کمک به افزایش طول عمر با کنار گذاشتن این روش ها

اخبار

کمک به افزایش طول عمر با کنار گذاشتن این روش ها

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه کمک به افزایش طول عمر با کنار گذاشتن این روش ها را ببینید.

+9+

برای افزایش طول عمر از چه روش هایی باید استفاده کنیم و چه نکاتی را باید مدنظر بگیریم تا بتوانیم عمری سالم داشته باشیم آیا می دانستید نشستن طولانی مدت روی صندلی می تواند عوارض جبران ناپذیری روی سلامتی ما بگذارد

 نشستن طولانی مدت خطر بروز بیماری‌های قلبی,عروقی, افسردگی و انواع خاصی از سرطان‌ها را در افراد افزایش می‌دهد. هنگامی که انسان در یک نقطه زمان طولانی را نشسته باشد باعث آسیب جدی به ستون فقرات و پاها می‌شود.

طی یک پژوهش که بر روی ۱۷ هزار نفر از مردان کانادا انجام شد محققان به این نتیجه رسیدند که افرادی که به مدت زیاد بر روی صندلی می‌نیشنند، از عمر کوتاه‌تری برخوردارند.

همچنین زنانی که از کفش‌های نامتعارف و کیف سنگین استفاده می‌کنند به مرور زمان دچار حساسیت‌های پوستی، التهاب تاندون و … می شوند همچنین افرادی که از کوله‌های پشتی سنگین استفاده می‌کنند باید هر دو بند را بر روی شانه‌ها بیاندازند تا از کج شدگی خطر افقی شانه پیشگیری شود.اگر کفش مورد استفاده مناسب نباشد منجر به تخریب ستون فقرات، بیماری‌های مچ‌پا، انحطاط سریع مفاصل پا و ایجاد میخچه می‌شود.

مرکز مراقبت‌های بهداشتی کانادا می‌گوید، افرادی که بیش از حد متعارف زمان خود را صرف کار با گوشی‌های هوشمند و یا کامپیوتر می‌کنند دچار مشکلات آرتروز گردن، قوز و فشار عضلانی و همچنین اعصاب باریکش می‌شوند.

بنابر گفته بنیاد ملی خواب آمریکا، افراد باید بین ۷ تا ۹ ساعت در شب استراحت کافی داشته باشند زیرا سبب رشد سلول‌های عصبی مغز و کاهش تنش‌های روز قبل افراد است و کم‌خوابی می‌تواند باعث بروز بیماری‌های چاقی، قلبی و حتی افسردگی در آینده شود.

چرت زدن در هنگام ظهر می‌تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت و راندمان کاری افراد را بالا ببرد ولی باید توجه داشت که این خواب بیش از یک ساعت طول نکشد زیرا تا ۳۴ درصد خطر مرگ و میر را افزایش می‌دهد.

براساس مطالعات دانشگاه‌ هاروارد، مصرف روزانه نوشابه‌های گازدار و رژیم‌های غذایی که این نوع نوشیدنی در آن مصرف می‌شود ناسالم است و خطر بیماری‌های ریوی، انسداد روده و اختلال مزمن (COPD) را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/

کمک به افزایش طول عمر با کنار گذاشتن این روش ها

منبع : سایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره کمک به افزایش طول عمر با کنار گذاشتن این روش ها با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] كشف انواع كالاي قاچاق در خرم بيد فارس حمله خمپاره ای تکفیریها به سفارت …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] تقویت هوش بچه ها با ایجاد این زمینه ها کج خلقی با خوابیدن روی پهلوی چپ

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا