آشنایی با کوهستان آلپ در فرانسه

مطالب جدید

آشنایی با کوهستان آلپ در فرانسه

Snowshoeing-in-the-Winter

وقتی صحبت از سفر به فرانسه می‌شود ناخودآگاه به پاریس و جاذبه‌های بی‌نظیر آن فکر می‌کنیم اما اگر شما جزو آن دسته از گردشگرانی هستید که عاشق طبیعت‌اند و می‎خواهید طبیعت فرانسه را تجربه کنید پس باید سری به کوهستان آلپ بزنید.

بدون شک شما هم عقیده دارید که آب و هوا و وضعیت محیطی، می تواند تعطیلات شما را خوب و یا بد کند. در این جا چند توصیه به شما ارائه داده ایم که با دقت بر روی آن ها، می توانید در هر فصلی که دوست دارید به کوهستان آلپ سفر کنید و در هر حالت، خاطره ی زیبایی برای خود و خانوداه یتان بسازید.

۱. بهار

بهار

برف های زمستانی در حوالی ماه آپریل شروع به ذوب شدن می کنند.‌ این اتفاق از ارتفاعات کم آغاز شده و رفته رفته تا ارتفاع حدود ۳۰۰۰ متر در ماه جون می رسد. در حقیقت آخرین بارش برف، تقریباً در پایان آپریل اتفاق می افتد که می تواند شما را غافلگیر کند، حتی در ارتفاعات کم در ماه می. این یک زمان تماشایی در سال است که در آن اولین گل ها در می آیند، حیواناتی که در خواب زمستانی بودند بیدار می شوند و رودخانه هایی با آب های خروشان و زلال، جاری می شوند. این زمان، شرایطی ایده آل برای قدم زدن، دوچرخه سواری، کوهنوردی است. در این زمان، علاقه مندان به گل، طبیعت، صخره نوردان و دیگر علاقه مندان به ورزش های زمستانی می توانند به این قسمت ی زیبا سفر کنند. بهترین زمان با حداکثر جاذبه برای این گونه فعالیت ها، نزدیک جوئن است. هوا تا حدودی گرم است اما نه زیاد گرم و برف کافی برای آب رودخانه ها و روییدن گل ها ذوب شده است. ماه جوئن همین طور بهترین ماه برای دوچرخه سواری در ارتفاعات برای علاقه مندان به این ورزش است. در کوه های بلند، بیشتر پناهگاه ها که در زمستان بسته بودند، در اواسط جون باز می شوند و اقامت کوهنوردان را ممکن می سازند.

۲. تابستان

تابستان

به محض این که تابستان فرا می رسد، هوا تا حدی پایدارتر می شود. به خصوص در جنوب کوهستان آلپ که در این زمان، با طلوع خورشیدی زیباتر مواجه هستیم. به هرحال،‌ گرما همچنین باعث تولید رعد و برق های عظیم در کوهستان می شود و می توانید بیشتر بعد از ظهرهای تابستان را به تماشای رعد و برق های ایجاد شده در کوهستان بپردازید.
قسمت جنوبی کوهستان آلپ فرانسه و اطراف آن، آب و هوایی آفتابی دارد به طوری که دارای آب و هوایی مدیترانه ای و ۳۰۰ روز طلوع آفتاب در هر سال است. هر چه بیشتر به سمت شمال حرکت می کنید، هوا غیر قابل پیش بینی تر می شود. روزهای گرم آفتابی برای هر نوع فعالیتی عالی است. فعالیت هایی مثل صخره نوردی، دره نوردی، کوهنوردی، بالا رفتن از درخت ها، پیاده روی، پرواز با پاراگلایدر، قایقرانی، شنا در دریاچه ها، دوچرخه سواری و خیلی از ورزش های هیجان انگیز دیگر، در این قسمت قابل انجام است و حتما با انجام دادن آن ها، لذت خواهید برد.
برف ذوب شده در طول تابستان، به تدریج جاری خواهد شد‌، آب های زلال را به وجود خواهد آورد و در دره ها جاری می شوند. فراموش نکنید که این وضعیت در زمانی که میزان برف زیادتری آب شده است، بسیار خطرناک است.

۳. پاییز

پاییز

تابستان رو به پایان است، رعد و برق ها تا حدودی کم تر می شوند. همچنان هوا تا حدودی گرم است و در بعد از ظهرها، تا اندازه ای هوا خنک تر می شود. در این زمان، کاروان ها نیاز به پوشیدن لباس گرم دارند. ماه های سپتامبر و اکتبر برای پیاده روی، صخره نوردی، کوهنوردی و دوچرخه سواری عالی است. زمانی که اکتبر رو به پایان است، هوا به طور محسوسی خنک تر می شود و در نوامبر، اولین بارش های برف اتفاق می افتد. در این هنگام، زمان این می رسد که دوباره به ورزش های زمستانی فکر کنید. سرگرمی شاخص فرانسوی، پیدا کردن قارچ است که در اوایل اکتبر اتفاق می افتد. همچنین زمانی در سال برای برگ های پاییزی این کار مجددا انجام می شود. آفتاب در پاییز بدون وجود هیچ گونه مه و حرارت تابستانی، تماشایی است. تنها آسمان بی نهایت آبی و خورشید پاییز، برای شما کافی است که خاطره ای زیبا از این قسمت را به یاد داشته باشید. برای عکاسان این وضعیت بسیار ایده آل است. پاییز زمان مناسبی برای تماشا کوهستان آلپ و رسیدن به آرامش است. شکار یک ورزش شاخص در آلپ است و فصل مخصوص آن پاییز است. پس اگر در این زمان از سال به تماشا آلپ می روید، برای این که به شما تذکر ندهند، حواس تان به آدم هایی که ژاکت نارنجی فلورسنت، پوشیده اند باشد.

۴. زمستان

زمستان

بارش برف در نوامبر و دسامبر در ارتفاعات بالاتر آغاز می شود و تا اواسط دسامبر زمانی که استراحتگاه های اسکی باز می شود، ادامه دارد. این اتفاق، به طور طبیعی در زمستان رخ می دهد. به طور معمول، بهترین تراکم برف در ژانویه و زمانی که دما سردتر است و روزها کوتاه تر می شود، وجود دارد. پوشش برف معمولا در تمام ارتفاعات خوب است بنابراین ورزش های سطح پایین تر، در این موقعیت ها بسیار خوب انجام می شود. یک اتفاق تاریخی مهم درباره ی زمان برنامه ریزی تعطیلات زمستانی، تعطیلات مدارس فرانسوی است. آن ها یک ماه تمام از ۷ فوریه تا ۷ مارچ، تعطیلات دارند. این زمانی است که فرانسوی ها آن را برای اسکی انتخاب می کنند و این زمان شلوغ ترین زمان برای اردوگاه ها، پیست ها، جاده ها و… است. مارچ معمولا به خاطر برف پایدار و روزهای آفتابی، زمان خوبی برای اسکی است. در پایان ماه مارچ، روزها گرم تر می شوند و در ارتفاعات پایین تر و سمت جنوب، برف تا حدودی نرم و به شکل بهار خواهد شد، به شکلی که در بهار ذوب می شوند. بیشتر اردوگاه ها از اوایل مارچ تا آواخر آپریل بسته هستند.

The post آشنایی با کوهستان آلپ در فرانسه appeared first on آلامتو.

آشنایی با کوهستان آلپ در فرانسه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا