کیک هندوانه، دسری زیبا و خوشمزه مخصوص شب یلدا

مطالب جدید

کیک هندوانه، دسری زیبا و خوشمزه مخصوص شب یلدا

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه کیک هندوانه، دسری زیبا و خوشمزه مخصوص شب یلدا را ببینید.

واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه سرگرمی آفتاب: کیک هندوانه، دسری زیبا و خوشمزه مخصوص شب یلدا
با صرف اندکی زمان و حوصله می‌توانید خوراکی بسیار لذت بخش و متفاوت برای تزئین سفره یلدا آماده و اطرافیان خود را غافلگیر کنید.
آفتاب‌‌نیوز :

کیک هندوانه دسری لذیذ و خوش طعم در فصل تابستان است، اما در آخرین شب پاییز که به شب یلدا معروف است، می‌توانید با تهیه این کیک خوشمزه که تهیه آن آسان است جلوه‌ای زیبا و متفاوت به شب یلدا و جمع دورهمی دوستان و اقوام دهید.

مواد لازم برای تهیه کیک هندوانه

برای تهیه این کیک خوش طعم به مواد اولیه زیر نیاز دارید:
هندوانه یک عدد، خامه زده شده و سفت، انواع میوه‌های تازه فصل که به دلخواه می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید ازجمله کیوی، موز، توت فرنگی، بلوبری، پرتقال، نارنگی، تکه‌های آناناس، سیب، مقداری دانه آجیل پرک شده، چون بادام درختی و مقداری چیپس شکلات که برای تزیین روی کیک می‌توانید استفاده کنید.

ابتدا گوشت هندوانه را از پوست خارجی آن جدا کنید تا به شکل استوانه تبدیل شود، برای این کار می‌توانید از قالب‌های دایره‌ای مخصوص برش هندوانه استفاده کنید. 


می‌توانید کیک هندوانه را به شکل قالبی یا لایه لایه تهیه کنید و درمیان هر دو لایه هندوانه از مخلوط خانه ومیوه‌های فصلی استفاده کنید.

میوه‌ها را شسته، به تکه‌های کوچک تقسیم کنید و درفضای خنک قرار دهید تا تازه بماند.

روی تمامی بخش‌ها خارجی هندوانه را با لایه‌ای از خامه پوشش دهید و با ابزار مخصوص شیرینی پزی سطح آن را صاف کنید. سپس تکه‌های آجیل (انتخاب آجیل به دلخواه است) را درکناره بدنه آن به روی خامه‌ها قرار دهید و درنهایت از تکه‌های میوه تازه فصلی برای تزیین روی کیک استفاده کنید.
پس از اتمام کیک آن را درون یخچال قرار دهید تا سفت شود و در زمان مناسب آن را با استفاده از چاقوی تیز برش داده به همراه اقوام و دوستان در ضیافت شب یلدا نوش جان کنید.

در زمان تهیه کیک هندوانه و ترکیب مورد استفاده از میوه و تکه‌های آجیل توجه کافی به رژیم خوراکی اطرافیان به ویژه حساسیت غذایی افراد داشته باشید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

۳۰ آذر ۱۳۹۷ – ۱۲:۵۴

کیک هندوانه، دسری زیبا و خوشمزه مخصوص شب یلدا

منبع : سایت واضح

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا