هزینه ایمپلنت کره ای چقدر است؟

سلامت

هزینه ایمپلنت کره ای چقدر است؟

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه هزینه ایمپلنت کره ای چقدر است؟ را ببینید.

ایمپلنت دندان یک جراحی سرپایی است که برای کاشت دندان انجام می‌شود. درمان ممکن است چندین ماه طول بکشد؛ و بیشتر آن انتظار برای رشد استخوان جدید در فک شما اختصاص دارد. اما نکته قابل توجه هزینه ایمپلنت کره ای است که افراد بتوانند از این خدمت استفاده کنند.

در این مقاله می‌خوانید:

  • فرآیند کاشت ایمپلنت دندان 
  • برای ایمپلنت دادان چه زمانی پیوند استخوان مورد نیاز است؟
  • ایا ایمپلنت کره‌ای خوب است؟
  • بهترین نوع ایمپلنت کره‌ای
  • مزایا و معایب ایمپلنت کره‌ای
  • دوام ایمپلنت کره ای 
  • قرار دادن ایمپلنت دندان
  • در انتظار رشد استخوان برای ایمپلنت دندان
  • آیا ایمپلنت دندان درد دارد؟
  • مراقبت‌های بعد از ایمپلنت دندان

فرآیند کاشت ایمپلنت دندان 

فرایند کاشت ایمپلنت دندان شامل این مراحل است:

  • قرار دادن تکیه گاه
  • کاشت ایمپلنت دندان
  • رشد و بهبود استخوان
  • برداشتن دندان آسیب دیده
  • قرار دادن دندان مصنوعی
  • آماده سازی استخوان فک (پیوند)، در صورت نیاز

کل فرآیند ممکن است از ابتدا تا انتها چندین ماه طول بکشد. بیشتر آن زمان به درمان و انتظار برای رشد استخوان جدید در فک شما اختصاص دارد. بسته به موقعیت شما، روش خاص انجام شده یا مواد مورد استفاده، گاهی اوقات می‌توان مراحل خاصی را با هم ترکیب کرد.

برای ایمپلنت دادان چه زمانی پیوند استخوان مورد نیاز است؟

پیوند استخوان در استخوان فک

اگر استخوان فک شما به اندازه کافی ضخیم نیست یا خیلی نرم است، ممکن است قبل از انجام جراحی ایمپلنت دندان نیاز به پیوند استخوان داشته باشید.


بیشتر بخوانید: ایمپلنت کره ای بهتر است یا آمریکایی؟


این به این دلیل است که عمل جویدن دهان شما فشار زیادی بر استخوان شما وارد می‌کند و اگر نتواند از ایمپلنت پشتیبانی کند، جراحی احتمالا با شکست مواجه می‌شود. پیوند استخوان می‌تواند پایه محکم تری برای ایمپلنت ایجاد کند.

اگر استخوان فک شما به اندازه کافی ضخیم نیست یا خیلی نرم است، ممکن است نیاز به پیوند استخوان داشته باشید.

چندین ماده پیوند استخوان وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای بازسازی استخوان فک استفاده کرد.

گزینه‌ها ممکن است شامل یک پیوند استخوان طبیعی، مانند یک مکان دیگر در بدن شما، یا یک پیوند استخوان مصنوعی، مانند مواد جایگزین استخوان باشد که می‌تواند ساختار‌های حمایتی را برای رشد استخوان جدید فراهم کند.

با پزشک خود در مورد گزینه‌هایی که بهترین کار را برای شما دارند صحبت کنید.

ممکن است چندین ماه طول بکشد تا استخوان پیوند شده به اندازه کافی استخوان جدید برای حمایت از ایمپلنت دندان رشد کند. در برخی موارد، ممکن است فقط به پیوند استخوان جزئی نیاز داشته باشید که می‌تواند همزمان با جراحی ایمپلنت انجام شود. وضعیت استخوان فک تعیین می‌کند که چگونه ادامه دهید.

هزینه ایمپلنت کره‌ای چقدر است؟

ایا ایمپلنت کره‌ای خوب است؟

ایمپلنت‌های کره امروزه یکی از شاخص‌ترین ایمپلنت‌ها در ایران هستند و به علت اقتصادی بودن این ایمپلنت‌ها، طرفداران بیشتری دارند و ممکن است برای شما این سوال به وجود بیاید که آیا ایمپلنت کره‌ای خوب است؟

ایمپلنت‌های کره‌ای دارای برند‌های متفاوتی هستند که هر کدام دارای کیفیت و قیمت‌های متفاوتی هستند.

ایمپلنت‌های کره‌ای دارای انواع برند‌های متفاوتی هستند که هر کدام از این برند‌های دارای کیفیت و قیمت‌های متفاوتی هستند.

اما امروزه ایمپلنت‌های کره‌ای درجه یک نیز می‌توانند با برخی از ایمپلنت‌های سوئیسی نیز مسابقه کنند.

بهترین نوع ایمپلنت کره‌ای

انتخاب بهترین نوع ایمپلنت کره‌ای را باید از چندین وجه مختلف بررسی کرد. زیرا ملاک‌های انتخاب و ایمپلنت برای هر شخصی فرق دارد. ممکن است کسی هزینه برایش در اولویت باشد و شخص دیگری کیفیت و چندین و چند ملاک دیگر که می‌تواند بسته به انتخاب‌های هر کس متفاوت باشد.


بیشتر بخوانید: ایمپلنت دندان چیست؟


بهترین راه برای تشخیص برند ایمپلنت مدنظر، مشاوره و بحث با متخصص دندان است. متخصص با در نظر گرفتن مهارت‌های خود و اولویت‌های شما در بین گزینه‌های موجود بهترین نوع ایمپلنت را معرفی می‌کند.

برند‌های معروف ایمپلنت‌های کره‌ای چیست؟

snuc , sewon medix ,cis , cmi ,megagen ,osstem

هزینه ایمپلنت کره‌ای چقدر است؟

مزایا و معایب ایمپلنت کره‌ای

با توجه به اینکه امروزه برند‌های متفاوت ساخته کشور‌های گوناگون در بازار وجود دارد، ممکن است برخی افراد در انتخاب آن‌ها دچار سردرگمی بشوند.

ایمپلنت‌های کره‌ای دارای مزایا و معایب هستند، اما اصولا برند‌های ایمپلنت‌های کره‌ای به علت هزینه به صرفه و کیفیت مناسب، محبوبیت زیادی در ایران پیدا کرده اند.

برای رهایی از این سردرگمی شما باید پیش یک متخصص ایمپلنت با تجربه مراجعه کنید، تا بهترین برند نسبت به بودجه و وضعیت فک شما معرفی کند.
ایمپلنت‌های کره‌ای دارای مزایا و معایب هستند، اما اصولا برند‌های ایمپلنت‌های کره‌ای به علت هزینه به صرفه و کیفیت مناسب، محبوبیت زیادی در ایران پیدا کرده اند.


بیشتر بخوانید: ایمپلنت دندان فوری چیست، قیمت آن چقدر است؟


قیمت به صرفه

مهم‌ترین علت شاخص این نوع برند‌ها، قیمت به صرفه آن‌ها است که به نسبت ایمپلنت‌های اروپایی از هزینه کمتری برخوردار است و بسیاری از افراد این ایمپلنت‌ها را نسبت به بودجه خود انتخاب میکنند.

مهم‌ترین علت شاخص این نوع برند‌ها، قیمت به صرفه آن‌ها است که به نسبت ایمپلنت‌های اروپایی از هزینه کمتری برخوردار است

فراوانی و در دسترس بودن ایمپلنت کره ای در بازار

این نوع ایمپلنت‌ها در کشور ما به خوبی موجود هستند و اجزای آن به خوبی در بازار موجود است.
معایب ایمپلنت کره‌ای
ایمپلنت‌های کره‌ای کیفیت پایین تری نسبت به برخی ایمپلنت‌های اروپایی و آمریکایی دارا هستند. البته لازم به ذکر است برخی از برند‌های ایمپلنت کره‌ای کیفیت بسیار بالایی دارند و با ایمپلنت‌های اروپایی و آمریکایی قابل مسابقه هستند.

هزینه ایمپلنت کره‌ای چقدر است؟

دوام ایمپلنت کره ای 

دوام ایمپلنت‌های کره‌ای به نسبت نوع برند، کیفیت و قیمت دارای دوام متفاوتی می‌باشند. همانطورکه در جدول بالا مشاهده می‌کنید، بیشتر ایمپلنت‌های کره‌ای دارای ضمانت هستند و کیفیت آن‌ها تضمین شده می‌باشد. درست است که ایمپلنت‌های کره‌ای ممکن است از لحاظ دوام با ایمپلنت‌های سوئیسی یا آمریکایی قابل مقایسه نباشد، اما به نسبت قیمت آن دارای کیفیت بسیار مطلوبی می‌باشد.

هزینه ایمپلنت کره‌ای چقدر است؟

قرار دادن ایمپلنت دندان

در طول جراحی برای قرار دادن ایمپلنت دندان، جراح در دهان شما برشی ایجاد می‌کند تا لثه شما باز و استخوان نمایان شود.

در طول جراحی برای قرار دادن ایمپلنت دندان، جراح در دهان شما برشی ایجاد می‌کند تا لثه شما باز و استخوان نمایان شود.

سوراخ‌هایی در استخوان که در آن پست فلزی ایمپلنت دندان قرار می‌گیرد سوراخ می‌شود. از آنجایی که پست به عنوان ریشه دندان عمل می‌کند، در عمق استخوان کاشته می‌شود.


بیشتر بخوانید: مرکز ایمپلنت دندان در تهران و هر آنچه باید درباره آن بدانید


در این مرحله، شما همچنان یک شکاف در جایی که دندان خود را از دست داده است خواهید داشت. در صورت نیاز می‌توان نوعی پروتز جزئی و موقت را برای ظاهر قرار داد. شما می‌توانید این دندان مصنوعی را برای تمیز کردن و هنگام خواب بردارید.

هزینه ایمپلنت کره‌ای چقدر است؟

در انتظار رشد استخوان برای ایمپلنت دندان

هنگامی که پست فلزی ایمپلنت در استخوان فک شما قرار می‌گیرد. استخوان فک رشد کرده و با سطح ایمپلنت دندانی متحد می‌شود. این فرآیند، که می‌تواند چندین ماه طول بکشد، به ایجاد یک پایه محکم برای دندان مصنوعی جدید شما کمک می‌کند. درست همانطور که ریشه‌ها برای دندان‌های طبیعی شما انجام می‌دهند.

  • برای قرار دادن اباتمنت، (اباتمنت دندان وظیفه اتصال را به عهده دارد)
  • اباتمنت به ایمپلنت دندان متصل می‌شود.
  • سپس بافت لثه در اطراف اباتمنت بسته می‌شود، اما نه بیش از آن
  • جراح دهان شما لثه شما را مجددا باز می‌کند تا ایمپلنت دندانی نمایان شود.

اباتمنت به ایمپلنت دندان متصل می‌شود، سپس بافت لثه در اطراف اباتمنت بسته می‌شود، اما نه بیش از آن در برخی موارد، اباتمنت به ستون فلزی ایمپلنت دندان در هنگام کاشت پست متصل می‌شود. این بدان معناست که نیازی به یک مرحله جراحی اضافی نخواهید داشت.


بیشتر بخوانید: انتخاب بهترین رنگ لمینت دندان را چطور انجام دهم؟


با این حال، از آنجایی که اباتمنت از خط لثه عبور می‌کند، زمانی که دهان خود را باز می‌کنید قابل مشاهده است؛ و تا زمانی که دندانپزشک شما پروتز دندان را کامل نکند، همینطور خواهد بود.

برخی از افراد آن ظاهر را دوست ندارند و ترجیح می‌دهند اباتمنت را در یک روش جداگانه قرار دهند. پس از قرار دادن اباتمنت، لثه‌های شما باید حدود دو هفته قبل از اینکه دندان مصنوعی را بچسبانید، التیام یابد.

هزینه ایمپلنت کره‌ای چقدر است؟

آیا ایمپلنت دندان درد دارد؟

چه جراحی ایمپلنت دندان را در یک مرحله یا چند مرحله انجام دهید، ممکن است برخی از ناراحتی‌های معمول مرتبط با هر نوع جراحی دندان را تجربه کنید، مانند:

  • خونریزی جزئی
  • درد در محل ایمپلنت
  • تورم لثه و صورت شما
  • کبودی پوست و لثه‌های شما

ممکن است پس از جراحی ایمپلنت دندان به دارو‌های مسکن یا آنتی بیوتیک نیاز داشته باشید. اگر تورم، ناراحتی یا هر مشکل دیگری در روز‌های بعد از جراحی بدتر شد، با جراح دهان خود تماس بگیرید.


بیشتر بخوانید: هزینه بلیچینگ دندان ۱۴۰۰ آن‌قدر هست که بتوانم بپردازم؟


پس از هر مرحله از جراحی، ممکن است نیاز به میل کردن غذا‌های نرم در حین بهبودی محل جراحی داشته باشید. به طور معمول، جراح شما از بخیه‌هایی استفاده می‌کند که خود به خود حل می‌شوند. اگر بخیه‌های شما خود به خود حل نمی‌شوند، پزشک آن‌ها را برمی دارد.

هزینه ایمپلنت کره‌ای چقدر است؟

مراقبت‌های بعد از ایمپلنت دندان

بهداشت دهان و دندان را به خوبی رعایت کنید. درست مانند دندان‌های طبیعی خود، ایمپلنت ها، دندان‌های مصنوعی و بافت لثه را تمیز نگه دارید. برس‌های طراحی شده ویژه، مانند یک برس بین دندانی که بین دندان‌ها می‌لغزند، می‌توانند به تمیز کردن گوشه‌ها و برآمدگی‌های اطراف دندان ها، لثه‌ها و پایه‌های فلزی کمک کنند.


بیشتر بخوانید: ایمپلنت فوری با لیزر به چه صورت انجام می‌شود؟


به طور منظم به دندانپزشک خود مراجعه کنید. برای اطمینان از سلامت و عملکرد مناسب ایمپلنت‌های خود، معاینات دندانپزشکی را برنامه ریزی کنید و توصیه‌های مربوط به تمیز کردن حرفه‌ای را دنبال کنید.

از عادت‌های مضر خودداری کنید. اقلام سفت مانند یخ و آب نبات‌های سفت را نجوید که می‌توانند تاج یا دندان‌های طبیعی شما را بشکنند. از تنباکو و محصولات کافئین دار لکه دار دندان خودداری کنید. اگر دندان قروچه می‌کنید درمان شوید.

هزینه ایمپلنت کره ای چقدر است؟

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره هزینه ایمپلنت کره ای چقدر است؟ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین

پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه پاکسازی و شفاف‌سازی پوست صورت با روغن خراطین را ببینید. سلامت و زیبایی پوست همیشه از اولویت‌‌های مهم در زندگی بوده است و داشتن پوستی زیبا و سالم نیازمند توجه و مراقبت از آن …

سلامت
رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب

رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه رژیم غذایی مناسب برای جلوگیری از خروپف در خواب را ببینید. یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که رژیم غذایی افراد می‌تواند بر خطر اختلال خواب موسوم به آپنه انسدادی خواب تأثیر بگذارد. بر …

سلامت
کاشت پای مصنوعی

کاشت پای مصنوعی سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه کاشت پای مصنوعی را ببینید. کاشت پای مصنوعی به معنای جایگزینی پای از دست رفته به کمک یک پروتزپا یا پای مصنوعی است. این روش به بیمارانی که به دلیل عوامل مختلفی مانند تصادفات، سوانح یا بیماری‌ها قطع عضو …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا