
  • چاقو‌ها و سایر اشیاء برنده خود را از دید دور نگه دارید. اگرچه نوار‌های مغناطیسی و بلوک‌های قصابی جذاب و راحت هستند، نگهداری چاقو‌ها در کنار فنگ شویی خوب است و به طور قابل توجهی ایمن‌تر است.
  • تمام ظروف قدیمی، فرسوده یا شکسته خود را تعویض کنید. هر چیزی که فرورفته، شکسته، خم شده یا دارای قطعات گم شده است باید بیرون پرتاب شود.
  • در محیط فنگ شویی، همه چیز باید مرتب و در بهترین شرایط کاری باشد.

آشپزخانه فنگ شویی

یک عنصر چوب را انتخاب کنید

ما در مورد اینکه چگونه فضای شما آتش، آب و عناصر فلزی را با هم ترکیب می‌کند صحبت کرده ایم، اما باید مطمئن شوید که چوب نشان داده شده است. دستیابی به این کار سخت نیست و می‌تواند به سادگی کنار گذاشتن تخته خردکن چوبی یا گیاه گلدانی شما باشد.


بیشتر بخوانید: فنگ شویی اتاق نوزاد، جهت خواب بهتر


از فضا‌های بزرگ برای غذاخوری استفاده کنید

وقتی صحبت از طراحی داخلی فنگ شویی به میان می‌آید، اگر فضای ناهارخوری در داخل آشپزخانه باشد تا زمانی که بتوان عملکرد هر دو فضا را از هم جدا کرد، انرژی بهتر جریان می‌یابد.

آشپزخانه فنگ شویی

از قرار دادن قابلمه و ماهیتابه روی دیوار خودداری کنید

اگر صادق باشیم، بسیاری از ما دوست داریم قابلمه و ماهیتابه خود را به دیوار یا از سقف آویزان کنیم. حتی اگر گلدان‌های مسی چی مثبت را جذب می‌کنند، از نظر بصری جذاب هستند و هاله‌ای از اصالت ایجاد می‌کنند، اما فنگ شویی خوبی در نظر گرفته نمی‌شوند.


بیشتر بخوانید: دکوراسیون اتاق کار، فنگ شویی را به خانه بیاورید!


این به این دلیل است که اقلام سنگین اغلب باعث می‌شوند که ما احساس ناامنی کنیم.
بنابراین، قابلمه‌ها، تابه‌ها و دیگر وسایل سنگین آشپزخانه خود را در کمد‌ها و کمد‌های انباری نگهداری کنید.

آشپزخانه فنگ شویی

آشپزخانه را همیشه تمیز نگه دارید

احتمالاً متوجه شده اید که نظافت یکی از جنبه‌های مهم فنگ شویی است. با این حال، این فراتر از پاک کردن معمولی کانتر‌ها و شستن ظروف است.

کمد‌ها و کشو‌ها را به طور منظم از داخل و خارج تمیز کنید و از شر محتویات غیر ضروری خلاص شوید. دیوار‌ها و میز‌های خود را مرتباً تمیز کنید و پاشش‌های پشتی را پاک کنید. لوازم خود را اغلب تمیز کنید. علاوه بر این، مرتباً کف را جارو و تمیز کنید.

آشپزخانه فنگ شویی

آینه‌ی روی دیوار

آویزان کردن آینه‌ای که نور و گرمای اجاق گاز را منعکس می‌کند فنگ شویی خوبی است. همچنین نصب آینه پشت اجاق گاز، سرآشپز را در موقعیت فرماندهی قرار می‌دهد. این بدان معنی است که آن‌ها می‌توانند آنچه را که پشت سرشان اتفاق می‌افتد ببینند، حتی اگر پشتشان به سمت اتاق باشد.

آشپزخانه فنگ شویی

بازی با نورپردازی در فنگ شویی

اگر با فضا‌های کوچکتر کار می‌کنید، سرمایه گذاری روی نور مناسب ضروری است. از نور فلورسنت خودداری کنید و به جای آن، گزینه‌های روشنایی LED را امتحان کنید. به تغییر انرژی مرتبط با هر یک به شدت توجه کنید.

در فنگ شویی آشپزخانه برای افزایش انرژی، نورپردازی خود را لایه بندی کنید.

برای افزایش کیفیت انرژی، سعی کنید نورپردازی خود را لایه بندی کنید. به عنوان مثال، نور طبیعی را به حداکثر برسانید و سپس از یک آینه برای گسترش چشم انداز فضایی استفاده کنید.

اگر به اندازه کافی خوش شانس نیستید که گزینه‌های نور طبیعی را داشته باشید، نصب یک نورگیر ایده خوبی خواهد بود.

 

آشپزخانه فنگ شویی

به اجاق گاز احترام بگذارید

اجاق گاز قلب آشپزخانه شماست و فنگ شویی دیکته می‌کند که باید با احترام با آن رفتار کرد. بنابراین، مطمئن شوید که به درستی کار می‌کند و اغلب آن را تمیز کنید. جایگزین کردن مشعل‌های خود فرصت‌های جدیدی را در زندگی شما ایجاد می‌کند و در عین حال تمیز نگه داشتن آن نشان می‌دهد که به ثروت خود احترام می‌گذارید.

استفاده نکردن از اجاق گاز به این معنی است که ثروت شما مشتعل نمی‌شود و در نتیجه باعث سکون می‌شود.

استفاده نکردن از اجاق گاز به این معنی است که ثروت شما مشتعل نمی‌شود و در نتیجه باعث سکون می‌شود.

همچنین، چرخاندن مشعل‌های خود راه درستی برای توزیع یکنواخت انرژی در اطراف اتاق و ترسیم چی مثبت است.


بیشتر بخوانید: درمان ناباروری با فنگ شویی، ممکن است؟


مقداری میوه چطور؟

اگر به دنبال ترکیب رنگ در فضای خود هستید، تهیه یک کاسه میوه برای میز یک درمان عالی فنگ شویی است. این میوه به غیر از تامین مواد مغذی لازم برای شما و عزیزانتان، نمایانگر ثروت و سلامتی است.

آشپزخانه فنگ شویی، بگذار انرژی جاری شود

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره آشپزخانه فنگ شویی، بگذار انرژی جاری شود با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه

۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه ۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه را ببینید. کار کردن از خانه، در تمام روز و هر روز، ممکن است برای برخی‌ها ترسناک به نظر برسد. اما ایده‌ی اینکه بتوانید از هر …

سلامت
با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید

با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید را ببینید. زمانی که به نوش جان کردن مرغ خوش‌مزه فکر می کنید، به احتمال زیاد سینه، ران، بال و یا پاها را تجسم می کنید، …

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا