کاهش دمای هوا در نوار شمالی کشور از فردا

مطالب جدید



پورتال یک:مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از خیزش گرد و خاک طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور خبر داد و گفت: دمای هوا از روز جمعه در نوار شمالی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز بین پنج تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.

به گزارش پورتال یک به نقل از ایسنا ،صادق ضیائیان با اشاره به آخرین نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، گفت: امروز بعدازظهر (پنجشنبه ۵ تیر) در جنوب سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین از بعد از ظهر جمعه (۶تیر) تا روز دوشنبه (۹تیر) در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، برخی نقاط استان‌های ساحلی دریای خزر بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از بعدازظهر روز شنبه ( ۷تیر) و طی روز یکشنبه (۸تیر) در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد. این وضعیت از اواخر زمان یکشنبه (۸تیر) و روز دوشنبه (۹تیر) برای خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان با بیان اینکه دمای هوا از روز جمعه در نوار شمالی کشور و دامنه‌های جنوبی البرز بین ۵ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یاد، اظهار کرد: شایان ذکر است طی پنج روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید بوده و در برخی مناطق شرق و جنوب شرق بویژه قسمت زابل، موجب خیزش گرد و خاک خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید کرد: روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۵ و ۶تیر) خلیج فارس و از بعدازظهر پنجشنبه تا شنبه( ۷تیر) دریای خزر مواج است.

وی در خاتمه درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت‌: آسمان تهران فردا (جمعه ۶ تیر) صاف گاهی با وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتی‌گراد و طی روز شنبه (۷تیر) صاف گاهی وزش باد و در بعد از ظهر نیمه ابری با حداقل و حداکثر دمای ۲۰ و ۳۳ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.



لینک منبع

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا