پودر شیر غنی شده آپتاکید؛ تغذیه‌ی سالم، کودک مقاوم

سلامت

پودر شیر غنی شده آپتاکید؛ تغذیه‌ی سالم، کودک مقاوم

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پودر شیر غنی شده آپتاکید؛ تغذیه‌ی سالم، کودک مقاوم را ببینید.

تغذیه‌ی سالم کودکان، سلامت دوران کودکی و بزرگسالی آنها را تضمین می‌کند. تغذیه سالم برای کودکان شما، شامل یک رژیم غذایی متعادل و سالم و دربرگیرنده انواع مواد معدنی و ویتامین‌هایی است که برای رشد و تکامل جسمی و ذهنی کودک و مراقبت از سلامت او لازم است. برنامه غذایی مناسب به کودک شما کمک می‌کند تا طیف وسیعی از مواد مغذی را دریافت و سلامتی خود را حفظ کند.

 

چرا باید شیر در برنامه غذایی کودکان باشد؟

هر پدر و مادر آگاهی می‌داند که شیر برای رشد کودک بسیار مفید است و باعث استخوان‌سازی و بهبود سیستم ایمنی او می‌شود. اما چه چیزی شیر را تا این حد برای رشد کودک حیاتی کرده است؟

پروتئین، اصلی‌ترین جزء در ساختمان بدن انسان است و بدن کودک برای ایجاد و ترمیم سلول‌ها و رشد و تکامل به آن نیاز دارد. شیر منبع غنی پروتئین است که علاوه بر پروتئین، کلسیم قابل توجهی در خود دارد. کلسیم ماده‌ای ضروری برای استحکام استخوان‌ها و دندان‌هاست و بخش مهمی از رژیم غذایی روزانه را تشکیل می‌دهد. مخصوصا در سنین کودکی که بدن در حال استخوان‌سازی و رشد دندانی است.

 

 

پودر شیر کودکان چیست و چه فوایدی دارد؟ 

کودک شما ممکن است سلیقه غذایی متفاوتی نسبت به بقیه کودکان داشته باشد. بعضی از کودکان عاشق نوشیدن شیر پاستوریزه هستند و بعضی دیگر هیچ علاقه‌ای به آن ندارند. برای کودک بی اشتها یا آن دسته از کودکانی که از نوشیدن شیر گاو خودداری می‌کنند، استفاده از پودر شیرهای غنی شده می‌تواند بهترین گزینه‌ی روی میز باشد که ضمن طعم‌های جذابتر، ارزش غذایی بیشتری نیز دارد. پودر شیر غنی‌ شده، معمولاً از شیر گاو تهیه می‌شود که با انجام فرآیند‌هایی مثل افزدون مواد معدنی و ویتامین‌ها به آن سعی می‌شود تا فرآورده خروجی برای کودکان ارزش غذایی بیشتری داشته باشد. در واقع پودر شیر غنی شده می‌تواند درصد قابل توجهی از مواد مغذی مورد نیاز کودک را برای رشد و تکامل او فراهم ‌کند. 

طیف گسترده‌ای از برندهای پودر شیر و انواع مختلفی از آن‌ها در داروخانه‌ها و مغازه‌ها در دسترس هستند. در انتخاب این محصولات همیشه برچسب‌های روی بسته‌بندی را به دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید که شیر مناسبی برای کودک خود خریداری می‌کنید.

 

پودر شیر غنی شده آپتاکید و فواید آن برای کودکان 

پودر شیر غنی شده آپتاکید برای کودکان سه سال به بالا توصیه می‌شود. آپتاکید با انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی از جمله کلسیم، روی، آهن، ویتامین دی و ویتامین سی غنی‌سازی شده است. در نتیجه مهم‌ترین مزیت مصرف پودر شیر آپتاکید برای کودک شما، اطمینان از تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن کودک برای رشد کامل خواهد بود. همچنین فرمولاسیون منحصر به فرد آپتاکید و وجود ترکیبات پره‌بیوتیک در آن از سیستم ایمنی کودک شما حمایت می‌کند. 

آپتاکید با طعم دلچسب وانیل می‌تواند وعده غذایی شاخص کودک شما شود و پیشنهادی عالی به مادرانی است که کودکشان علاقه‌ای به نوشیدن شیر (گاو) ندارد. استفاده روزانه دو لیوان از آن، بخش اعظمی از نیازهای تغذیه‌ای کودک را تامین می‌کند. کلسیم و ویتامین D موجود در شیر آپتاکید به استحکام و سلامت استخوان‌ها و دندان‌های کودکان کمک بزرگی کرده و همچنین از سیستم ایمنی کودکان حمایت می‌کند. 

 

آپتاکید پرونوترا؛ آینده‌ای ایمن با نسل جدید پودر غنی شده کودکان

پودر شیر آپتاکید پرونوترا، نسخه‌‌ی پیشرفته‌تری از آپتاکید و حاوی پره‌بیوتیک و پست‌بیوتیک است که از عملکرد سیستم ایمنی حمایت می‌کند. پست‌بیوتیک‌ها از نوآوری‌های شرکت نوتریشیا هستند که بر اساس ۵۰ سال تحقیق درباره تغذیه شیرخواران و کودکان بدست آمده است.

شیر آپتاکید پرونوترا از هر لحاظ متناسب با نیازهای کودکان طراحی شده و حاوی ترکیبات زیر است:

– پره‌بیوتیک و پست‌بیوتیک‌ها: ترکیب جدید و منحصر به فرد برای حمایت از سیستم ایمنی کودک

– ویتامین دی و کلسیم: کمک به رشد استخوان‌ها‌ و دندان‌‌ها 

– آهن، امگا ۳ و ۶: کمک به تکامل مغزی و بینایی کودک

علاوه بر ترکیبات فوق، شیر آپتاکید پرونوترا حاوی ویتامین‌های A ،B ،C ، D و دیگر مواد مغذی مورد نیاز کودک نیز هست. همچنین این محصول فاقد ترکیبات غیرمفید برای کودکان، همچون آفلاتوکسین، آلاینده‌های شیمیایی، سوکروز، گلوتن و مواد نگهدارنده است. 

پودر شیر غنی شده آپتاکید؛ تغذیه‌ی سالم، کودک مقاوم

 

آپتاکید؛ تغذیه‌ی سالم برای کودکان شما 

اگر دغدغه سلامتی، رشد و تقویت هوش فرزند دلبند خود در زمان کودکی را دارید، می‌توانید برای بهبود برنامه‌ی تغذیه‌ای کودک خود، از پودر شیر غنی شده آپتاکید استفاده کنید. پودر شیر آپتاکید، تغذیه‌ای با ارزش غذایی بالا برای کودک شما حساب شده و دغدغه‌های شما را رفع می‌کند. شیر آپتاکید با انواع مواد معدنی و ویتامین‌هایی همچون آهن، کلسیم،  ویتامین دی و سی غنی شده است. در نتیجه می‌تواند انتخابی مناسب برای بهبود وضعیت تغذیه‌ای کودک شما باشد که با توجه به وجود پره‌بیوتیک‌ها در آن از سیستم ایمنی کودکان نیز حمایت می‌کند.

والدین علاقه‌مند به تهیه‌ی این محصول می‌توانند، پودر شیر آپتاکید را به صورت آنلاین از وب‌سایت دیجی‌کالا و داروخانه‌های آنلاین خریداری کنند. همچنین این محصول در داروخانه‌های سراسر کشور نیز برای خرید به صورت حضوری موجود است. در وب‌سایت آپتاکید به آدرس aptakidclub.ir نیز، امکان جستجوی نزدیک‌ترین داروخانه به محل زندگی شما از طریق منوی «کجا بخریم» فراهم است. 

پودر شیر غنی شده آپتاکید؛ تغذیه‌ی سالم، کودک مقاوم

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره پودر شیر غنی شده آپتاکید؛ تغذیه‌ی سالم، کودک مقاوم با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه

۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه ۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه را ببینید. کار کردن از خانه، در تمام روز و هر روز، ممکن است برای برخی‌ها ترسناک به نظر برسد. اما ایده‌ی اینکه بتوانید از هر …

سلامت
با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید

با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید را ببینید. زمانی که به نوش جان کردن مرغ خوش‌مزه فکر می کنید، به احتمال زیاد سینه، ران، بال و یا پاها را تجسم می کنید، …

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا