چه ویژگی‌هایی به توییتر اضافه می‌شوند؟

مطالب جدید



در ۲۰۲۰ میلادی احتمالا ویژگی‌های جدیدی به توئیتر افزوده شود. گزینه ادیت توئیت‌ها و جلوگیری از بازنشر برخی پست‌ها به انتخاب کاربر از جمله این موارد است.

به گزارش ایتنا از مهر، یکی از مدیران ارشد توئیتر اعلام کرد احتمالا در ۲۰۲۰ میلادی چند ویژگی جدید به این شبکه اجتماعی افزوده می‌شوند از جمله توانایی مسدود کردن منشن افراد در یک پست بدون اجازه آنها.

دنتلی دیویس، نایب مدیر بخش طراحی و تحقیق این پلتفرم اجتماعی، توئیتی حاوی چند ایده در این باره را منتشر کرد. البته هنوز مشخص نیست آنها به طور واقعی اجرا شوند.
در حساب کاربری دیویس اشاره شده ویژگی‌های جدید به کاربران اجازه می‌دهد در یک محاوره در شبکه اجتماعی خود را حذف کنند. همچنین ابزارهایی ابداع می‌شود که اجازه نمی‌دهد کاربران برخی پست‌ها را بازنشر کنند.

او در یک مجموعه توئیت نوشت: ویژگی‌هایی که در ۲۰۲۰ منتظر آنها هستم؛ در ادامه او فهرستی از ویژگی‌ها مانند حذف گزینه «منشن» در برخی پست‌های یک محاوره را ارائه کرد.

دیویس در ادامه نوشت:  معتقدم با افزایش قدرت کاربران در کنترل پست‌ها می‌توان توئیتر را ارتقا داد و از میزان سواستفاده ها در پلتفرم کاست. در کنار این موارد ویژگی‌های مذکور باید به راحتی قابل دسترس باشند.

در کنار این موارد دیویس اشاره کرد زنجیره توئیت‌ها باید به طور خودکار در شبکه اجتماعی برچسب گذاری شوند. این بدان معنا است که  دیگر نیازی نیست کاربران خود رشته توئیت‌ها را مشخص کنند.
همچنین یک گزینه «ادیت» به کاربران اجازه می‌دهد اشتباهات خود را اصلاح کنند.



لینک منبع

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب جدید
در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق

در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: تنوع کالا، کیفیت، قیمت مناسب و گارانتی راز موفقیت بروکس در بازار صنعت برق سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه در گردهمایی ۳ هزار فروشنده صنف الکتریکی از کل کشور در بروکس مطرح شد: …

مطالب جدید
بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟

بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بهترین آبرسان برای پوست خشک چیست؟ را ببینید. احساس کشیدگی پوست، سوزش، قرمزی و خارش جزء علائمی هستند که نشان می دهند شما پوستی خشک و حساس دارید! خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که به …

مطالب جدید
آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام

آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه آموزش تصویری مراحل بازیابی رمز پیج اینستاگرام را ببینید. مدت زمان مطالعه این مقاله ۶ دقیقه بسیاری از کاربران به نظر برسد ندانند که فراموشی رمز اکانت پیج اینستاگرام می‌تواند به از دست رفتن پیج …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا