چگونه بعد از جراحی لاغری، پوست را سفت کنیم؟

سلامت

چگونه بعد از جراحی لاغری، پوست را سفت کنیم؟

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه چگونه بعد از جراحی لاغری، پوست را سفت کنیم؟ را ببینید.

چگونه بعد از جراحی لاغری، پوست را سفت کنیم؟ یکی از عوارض و مشکلاتی که افراد بعد از عمل جراحی لاغری با آن روبه‌رو می‌شوند، افتادگی پوست است. مطمئنا این موضوع بر زیبایی ظاهر تاثیر می‌گذارد و باعث ناراحتی افراد می‌شود. برای سفت کردن پوست بعد از لاغری چه کارهایی می‌توان انجام داد؟ راه‌های مختلفی برای جلوگیری از این مشکل وجود دارد. در این مقاله شما را با راهکارهای مفید و اثربخش برای سفت کردن پوست بعد از لاغری آشنا خواهیم کرد؛ همچنین اگر می‌خواهید با بهترین روش لاغری برای جلوگیری از افتادگی پوست آشنا شوید، ادامه این نوشته را از دست ندهید.

انجام حرکات ورزشی برای سفت شدن پوست بدن بعد از لاغری

بعد از عمل جراحی لاغری و کاهش وزن، پوست قابلیت ارتجاعی کافی برای جمع شدن و بازگشت به حالت اولیه را ندارد. یکی از راه‌های مناسب برای جلوگیری از افتادگی پوست هنگام لاغر شدن، انجام حرکات ورزشی منظم است. البته انجام ورزش به‌معنای این نخواهد بود که اصلا دچار افتادگی پوست نمی‌شوید؛ اما تاثیر قابل‌توجهی بر رفع افتادگی پوست شکم و سفت شدن عضلات خواهد داشت. برای گرفتن نتیجه بهتر به برنامه ورزشی خود، تمرینات قدرتی و انعطافی را اضافه کنید. این تمرینات به فرم‌دهی عضلات شما کمک خواهند کرد.

کاهش وزن تدریجی، راهکاری مناسب برای جلوگیری از افتادگی پوست

یکی از دلایلی که بعد از عمل جراحی لاغری باعث شل شدن پوست صورت و بدن می‌شود، کاهش وزن ناگهانی است. برای جلوگیری از این موضوع، توجه داشته باشید که بیشتر از دو کیلو در یک هفته کم نکنید. با این زمان‌بندی، پوست بدن فرصت کافی برای جمع شدن خواهد داشت. جراحی اسلیو معده یک روش مناسب برای کاهش وزن تدریجی است. باتوجه‌به اینکه از دست دادن وزن در جراحی اسلیو معده در یک بازه زمانی و به تدریج رخ می‌دهد، سفت کردن پوست بعد از لاغری در این روش راحت‌تر خواهد بود. باتوجه‌به قیمت دستگاه ساکشن چربی و عوارض آن، برخی از متخصصان تغذیه برای لاغری، جراحی اسلیو معده را پیشنهاد می‌کنند.

جراحی زیبایی پوست؛ راهی برای سفت کردن پوست بعد از لاغری

در بسیاری از موارد که افراد اضافه وزن بالایی دارند، روش‌هایی همچون ورزش و رژیم غذایی، آن‌ها را سریع به‌ نتیجه دلخواهشان نمی‌رساند. در چنین شرایطی افراد تمایل دارند که از برای کاهش وزن از جدیدترین دستگاه لاغری بدون جراحی استفاده کنند. یکی از عوارض رایج برای کسانی‌که کاهش وزن سریع داشته‌اند، افتادگی پوست است.

جراحی زیبایی پوست، مثل ابدومینوپلاستی یکی از روش‌های موثر برای برداشتن و حذف پوست‌های اضافه محسوب می‌شود. اگر نگران جای بخیه‌ها بعد از جراحی ابدومینوپلاستی هستید، توصیه می‌کنیم که حتما به یک جراح پلاستیک ماهر مراجعه کنید. جراح برای اینکه جای بخیه‌ها کمتر قابل تماشا باشد، آن‌ها را در انحنای بدن قرار می‌دهد.
جراحی زیبایی پوست

استفاده از دستگاه RF برای جوان‌سازی پوست بعد از جراحی لاغری

یکی از کارهایی که می‌توان برای جوان‌سازی و سفت کردن پوست صورت بعد از جراحی لاغری انجام داد، لیف صورت است. برای انجام این کار می‌توانید لیفت صورت با RF را انتخاب کنید. RF یک روش جدید درمانی و بدون نیاز به جراحی است که از امواج رادیوفرکوئنسی برای جوان‌سازی پوست استفاده می‌کند. در این روش با تولید امواج ار اف فراکشنال و هدف‌گیری لایه خارجی و میانی پوست، پوست صورت تحریک می‌شود و  به‌صورت طبیعی اقدام به بازسازی می‌کند. در نتیجه یک لایه جدید روی پوست به وجود می‌آید و میزان تولید کلاژن و الاستین در پوست بیشتر می‌شود. تولید کلاژن نقش به‌سزایی در جوان‌سازی و سفت کردن پوست صورت بعد از لاغری دارد.

یک دستگاه مناسب برای درمان غیرتهاجمی و سفت کردن پوست، دستگاه دابلو است. دابلو امواج صوتی را تشدید و متمرکز می‌کند. این کار باعث می‌شود انرژی بالایی به عمق پوست برسد که در نهایت منجر به کلاژن‌سازی می‌شود و بافت ماهیچه‌ای افتاده و لایه‌های پشتیبان عمیق پوست را سفت می‌کند.

استفاده از دستگاه لاغری غیر تهاجمی ترواسکالپ، برای جلوگیری از افتادگی پوست

بسیاری از افرادی که عمل جراحی را برای لاغری انتخاب می‌کنند، با عوارضی همچون کاهش شادابی پوست روبه‌رو می‌شوند. در نتیجه باید به‌دنبال راه حلی برای سفت کردن پوست بعد از لاغری باشند. یک راه‌حل مناسب، برای جلوگیری از چنین مشکلی استفاده از روش‌های جدید و غیرتهاجمی برای رسیدن به تناسب اندام است. باتوجه‌به استفاده دستگاه لاغری ترواسکالپ از امواج رادیو مغناطیسی برای افزایش دما در لایه میانی و زیرین پوست، شاهد افزایش جریان خون، افزایش Turnover سلولی، تحریک فیبروبلاست‌ها و کمک به ساخت کلاژن و الاستین خواهیم بود. در نتیجه با ایجاد Remodeling کلاژن، هم چربی‌های اضافی به‌صورت غیرقابل‌بازگشت، از بین می‌روند و هم به لیفت و سفت شدن پوست کمک می‌کند.
جدیدترین دستگاه‌های لاغری

مجموعه آفا؛ عرضه‌کننده جدیدترین دستگاه‌های لاغری از برندهای معتبر

در این مقاله شما را با انواع روش‌های برای سفت کردن پوست بعد از لاغری آشنا کردیم. افتادگی پوست آن هم بعد از کاهش وزن شدید، یک امر اجتناب‌ناپذیر است. با یک رژیم غذایی مناسب، انجام ورزش منظم و نوشیدن آب فراوان، می‌توانید به جوان‌سازی پوست کمک کنید. اگر کاهش وزن چشمگیر و ناگهانی داشته‌اید، بهتر است که به روش‌های پیشرفته‌تری مثل لیفت صورت یا جراحی زیبایی پوست فکر کنید. همچنین با انتخاب روش‌های مناسب برای پیکرتراشی و تناسب اندام، تا میزان قابل‌توجهی می‌توانید جلوی افتادگی پوست بعد از لاغری را بگیرید.
شرکت آفتاب فروزان آریا یکی از اسم کوچک‌های درخشان و معتبر در حوزه پزشکی و لاغری است. برای مجهز کردن کلینیک‌های لاغری خود و خرید انواع دستگاه‌های لاغری، لیزرهای زیبایی و رفع موهای زائد، به سایت شرکت آفا به نشانی afateb.com مراجعه کنید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و استعلام قیمت دستگاه‌ها، با شماره ۰۲۱۸۸۱۰۷۰۷۰ تماس بگیرید. تیم مشاوره و پشتیبانی آفتاب فروزان آریا آماده پاسخگویی به شما عزیزان است.


۹ آبان ۱۴۰۱ ۱۵:۰۱

اشتراک گذاری (چگونه میتوانید این نوشته را برای دیگران بفرستید)

چگونه بعد از جراحی لاغری، پوست را سفت کنیم؟

منبع : سایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره چگونه بعد از جراحی لاغری، پوست را سفت کنیم؟ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

سلامت
رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب

رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب را ببینید. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که رژیم غذایی افراد می‌تواند بر خطر اختلال خواب موسوم به آپنه انسدادی خواب تأثیر بگذارد. بر …

سلامت
کاشت پای مصنوعی

کاشت پای مصنوعی سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه کاشت پای مصنوعی را ببینید. کاشت پای مصنوعی به معنای جایگزینی پای از دست رفته به کمک یک پروتزپا یا پای مصنوعی است. این روش به بیمارانی که به دلیل عوامل مختلفی مانند تصادفات، سوانح یا بیماری‌ها قطع عضو …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا